Tråd: Den mærkeligste drøm ( Tegninger )

http://i45.tinypic.com/2mzmuxl.jpg

Side 1

Hvad synes i ?

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Sv: Den mærkeligste drøm ( Tegninger )

Ingen kommentar, eller er folk bare ikke morgenfriske ?

Rolig nu, Soer... De voksne på DDF(R) skal altså også på arbejde i dag..

4 Senest redigeret af Grabow (2010-02-18 12:25:23)

Jeg kan kun sige: "Øvelse gør mester" Herefter skal jeg skynde mig at tilføje, at det er ment på to måder. For hold da op du er kommet langt siden de første serier du præsenterede os for herinde på ddfr.dk.  Din baggrund (stue, møbler, detaljer, etc. er rigtig godt) Jeg synes især godt om det første billede.

Dog kan øvelse gør mester også betyde at der stadig er vej endnu til at blive bedre.  Der er gode detaljer i din fedtmulefigur, men også meget der efter min smag skal ændres. Hans hovede virker måske noget stort, og hans hænder skal du øve dig på - hænder er altid svære at tegne - er også en af mine hurdler... måske man skulle dedikere en uge til bare at tegne hænder.

Men alt i alt et godt arbejde mht tegningerne. Din streg minder mig dog mere om en fantegning (eller hvad man kalder de der hurtige tegninger skaberne laver til deres fans) end en reninket tegneserieside.

Dit plot er jeg så ikke så begejstret for. Ideen med at fedtmule drømmer at han gør toilet rent er i sig selv sjov - men det afsløres for hurtigt og man bliver ikke overrasket.  En Anders And avisstribe som jeg formoder det skal være, er vel typisk opbygget af 4 billeder. Her er en ide til en anden drejning du kunne give den. I de tre første billeder tegner du i drømmebobler (i stedet for firkantede tegneserierammer) fedtmule udføre tre forskellige trælse pligter som han ikke gidder. tegn den bedste/værste pligt i billede nr 3 og lad fedtmule brokke sig over det altid er ham der skal gøre rent. I den sidste rude - tegnet med alm tegneserie rammer så man kan se det ikke er drøm, tegner du fedtmule der i søvne udfører samme pligt som i billede 3. i en tankeboble over han hovede skriver du (så vi kan se fedtmule tænker): "Godt det bare er en drøm"

Og så lige i øvrigt Jonas - vi lærere har da også ferie tongue Vi sover bare længe så vi er klar til at give jer dejligt mange lektier for i næste uge MUHAHAHAHAHAH  lol

...og om lidt er kaffen klar

Grabow skrev:

Og så lige i øvrigt Jonas - vi lærere har da også ferie tongue Vi sover bare længe så vi er klar til at give jer dejligt mange lektier for i næste uge MUHAHAHAHAHAH  lol

Okay..... Det var ondt! ;-)

I øvrigt, Soer. Så synes jeg faktisk din tegning er flot i forhold til det, vi har set første gang du lagde noget herind. Hænderne mangler du lige at få øvet på, og så er snuden måske lidt stor. :-)

Jeg synes især den reol er flot! smile

Tegningerne er faktisk ok gode. smile

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Det er faktisk lang tid siden jeg sidst så en så eksplosiv kunstnerisk udvikling. Hvis det fortsætter med at udvikle sig i det tempo, kan vi jo have at gøre med en fremtidig mestertegnier. Du tegner stadig "dårligt", men  du bliver bedre med en formidabel hastighed.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Det er faktisk lang tid siden jeg sidst så en så eksplosiv kunstnerisk udvikling. Hvis det fortsætter med at udvikle sig i det tempo, kan vi jo have at gøre med en fremtidig mestertegnier. Du tegner stadig "dårligt", men  du bliver bedre med en formidabel hastighed.

Det håber jeg også big_smile

Sej Fedtmule. Sjovt tegnet.

oledamgaard skrev:

Sej Fedtmule. Sjovt tegnet.

Tak smile

http://i46.tinypic.com/2af0pow.jpg

Side 2

Er det dér ikke lykkemønten? smile

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Ja, det tænkte jeg også. tongue

Nicenico

16 Senest redigeret af Donald Dof (2010-02-19 16:49:48)

Billedet med fugleskræmslet ville blive lidt sjovere hvis der sad fugle på hans arme og hoved og nogle rundt om på marken. Det er jo typisk for Fedtmule at det ikke går helt som det skal smile

Se mine tegninger på www.DofWorks.deviantArt.com

Donald Dof skrev:

Billedet med fugleskræmslet ville blive lidt sjovere hvis der sad fugle på hans arme og hoved og nogle rundt om på marken. Det er jo typisk for Fedtmule at det ikke går helt som det skal smile

Det var da en god idé, det skynder jeg mig at tilføje ! smile

Og, det er vist bare en mønt . . . Kunne ikke lige finde på andet .  smile