Tråd: Sommermøde i Køge

Når man kommer op i årene, så glemmer man.
Hvornår var det, at der var møde i Køge?

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Sv: Sommermøde i Køge

24.-25. juli - dvs. den sidste hele weekend i juli. reserver evt. også fredagen før mødet, d. 23. juli - da jeg ved at undersøge muligheden for et besøg i Vognmagergade.

skide godt, sign me on:)

Så om två månader är det dags att boka tågbiljetter...

Hur blir det, börjar mötet på fredagen eller lördagen?

Nogle starter nok fredag eftermiddag/aften som vi plejer. Men det officielle er først lørdag-søndag.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Syntes nok der var noget jeg havde glemt at svare Stefan på.

Vi har fået et virksomhedsbesøg hos Egmont Serieforlaget i stand om fredagen. Hvornår på dagen det bliver er endnu kke aftalt, men i alle tilfælde er officiel mødestart som vanligt om lørdagen.

8 Senest redigeret af Stefan (2010-05-25 12:09:27)

AC skrev:

Vi har fået et virksomhedsbesøg hos Egmont Serieforlaget i stand om fredagen. Hvornår på dagen det bliver er endnu kke aftalt,

Vet du något nu då? Som jag ser det finns det tre alternativ:
- Nattåg som kommer fram till Köpenhamn H kl. 7:15 på fredagen
- Dagtåg som kommer fram till Köpenhamn H kl. 11:33 eller 12:57 på fredagen
- Flyg som kommer till Kastrup kl. 7:25, 8:05, 8:25, 10:25 eller 11:10 på fredagen
Av dessa alternativ är nattåget just nu dyrast, medan dagtågen är mycket billigare. Problemet är att dagtågen kanske kommer fram för sent. Jag tycker inte att flyg är en bra lösning eftersom jag i så fall måste ut till Arlanda väldigt tidigt på morgonen. Dessutom kommer jag förmodligen ha med mig en bomb (tandkräm), vilket säkert gör att det tar längre tid med alla säkerhetskontroller. Det verkar även finnas en obekväm nattbuss.

Aftalen er kl. 12 fredag så hvis toget faktisk er der 11.33 fredag ville det jo være fint.

Nu har jag bokat tåg: avresa Stockholm C 7:21, ankomst Köpenhamn H 11:33. Jag får gå upp väldigt tidigt på morgonen, men nattåget hade kostat 500 svenska kronor extra.

11

Du og alle de andre har vel mobilen med sig, og så må vi forsøge at aftale at hvis vi allerede er lukket ind på Egmont når du kan være i Vognmagergade, så kan du henvende dig i receptionen der, hvor du så kan tilskutte dig gruppen. Forudsat det er i orden med Vognmagergades folk altså - må jeg lige finde ud af.

Tror jeg kommer en smut forbi om fredagen. :-) Vil så frygtelig gerne se Egmont!

Jag kommer att ha med mig en telefon. Jag tror inte att det är så troligt att tåget blir försenat: enligt tidtabellen ska tåget stå stilla i Malmö i 13 minuter och om tåget är försenat till Malmö blir nog bara resultatet att tåget står stilla lite kortare tid.

Fruen kom for skade at høre, at der var rundvisning m.m. på Egmont om fredagen. (Mig og min store mund).
Er der mulighed for, at "påhæng" kan komme med rundt i Vognmagergade, eller er det kun for medlemmer?
Hvis "ja", hvordan med handicapvenlighed? Hun vil gerne have en kørestol med rundt.
Mange spørgsmål, men når nu du alligevel skal snakke med folkene på de bonede gulve.
På forhånd tak.

PS.
Hun kommer ikke med til Køge, men bliver sat af i Avedøre hos datteren og barnebarnet.

15

Det er et besøg i forbindelse med et medlemsmøde - så det er for medlemmer (Det er vi i bestyrelsen for øvrigt enige om). Så jeg må sige til din frue og andre interesserede: I er velkomne til at melde jer ind smile
Håber ikke I tager os det ilde op - men nogle medlemsfordele må der være - og besøget er aftalt mellem DDF(R) og Egmont - så den er vist ikke længere.

Måske vi skulle indføre et husstands-medlemsskab? smile

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Helt i orden, men hvis jeg ikke havde spurgt, og tilslutningen så havde været for lav, så havde det også været galt.
Håber, at jeg finder tid og økonomi til turen. Der er heldigvis lidt tid endnu.