Tråd: Om medlemsskab og alder

Mange tak AC, men jeg er nok lidt for ung til at blive medlem. Men ville ellers gerne smile

MVH. David Flyckt

Sv: Om medlemsskab og alder

AC skrev:

Nu er flot jo et definitionsspørgsmål - Jeg vil da påstå at min samling er flottere - i hvert fald for mig - for jeg har selv samlet den og ved hvor hvert eneste element kommer fra. Men vi kan nemt snakke omfang, antal enheder osv. - og ud fra det er det en stor/kæmpe samling.

Det har du da ret i. Jeg befandt mig bare stadig på "WAAUUV"-stadiet, da jeg skrev det, men... du har ret, AC.

Den unge samler skrev:

Mange tak AC, men jeg er nok lidt for ung til at blive medlem. Men ville ellers gerne smile

Der er da ikke aldersgrænse?

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Den unge samler skrev:

Jeg kender mindst tre der blev medlemmer som 11-årige. Og det er kun dem jeg kender. Vores tidligere formand var ca. 12 da han trådte på formandsposten.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

4 Senest redigeret af David F (2010-04-23 20:32:00)

Er der ikke? Nå men i hvert fald er er jeg 11 år... Men jeg kunne godt tænke mig at blive medlem, har også læst en del om det medlemsblad, det kunne jeg nemlig godt tænke mig at få fast... AC hvad koster det at være medlem?

Og hvad kan man ellers som medlem?

Kartan, hvad betyder det at være formand her i foreningen?

MVH. David Flyckt

Okay så er den sag afklaret... Fandt lige en tråd på DDF(R) om netop det emne... 125 kr. årligt, det kalder jeg da ellers rimelig billigt  big_smile

MVH. David Flyckt

Ja, det synes jeg jo også det er - det meste af det beløb går jo i hvert fald til dækning af trykomkostninger og porto til Rappet.

At være formand indebærer at man er blevet valgt til det på generalforsamlinen i februar - det indebærer mødeplanlægning og gennemførelse (altså ansvar derfor) - og så indebærer det engang imellem kontakt til medierne, når de sådan selv finder på det - ellers er det egentlig sekretæren, der er vores mediemand.

Søren var netop omkring de 12 da han og jeg stiftede foreningen i december 2001 - og så overtog jeg så februar 2008 hvor jeg vel har været... - 28.

Nå okay.... Mærkeligt at han så hoppede af vognen... Han er ikk aktiv på forummet mere vel?

MVH. David Flyckt

Det er en vogn som det er fuldt muligt at hoppe af og på - og Søren er hoppet på igen smile

Okay.  big_smile

MVH. David Flyckt