Sv: Komiks.dk 2010

Skål for en god weekend! ............  Ja hvis du begynder med at drikke kl. 08.42 så
håber jeg IKKE, at DU skal fører motorpersonvogn til KBH. kl 12.30

Ses lørdag (kommer nok sammen med siff2)

ingen der ved om man kan købe billetter ved indgangen

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

ingen der ved om man kan købe billetter ved indgangen

Jeg undrede mig også over, der på hjemmesiden ikke stod noget om billetsalg ved indgangen, på komiks.dk.
Men det gør der nu, kig på forsiden af www.komiks.dk

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Ok tak for linket.

Jeg har fundet ud af, at jeg tager med min far derover søndag, og måske også min mor.

Og vi kigger selvfølgelig forbi ddfr´s stand....

MVH. David Flyckt

Jeg tager afsted om små 25 minutter. big_smile

Nicenico

Så er det idag... smile Håber jeg kan nå at komme ind i dag.

Andeby-centrum.dk

32 Senest redigeret af Jernanden (2010-05-23 09:55:30)

Jeg ved godt den ikke er slut, men Vi kommer ikke søndag så, -
Rigtig god festival, synes jeg.
Hyggeligt at møde Jer!
Når man er helt blanket af, når man går ud, så har det været en god festival.. wink
Min søn fik bl.a. en tegning af Jippes og en af Milton, i hans HOF, så kan det dårligt blive bedre...  smile
Andres oplevelser?
http://www.ottes.dk/AA/billeder/blandet/Jippes.jpg

Jeg var også heldig at få en Jippes tegning, efter at have ventet næsten 2 timer på at han kom tilbage fra frokost http://img203.imageshack.us/img203/6028/daanjippes.jpg  smile

Men det var det værd!

Jeg fik også en Milton tegning - virkelig flink mand!

http://img52.imageshack.us/img52/9030/freddymilton.jpg

35 Senest redigeret af David F (2010-05-23 18:15:04)

Jeg fik en tegning af Kari Korhonen.

Og så var det lidt sjovt, vi var nemlig de sidste i køen til Kari Korhonen, og så bagefter os kom Rasmus Julius, som har avisstriber i et par aviser, og som har lavet sin helt egen tegneserie, som han selv er forfatter og tegner til. I kender ham sikkert. Men han stod bag os, fordi han skulle have en tegning af Kari, og bag efter tage hans plads over, og tegne. Men så kom min far og jeg jo til at snakke lidt med ham, og så snakkede vi da en del sammen, om forskellige ting bag tegneserier. der var der en del ting jeg fik at vide, som jeg ikke vidste... men ham snakkede vi da meget med, ja i ca. 30 min. hvor vi stod i kø... Og min fars yndlings tegneserie er faktisk hans. Den hedder "på dybt vand" men min far gik over og købte hans bog, og ville have den signeret af ham.. det fik han, en rigtig fin tegning af hvalen fra serien, og så en tekst: "Hej Søren god fornøjese med bogen kh *underskrift*. jeg synes i hvert fald det var sjovt at snakke lidt med en rigtig tegner, som jo har sin egen serie.

Og det var da sjovt at se foreningens stand, selvom jeg ikke engang fik tid til at spørge om jeres brugernavne osv...men mine forældre var rare at give mig to af de ældre medlemshæfter big_smile

MVH. David Flyckt

Gad godt nok også godt at prøve sådan noget, men har ikke kunnet komme de sidste par gange... hmm

From The Pasttime Mouse
*Multi OverNaturlig GOttfredson'fan

Det har var faktisk første gang jeg var til komiks... Forresten var jeg lige ved at vinde en kuffert jumbobøger, jeg var i finalen...

Men selvfølgelig kom jeg til at puffe lidt til stablen, og den væltede... Øv!!  smile

Men fik da en jumbo i trøstepræmie big_smile

MVH. David Flyckt

Lyder mægtig sjovt... Det kan jo være at jeg kan lokke familien med derhen til næste gang wink

From The Pasttime Mouse
*Multi OverNaturlig GOttfredson'fan

Ja hehe... Men tror kun det var for børn den med jumbobøgerne...

MVH. David Flyckt

40 Senest redigeret af AC (2010-05-24 14:09:22)

281, lagde du mærke til at Kari tegnede Anders som Ø-kuller-mand der sad op af et palmetræ - Det synes jeg godt nok var en fed idé. Kari var i det hele taget rigtig flink - og sad sidste gang over en halv time mere end det var annonceret på standen.

Ærgrer mig lidt over at jeg sandsynligvis ikke fik hilst på jer allesammen. Snakkede ivrigt med dem, der stod foran og bag mig i Kari-køen - stod lidt længere foran Rasmus - og et stykke bag ved Sigridur.

