Tråd: Verdens mest bizzare tegneserier!

Ikke for børn og sarte sjæle, men her er nogle af de mest bizzare tegneserier der nogen sinde er udkommet! Heribland lædernonner og en filosofisk supermand!

http://mand.dk.msn.com/kultur/galleri.a … =152174963

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Sv: Verdens mest bizzare tegneserier!

Milo Manara og Jodrowsky har også lavet en tegneserie med en noget obskur handling ved navn Borgia, hvor der bl.a. indgår sex med søskende, altså pædofili. Det bedste er at Borgia-klanen har eksisteret i virkeligheden, og begivenhederne i historien afspejler hvad der er foregået.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:

Milo Manaras og Jodrowsky har også lavet en tegneserie med en noget obskur handling ved navn Borgia, hvor der bl.a. indgår sex med søskende, altså pædofili. Det bedste er at Borgia-klanen har eksisteret i virkeligheden, og begivenhederne i historien afspejler hvad der er foregået.

Ved du hvor disse kan købes?

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

anden skrev:
madsj skrev:

Milo Manaras og Jodrowsky har også lavet en tegneserie med en noget obskur handling ved navn Borgia, hvor der bl.a. indgår sex med søskende, altså pædofili. Det bedste er at Borgia-klanen har eksisteret i virkeligheden, og begivenhederne i historien afspejler hvad der er foregået.

Ved du hvor disse kan købes?

Faraos har dem blandt andet (de har udgivet dem), og jeg har også set dem hos almindelige boghandlere. De koster 128 kr./stk.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg har læst den første Borgia, jeg vil bestemt sige den er god på mange måder, men jeg fik lidt kvalme...

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php