1 Senest redigeret af David F (2011-03-23 19:03:09)

Tråd: Anders And blade

*solgt*

Hej.

Jeg har nu en orgentlig bunke Anders And dubletter liggende, som jeg gerne vil af med.

Jeg har ingen af dem komplette, men der er rigtig mange. Nogle få har også bagklapper på.

Der er inge komplette årgange. Men der er mange blade.

Jeg har blade ligefra 1960 og op til 2006 til salg. Alle mine dubletter skal væk, så jeg kan få ´fuldt lidt op i min AA kasse big_smile Der er flest blade fra 60 erne 70 erne og 80 erne. Hvis du har nogle enkelte blade du søger, eller flere, kan jeg sagtens kigge efter, alle bladene er i nummerorden, så det gør mig ikke noget.

Pris?? 700 kr. for dem alle.    *solgt*

Antal? Ja det har jeg jo lidt talt, og der var ca. 1000 - 1200 stk. AA & co blade.

Stand? Standen er generalt god... Men hvis du vil have fat i enkelte blade, kan jeg også sende billeder og sådan...

billeder ses på linket i mit indlæg længere nede.

Hvis der er nogen intresserede, så send en mail til david-flyckt@hotmail.com.

MVH. David

*solgt* *solgt* *solgt* *solgt* *solgt* *solgt* :-)

MVH. David Flyckt

Sv: Anders And blade

Mail sendt.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

3 Senest redigeret af David F (2010-06-21 16:49:39)

Stadig ca. 1000 - 1200 blade tilbage, og har nu også en del jumbobøger jeg skal af med. Ca. 60 jomboer.

En smule anders and ekstra er også til salg, men det er kun en lille stak.

4 lomme-anden har jeg også til salg. Men kun de 4, da jeg kun har de 4 dubletter big_smile

Jumbobøger: 10 kr. pr. stk, 10 stk. 80 kr.

Lomme-anden: 3 kr. pr. stk, 4 stk. 10 kr.

AA Ekstra: 1 - 2 kr. pr stk.

Håber der er nogle intresserede smile

MVH. David Flyckt

Slet ingen intresserede? Eller må jeg bare have det herhjemme på lager... Det fylder en hulens masse plads, og ligger bare og flyder. Men alt er dog i nummerorden og er soteret i årgange og numre big_smile

MVH. David Flyckt

Tag dem med til sommermødet. Så kan det være, at du kan komme af med noget af det.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Så nu har jeg fået mange flere dubletter til salg, antal? måske 500 oveni de 700... Men jeg skal lige have soteret de nye dubletter først, så kan jeg skrive dem på her på forummet til den tid big_smile

MVH. David Flyckt

du burde tage at lægge nogle billeder af din samling herind, det lyder som om du er kommet et godt stykke vej på kort tid..

skal se hvad jeg kan gøre smile

MVH. David Flyckt

hvad mener du egentlig med et godt stykke  vej på kot tid? med dubletterne eller hvad? hmm

MVH. David Flyckt

hvor lang tid har du samlet?

siden d. 14/03 - 10, vil sige den dag jeg tilmedlte mig på forummet her... Kan ikke huske hvornår jeg blev medlem af foreningen.

Men til at starte med samler jeg også kun på AA blade og AA ekstra blade, da jeg luge vil have alle dem først, og så kanjeg jo så begynde at samle på andre ande ting. smile

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Men til at starte med samler jeg også kun på AA blade og AA ekstra blade, da jeg luge vil have alle dem først,

alle Anders And blade? vi ses om 30 år ....................

stupid, stupid
rat creatures

Jeg mener bare hvis du allerede har 700 + dubletter på bare et par måneder, så må du da være nået ret langt ret hurtigt med din samling..

Jeg har brugt hele min fritid de sidste måneder....

Har nu 70 erne komplet, 80 erne komplet, og næsten 60 erne. 00 erne mangler jeg kun få, 90 erne mangler jeg mange, samme med 50 erne.

MVH. David Flyckt

Don-Rosas-samlede-værker. skrev:
Den unge samler skrev:

Men til at starte med samler jeg også kun på AA blade og AA ekstra blade, da jeg luge vil have alle dem først,

alle Anders And blade? vi ses om 30 år ....................

Ja alle Anders And blade.

arhhh, tror nu ikk alligevel det tager 30 år... Men noget tid vil det tag ja.

Hvis jeg arbejder ligeså hårdt som de sidste måneder, regner jeg med at have alle blade (fra 1950 til 2011) komplet ca. i sommerferien 2011. Det er mit mål indtil videre. Alle komplette fra 1950 til 2011 i sommerferien næste år. (2011).
årgang 1949 venter jeg med, dem tager jeg nok først til sidst. Men 1949 er mit mål, at de skal være komplette inden 2012.

Det burde da kunne lade sig gøre???

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Har nu 70 erne komplet, 80 erne komplet, og næsten 60 erne. 00 erne mangler jeg kun få, 90 erne mangler jeg mange, samme med 50 erne.

Arh okay jeg må sige jeg overdrev lidt... Næsten 70 erne komplet, næsten 80 erne, langt fra 90 erne, næsten 00 erne, 60 erne mangler jeg stadig halvdelen, og 50 erne mange... Og alle fra 49... smile

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Samt alle dine sparepenge går jeg ud fra...

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

18 Senest redigeret af David F (2010-05-18 18:28:56)

Jep big_smile

Meeeen har dog været meget heldig med priserne... så jeg ikke skulle af med alt for mange penge... smile

MVH. David Flyckt

Men DanielB, synes du jeg skal sende  billeder ind af min samling?

MVH. David Flyckt

20 Senest redigeret af David F (2010-06-21 16:53:58)

Så er alle bladende lagt på den blå avis: http://www.dba.dk/anders-and-blade-hejj/id-66767351/

Håber at nogen vil købe. smile

Billeder ses på annoncen.

MVH. David Flyckt

Tror godt, at du bare kan pakke dem pænt ned, til den pris får du dem aldrig solgt.

Hvorfor har du skrevet på dba, at du sælger hele din samling, når det bare er dubletter?
Eller hvorfor har du skrevet her, at det er dubletter, når det i virkeligheden er hele din samling?
(vælg selv det spørgsmål der passer)

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Det er mine dubletter... Ok nu kan jeg se min fejl smile  retter det lige... Hvilken pris ville i syntes var rimelig?

MVH. David Flyckt

Brugte blade får du ikke solgte for ret meget mere end 1,- pr. stk.

25

Den unge samler skrev:

ddfr kan få bladende for 4 kr.  stykket

Bare til orientering - foreningen køber ikke blade.

Vi har flere gange fået blade forærende eller taget blade i kommission (en del af foræringer ligger faktisk stadig på hylder herhjemme). Men vi køber ikke. No way. smile