1 Senest redigeret af AC (2010-05-12 18:21:59)

Tråd: FormAnden er flyttet

"TIL ALLE MINE VENNER

Hej, alle mine venner! Eftersom jeg er flyttet, vil jeg gerne sende et flyttekort til alle mine venner. Eftersom alle mine venner er medlemmer i DDF(R) og alle medlemmer i DDF(R) er mine venner, sender jeg hermed et kollektivt flyttekort til alle mine venner. Jeg håber, at alle mine venner bliver lige så glade, eller hvad de nu ville være blevet, over dette, som hvis de ville have fået et original-flyttekort, som de bare alligevel ville have smidt væk.

Hej hej, alle mine venner! Jeg håber vi ses!
AC"

Bare så der ikke går post tabt.

Ovenstående var en parafrase over en berømt donaldists flyttemeddelse - se evt. http://nafsk.se/kvack/1985-1/

Jeg er flyttet til:
Solbrinken 65
7480 Vildbjerg.

Sv: FormAnden er flyttet

Tillykke AC, med dit nye hus/leglighed! smile

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvem er egentlig den, der er medlem nr. 1? Hvis der altså er en?

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Undskyld hvis jeg spørger dumt, men hvem er egentlig den, der er medlem nr. 1? Hvis der altså er en?

Søren.
Den første formand, som startede ddfr med AC.

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Ok tak for det... Er jo selv ret ny her, så ved jo ikk alt om det hele endnu vel? big_smile

MVH. David Flyckt

http://ddfr.dk/hvad-er-ddfr/
Læs her.
Der står det meste.

Tillykke med den nye hule AC!

‘‘Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja! Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput!‘‘
copyright© Monty Python

Oki tak smile

MVH. David Flyckt

Tillykke og tak for flyttemeddelelsen. Jeg formoder, at foreningen flytte med dig.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Tillykke med den nye bolig

The Master of the Mississippi

9 Senest redigeret af sigvald (2010-05-14 08:09:41)

Den unge samler skrev:

Det er da ikke hans hus (enda), han har bare midlertidig flyttet tilbake til sin mor.

anden skrev:

Søren.
Den første formand, som startede ddfr med AC.

Det er da for søren flere sørener i foreningen. Den Søren det her er tale om er selvsagt vår første form(and) Søren Haagerup fra Odense.

Ok sigvald... Det vidste jeg ikk...

MVH. David Flyckt