De der Adrian Sørensen sider, blev de solgt alle sammen? Og i så fald, fik i signeret de resterende?

Jeg var desværre løbet tør for kontanter sad , men hvis ja til ovenstående, er jeg meget interesseret i at købe en nu.  cool

Jernanden - Hvis du skriver en mail til AC, så har han kontaktoplysningerne til Adrian. Der var flere sider tilbage smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

AC skrev:

281, lagde du mærke til at Kari tegnede Anders som Ø-kuller-mand der sad op af et palmetræ - Det synes jeg godt nok var en fed idé. Kari var i det hele taget rigtig flink - og sad sidste gang over en halv time mere end det var annonceret på standen.

Ærgrer mig lidt over at jeg sandsynligvis ikke fik hilst på jer allesammen. Snakkede ivrigt med dem, der stod foran og bag mig i Kari-køen - stod lidt længere foran Rasmus - og et stykke bag ved Sigridur.

Nej det lagde jeg desværre ikke mærke til... Det ville jeg ellers rigtig gerne have set... :-(

Jeg ville også gerne have mødt dig AC, men du var desværre ikke til stede ved standen, da jeg var forbi med mine forældre... jeg har jo aldrig mødt nogen af jer...

MVH. David Flyckt

Jeg opgav at få en signering af Jippes pga. kø, og Korhonen så jeg ikke. Hum, der var så meget andet fjol så det gør ikke noget.

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Jernanden - Hvis du skriver en mail til AC, så har han kontaktoplysningerne til Adrian. Der var flere sider tilbage smile

Tak Andersine!
Jeg har sendt en mail til AC gennem forummet her.

46

Nej, jeg rendte somme tider lidt rundt, og var henne forbi Egmont osv. - Næste gang vil det måske være en idé hvis vi hver dag sætter et tidspunkt for hvornår alle forummedlemmer skal kigge forbi standen - så skal jeg nok være der smile

Har lige siddet og fundet masser af billeder på facebook - Ida Holst, Thomas Schrøder, Rasmus Julius og Andeby News - tak til jer for gode billeder - skal få mine egne lagt op på pc'en og sendt de bedste ud.

@ DUS: Det var mig, der snakkede om med jer om de tidligere Rappet-numre.

Tak for endnu et godt Komiks.dk! Jeg var en af de heldige, der fik en tegning af Jippes, og han gav tilladelse til at trykke den i Rappet. Det bliver nok bagsiden på nr. 17.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Jeg opgav desværre også at få en tegning af Daan Jippes; omvendt, så var der desværre ingen, der havde HOF Barks/Jippes til salg derinde, så man kunne få en tegning i en god bog. Da han tog hjem, lød der vist noget om at han ville komme igen til næste Komiks.dk, men det er jo uvist.

Synes det var hyggeligt at være derinde og kigge rundt, og hilse på mennesker. Michael Farr var også interessant at høre på; har kun skimmet hans bog igennem fra biblioteket.

Det lykkedes mig også at finde en tegnefilms-DVD med gamle tegnefilm fra Danmark (og England), som jeg har fået set lidt af, og nydt.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:

Jeg opgav desværre også at få en tegning af Daan Jippes; omvendt, så var der desværre ingen, der havde HOF Barks/Jippes til salg derinde, så man kunne få en tegning i en god bog.

Jeg må med skam erkende, at jeg vist købte den sidste hos Faraos Cigarer lørdag morgen. Det er mærkeligt man ikke kigger på gæstelisten og tager bøger med der afspejler det lidt.. ? Der var fx masser af Don Rosa HOF's. De havde heller ikke flere af Freddy Miltons nyeste Gnuff album..

Jernanden skrev:
madsj skrev:

Jeg opgav desværre også at få en tegning af Daan Jippes; omvendt, så var der desværre ingen, der havde HOF Barks/Jippes til salg derinde, så man kunne få en tegning i en god bog.

Jeg må med skam erkende, at jeg vist købte den sidste hos Faraos Cigarer lørdag morgen. Det er mærkeligt man ikke kigger på gæstelisten og tager bøger med der afspejler det lidt.. ? Der var fx masser af Don Rosa HOF's. De havde heller ikke flere af Freddy Miltons nyeste Gnuff album..

Ja, det undrede også mig en del, for Barks/Jippes er ikke udsolgt, efter hvad Fantask fortalte, og havde med garanti solgt lidt. Overvejede også om jeg skulle købe hans eget Havank-album på finsk, og få en tegning i det, men det blev aldrig aktuelt, for han gik ca. 13:30, sagde, at han ville være tilbage efter en time, og det endte så med at han kom omkring 15:10, og gik 10 minutter derefter.

Nå, man kan vel håbe, at manden kommer tilbage næste gang.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."