Tråd: Matroshuen

Jeg har fået mit Rappet, og er begejstret over indholdet. Jeg har dog lige et spørgsmål, mest til AC.

Matroshuen er et godt og sjovt initiativ, men hvorfor trykkes det særskilt og ikke i Rappet ?

Og angående Kvaks blå bog, er det en rigtig god idé..

The Collector

2 Senest redigeret af AC (2010-02-21 19:50:19)

Sv: Matroshuen

Tak for spørgsmålet Frank - Idéen med matroshuen er at det skal være et nyhedsbrev, som også kan udkomme selvstændigt, på mail til alle medlemmer - og idéen var ikke som sådan en tilbagevendende klumme i Rappet, dem synes jeg der er nok af smile

Jeg vil arbejde videre med Kvaks blå bog så - andre der har indspark til mathoshuen - og særligt til de spørgsmål jeg fremsætter i folderen?

Weinberger skrev:

Matroshuen er et godt og sjovt initiativ, men hvorfor trykkes det særskilt og ikke i Rappet?

Jeg tror det er fordi "Matroshuen" er uavhengig av Rappet, idet førstnevnte redigeres av AC, mens sistnevnte redigeres av redaktøren.

Ja første nummer - men læg mærke til min opfordring bag i folderen - både redaktøren og jer andre medlemmer opfordres til at bidrage smile

I helgen hjälpte jag till med att stoppa ner NAFS(k):s nya nummer av Kvacket i kuvert. Vi konstaterade att DDF(R) bara är cirka 25 år efter NAFS(k) med dubbelvikta A4-blad. Jag var dock den ende som hade sett hela Matroshuen. Greger Nässén kunde i alla fall visa upp Matroshuens logotyp för de andra.

Jeg kan ikke forstå hvorfor det der står i Matroshuen ikke kan udgives som nyheder (eller hele nyhedsbreve) på hjemmesiden i stedet for. Det er jo bl.a. det vi har den til.

Jamen det ville da også være helt oplagt at lægge Matroshuen op på netop hjemmesiden

Jeg kunne godt lide det.
Godt lavet, AC!
Specielt logoet kan jeg godt lide!

Andeby-centrum.dk

Kunne man ikke kombinere nyhederne på ddfr.dk, nyhedsbrevet og Matroshuet i noget samlet.

NAFS(k) udsender jo Kvacket med posten, noget som vi anser som alt for dyrt. Dvs. at alle vores nyheder kommer på en eller anden elektronisk form. Hvis man arbejder lidt videre med idéen kunne man måske komme med et mere samlet forslag, hvor elektroniske nyheder kommer af så få veje som muligt. Fx kunne man slå Nyhedsbrevet om Matroshuen sammen, da de begge kommer pr. mail (bortset fra Matroshuen nr. 1, der kom til Vintermødet, men som jeg har forstået det skal den fremover komme pr. mail).

Nyhederne på ddfr.dk behøver man så ikke at pille ved.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"