Tråd: Komiks.dk 2010

Nå, så er det snart Komiks. Ja, i denne weekend det kommer nu. Hvem kommer, hvem ikke osv.?

Jeg kommer i hvert fald søndag, og højst sandsynligt fra cirka kl. 3 lørdag.

Hvad med jer?

Andeby-centrum.dk

Sv: Komiks.dk 2010

jeg har ordenlig nederen, jeg har glædet mig til det siden jeg var der for 2 år siden, og så for jeg at vide (for 2 uger siden) at jeg skal til jylland, og være sammen med min familie i pinsen sad Jeg har dog ikke noget i mod det hvis jeg ikke skulle noget.

Death smiles at us all. All a man can do is smile back.

"that might not be some of that role model tight shit" wise words from 2pac

Jeg kommer hele tiden alle dagene. big_smile
Jeg håber på at kunne finde foreningens stand i virvaret af stande. big_smile

Nicenico

Min søn og jeg kommer lørdag, og kigger forbi standen.

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

5 Senest redigeret af S.T.I.N.E. v.A. (2010-05-18 19:47:46)

Jeg kommer, men kun lørdag, min mormor er så uforskammet at have fødselsdag den 23.
Og jeg glæder mig!!!!

Skørt og Tosset Individ, Naturligvis En Valgfri Antagelse smile

Det bliver fedt nok at se hvem man skriver med herinde, og når man ikke har været til nogle af møderne endnu. smile

Andeby-centrum.dk

7 Senest redigeret af mogwai (2010-05-18 20:52:51)

Kæresten og jeg kommer alle dage big_smile

BTW: Da det er mit første Komiks, skal jeg lige høre, om der er anbefalinger til hvad man skal have med?

Giv mig 80'ernes tegneserier tilbage eller følg mig på twitter: https://twitter.com/nishansen

Jeg kommer ikke fredag, da jeg ikke kan se hvad jeg skulle lave dér.
Jeg kommer ikke lørdag fordi der er havefest derhjemme.
Jeg kommer højst sandsynligt om søndagen, aftaler for tiden nærmere med Niels.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

9 Senest redigeret af Jernanden (2010-05-19 05:35:29)

mogwai skrev:

BTW: Da det er mit første Komiks, skal jeg lige høre, om der er anbefalinger til hvad man skal have med?

Tænkte lidt på det samme...
Og kan det betale sig at købe billetter online inden? Slipper man så for en lang kø?

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Er der planlagt nogen særlige aktiviteter ved DDFR's stand ud over generel informationsvirksomhed om foreningen?
Jeg synes at kunne huske, at der de forrige gange er dukket donaldistiske gæster op ved standen. Er der udsigt til, at det også sker i år?

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Måske har AC en hemmelig aftale med Don? Selvom det nu ikke heeeelt er dét jeg tror. big_smile

Nicenico

Foreningen har stand ved siden af Daan Jippes, såvidt jeg kan se på oversigten smile

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

mogwai skrev:

Da det er mit første Komiks, skal jeg lige høre, om der er anbefalinger til hvad man skal have med?

Det er altid en god ide at have bøger/blade med til signering, hvis en af ens ynglingstegnere/forfattere kommer. Nogen ynder at medbringe tegneserier til fremvisning.

Jeg kommer forbi søndag og kigger selvfølgelig forbi ddfr's stand.

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Er det muligt, at man kan tage egne bøger med og sælge til andre gæster der kunne være interesseret?

Andeby-centrum.dk

Jeg kommer alle tre dage, så jeg kan også godt hjælpe med at sætte standen op... nu da vi ikke har Don til at hjælpe os.

Ce soir.. en garde!

16

Adrian Sørensen kommer søndag fra kl 14 og signerer på standen - hele weekenden sælger vi originalsider af ham - se om du kan finde din favoritside.

coa-link for ignoranterne wink http://coa.inducks.org/creator.php?c=ASo

Måske nogen vil blive glade for dette link. :-)

http://komiks.dk/images/stories/program/Signering.pdf

18

Ikke desto mindre er Adrian ikke med på den liste for det er noget Niels har arrangeret for os smile

Jeg ser frem til at komme søndag, og hilse på som nyt medlem smile

På komiks deltager liste, står også at Freddy Milton er på messen, men er der nogle der ved noget om hvor han evt vil befinde sig?

20 Senest redigeret af AC (2010-05-20 19:05:39)

Glæder mig til at møde dig smile

Kan godt nok ikke finde Freddy i signeringsprogrammet, men det skulle undre mig om han ikke også kigger forbi donaldist-standen - og vores nabo Daan Jippes som Freddy har lavet et dusin fremragende ande-serier sammen med. Ellers er du velkommen til at spørge efter mig, så skal jeg nok hjælpe med at finde ham - kender Freddy fra flere sommerbesøg.

Jeg glæder mig i det hele taget rigtig meget til komiks smile Sidder og får lavet en del ting der skal være på standen - og så må I sige til hvis der er noget I synes der mangler, når I ser standen - så har vi papir og skrivere med så vi kan lave det! smile

21 Senest redigeret af "Pothole" McDuck (2010-05-21 18:18:02)

Det bliver super hyggeligt. Jeg regner med at komme lørdag...

The Master of the Mississippi

Jeg regner med at komme søndag, men er ikke sikker, da vi har været til bryllup om lørdagen.

Men hvis vi kommer, bliver det min far og jeg.

Og ved i, og man kan købe billetter ved indgangen for håbentlig, ikke?

MVH. David Flyckt

jeg kommer lørdag og søndag.

Nogen der ved om Sussi Bech signerer eller kun holder foredrag med Frank Madsen??

"Jeg har lært at værdsætte det, der har personlig værdi for mig og ikke for andre!"

Jag är där lördag + söndag (om allt fungerar).

25

Så er det ved at være lige op over - kører herfra ca. halv et.

Husk, når I kigger forbi standen evt. at minde os om forumnavn og medlemsnummer - så er det lidt nemmere at huske jer smile Eller hvis I ikke er medlem endnu, er det et perfekt tidspunkt at melde sig ind på - jeg har den røde pengekasse med!

Glæder mig til at se jer allesammen igen - Skål for en god weekend!