Sv: Anders And blade

700 kroner... hvor langt skal man lige gå ned for at kunne sælge anders  and blade nu til dags wink

MVH. David Flyckt

Hej David. Prøv lige at maile mig et billede eller to, så du kan komme af med dine blade. Har du mulighed for at poste dem til mig?

Hej Dyrmose.

Jeg sendte en mail til dig for snart en uge siden, men har intet svar modtaget. Vil bare gerne vide om du har modtaget mailen, eller om jeg skal sende den igen.

MVH. David Flyckt

Jeg undskylder mange gange. Jeg har checket mail hver dag og eftersom der ikke kom noget svar, troede jeg du enten var på ferie eller havde solgt bladene. Prøv igen på michael.dyrmose@nal-net.dk.

55 Senest redigeret af David F (2011-03-20 16:48:55)

Det er bare i orden, så sender jeg den igen nu :-)

MVH. David Flyckt

Der findes et system, hvor man kan sende beskeder til hinanden, uden man "vækker" os andre fra søvnen.............Det hedder "EMAIL" og er pisse fedt.............Det skulle I tag at prøve.
(hvis I ikke har hinandens email-adresser, så kan I finde den ved at trykke på "email" i venstre side af skærmen), nå der lærte I nok noget nyt.......TAK

peter christensen skrev:

Der findes et system, hvor man kan sende beskeder til hinanden, uden man "vækker" os andre fra søvnen.............Det hedder "EMAIL" og er pisse fedt.............Det skulle I tag at prøve.
(hvis I ikke har hinandens email-adresser, så kan I finde den ved at trykke på "email" i venstre side af skærmen), nå der lærte I nok noget nyt.......TAK

Jeg Peter, jeg kan forstå du er sur over vi skrev her, men vi havde problemer med vores mail jo.

MVH. David Flyckt

Bladende er nu solgt, hele molivitten  smile

MVH. David Flyckt