Tråd: Kommende arrangementer

Nu jeg alligevel sad og klikkede rundt på forsiden, faldt jeg over "kommende arrangementer".
Hele tre af slagsen, men desværre ....
Det nyeste var vintermødet 2010 hos Alicce.

Er der nogen, som kan fjerne ikke relevante indlæg fra de forskellige overskrifter, så man ikke bliver forvirret mere end højst nødvendigt.

Jeg ved godt, at det tager tid, og at man skal ind med jævne mellemrum og kigge, hvad der står, men hvis ikke man kan gøre dette, så mener jeg at hjemmesiden hurtigt giver indtryk af, at den ikke bliver vedligeholdt, og så vil nye potentielle medlemmer måske vælge den fra.

Det er ikke for at være negativ, men hvis vores hjemmeside skal trække folk til foreningen, så er førstehåndsindtrykket vel ret væsentligt?

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

2 Senest redigeret af KR (2010-03-08 06:44:22)

Sv: Kommende arrangementer

Jeg synes siden giver et godt indtryk af at blive opdateret ofte, som den jo også gør. Måske bortset fra lige Kommende Arrangementer.
Siden bliver jo også opdateret meget mere end vores søsterforeninger NAFS(K)'s, Ankistit ry og Donadistene. Desuden flottere design som også giver et godt førstehåndsindtryk.

Det er bare min mening  smile

Man skal huske at alt arbejde i foreningen udføres af frivillige i deres fritid, og det betyder at man skal have tålmodighed.
Folk er stadig meget velkomne til at melde sig som redaktører af indholdet på hjemmesiden - det er nemt, og man behøver ikke at vide noget særligt om det tekniske.

Mht. til Steffens spørgsmål, så forstår jeg det ikke. Hvad er det for indlæg du mener der skal fjernes?

Det var de tre indlæg inder "Kommende arrangementer" som nok burde flyttes over til "tidligere arrangementer" eller noget tilsvarende.
Og jo, jeg ved godt, at der er tale om frivilligt arbejde, og det værdsætter jeg også.
Det er ikke for at kritisere det ellers gode arbejde, som udføres, men blot for at gøre opmærksom på de små fejl, som ingen andre måske har set.
Keep up the good work ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Dvs. denne side: http://ddfr.dk/k/kommende-arrangementer/

Og tak for tippet Steffen for det havde jeg ikke selv set - mon der er mulighed for, med den programmering der ligger bag hjemmesiden, at fjerne arrangementet fra kommende når det er afholdt. Jeg kender i hvert fald et andet programmeringssprog (og enormt meget sværere efter min vurdering) joomla, og der kan man den slags.

Det har aldrig været meningen at de skulle fjernes. Det er nyheds-indlæg som er arkiveret under kategorien "kommende arrangementer". Man kan kigge på datoerne og regne ud at de pågældende arrangementer er afholdt.

(AC: Joomla er ikke et programmeringssprog - det er et content management system)

Er wordpress også det så?

Jep

(eller, det er det egentlig ikke, men vi leger at det er, og det fungerer)

oledamgaard skrev:

Joomla er ikke et programmeringssprog - det er et content management system

AC skrev:

Er wordpress også det så?

oledamgaard skrev:

Jep (eller, det er det egentlig ikke, men vi leger at det er, og det fungerer)

Er jeg den enste, der bare føler mig endnu mere forvirret nu?

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile