1 Senest redigeret af soer5523 (2010-04-11 19:32:13)

Tråd: Valgkampen tegneserie

Hej allesammen, jeg har et problem. Jeg vil gerne skabe en figur, men jeg ved ikke om det skal være et dyr, menneske, insekt eller noget lignende. I må gerne komme med nogle forslag.

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Sv: Valgkampen tegneserie

Når du skal lave en figur er det vigtigt at tænke over personligheden. En artig ræv eller en tyk sundhedsfreak ville være underligt.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Hvad med et nyt univers. Altså hvor du skaber en hel ny slags figur. Så starter du lige fra bunden af, og der har du alle muligheder til personlighed til figurende som KjartAn(d) F. Stolberg snakker om.

*Fan Af Don Rosa Og Carl

Ja, jeg har også tænkt mig at skabe et nyt univers. . Men nu skal figuren jo også helst være rimelig nem og tegne, jeg har overvejet en fisk. Dog bliver der ikke så meget personlighed i det, da jeg har tænkt mig kun at lave striber lige pt. Men jeg lover at der kommer en lang historie, på et tidspunkt. Jeg har tænkt mig at lave det lidt sådan her : Krabberne skal være de arrige, hajerne skal være de farlige og halvdumme, fiskene skal have en lidt mickey mouse personlighed, søstjernerne skal være de klogeste. Og så må vi jo ellers se hvad tiden bringer.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:

Når du skal lave en figur er det vigtigt at tænke over personligheden. En artig ræv eller en tyk sundhedsfreak ville være underligt.

Men alligevel, jeg tror jeg vil prøve med en meget tryk sundhedsfreak. Jeg skal nok sætte nogle billeder ind

Når man ser på det her: http://www.youtube.com/watch?v=6QTyr5PxOqM skulle man ikke tro, at du havde noget imod underlige ting wink

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

S.T.I.N.E. v.A. skrev:

Når man ser på det her: http://www.youtube.com/watch?v=6QTyr5PxOqM skulle man ikke tro, at du havde noget imod underlige ting wink

Næ, men det ville være syndt med skøre personligheder i en seriøs serie - og omvendt.

S.T.I.N.E. v.A. skrev:

Næ, men det ville være syndt med skøre personligheder i en seriøs serie - og omvendt.

Jeg tror faktisk du har lidt ret. Hovedpersonen er somregl heller aldrig den der ser sjovest ud. Han / hun repræsenterer den gyldne middelvej.

Er der ikke flere der vil hjlæpe ?

Det er altid sjovt med en lokal bar eller lign. Et sted hvor nogle karaktere mødes...
Ps. Måske også en spøjs barmand... big_smile  wink

From The Pasttime Mouse
*Multi OverNaturlig GOttfredson'fan

Mongo skrev:

Det er altid sjovt med en lokal bar eller lign. Et sted hvor nogle karaktere mødes...

Hmm, hvor er det ny jeg har set det før? wink

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Okay, jeg kommer med det jeg tænkte på i aften eller i morgen

anden skrev:
Mongo skrev:

Hmm, hvor er det ny jeg har set det før? wink

Skru over på tv2 på dit tv :-P

Hvad med noget hulemand noget ?

Før du beder os om forslag, synes jeg du skal fortælle os om det skal bruges til en komedie, superhelte eller action-tegnesrie.

asterix d. 2. skrev:

Før du beder os om forslag, synes jeg du skal fortælle os om det skal bruges til en komedie, superhelte eller action-tegnesrie.

År 2100 agtigt !

17 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2010-03-05 18:48:09)

Det kalder man en komedie, søren  smile

Det kalder man en komedie, søren  smile

Thanks !

OK, måske en mere eller mindre grotesk figur, så... Jeg har f.eks. lavet en tegneserie om Godzilla, der skjuler sig ved at være i en dragt, der får den tl at ligne et menneske... Noget i den retning, noget skørt. Eventuelt kunne du bruge en fod som hovedperson, eller sådan noget.

asterix d. 2. skrev:

OK, måske en mere eller mindre grotesk figur, så... Jeg har f.eks. lavet en tegneserie om Godzilla, der skjuler sig ved at være i en dragt, der får den tl at ligne et menneske... Noget i den retning, noget skørt. Eventuelt kunne du bruge en fod som hovedperson, eller sådan noget.

Må vi ikke se den ?

21 Senest redigeret af asterix d. 2. (2010-03-07 11:59:30)

soer5523 skrev:
asterix d. 2. skrev:

Må vi ikke se den ?

Min printer har desværre ikke nogen scanner (det er noget gammelt ragelse) så det er desværre umuligt.

Den tegneserie jeg går igang med, bliver lagt ind her. Den har ikke nogen titel endnu, men når jeg finder ud af hvad den skal hedde, så laver jeg forside. Jeg har færdigtegnet side et, og den vil snart komme. Spørgsmål modtages gerne

asterix d. 2. skrev:

Eventuelt kunne du bruge en fod som hovedperson, eller sådan noget.

Genialt (:

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Okay, jeg har nu lavet 6 sider af den idé jeg fik... Når serien er færdig vil den blive uploadet her, eller hvordan ? Vil i have de 6 sider nu ? Eller vi i have det hele i en portion ?

Det hele i en portion. big_smile

Nicenico