1

Tråd: Sommermøde i Køge 2010

Tjek http://ddfr.dk/2010/06/kommer-du-til-so … 0-i-koege/ og forhåbentlig din invitation som du har fået via mail. (Har du ikke fået en invitation og har du ikke selv fravalgt mail-information fra foreningen, så vil jeg bede dig oplyse os din e-mail-adresse - adresserne står på ddfr.dk)

Det er også mig du skal henvende dig til, når du vil tilmelde dig mødet, besøget på Egmont Serieforlaget, eller med en quiz eller anden underholdning til mødet. Jeg lægger så en tidsplan, som vi plejer at overholde.  ("Optagelse" af gruppebilleder vil blive indarbejdet i denne plan, så vi ikke glemmer det pga. kage eller andre sære ting)

acs snabel-a punktum dk - eller min mobil.

Håber at se mange af jer til sommermødet!

Sv: Sommermøde i Køge 2010

Jeg kommer alle tre dage, og medbringer en quiz. Sværhedsgraden er næsten lige så høj som sidst. Dog er der denne gang spørgsmål som man faktisk godt kan kende svaret på i forvejen. Glæder mig rigtig meget til at se eller gense nogle meddonaldister.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Bliver der mange quizzer? Jeg kunne godt få lyst til at lave en, men måske er der allerede rigeligt?

Jeg vil gøre plads til en fra dig Ole - Kjartan har meldt sig her ovenfor, og vores Favre Favrskov-medlem pusler også med en quiz hører jeg.

Sigvald plejer jo, men skal ikke føle sig tvunget - og så er det vist egentlig nok, tror jeg smile

Nogen fra jylland eller fyn der vil lave fælleskørsel mod køge fredag eftermiddag?
Jeg har bil...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Jag kommer alla tre dagarna, men det vet ni säkert redan. Hur tar man sig enklast från Huvudbangården till Vognmagergade?

AC skrev:

Jeg vil gøre plads til en fra dig Ole - Kjartan har meldt sig her ovenfor, og vores Favre Favrskov-medlem pusler også med en quiz hører jeg.

Sigvald plejer jo, men skal ikke føle sig tvunget - og så er det vist egentlig nok, tror jeg smile

Jeg har tenkt å stille med en quiz, ja.

Jeg tror egentlig det enkleste er at gå - det er i hvert fald hvad jeg har tænkt mig at gøre sammen med Henning, Niels Jakob og Sigvald.

(Kunne ikke drømme om at tage bilen med til indre Kbh. når den kan stå trygt og godt i Køge.) smile

AC skrev:

Kjartan har meldt sig her ovenfor, og vores Favre Favrskov-medlem pusler også med en quiz hører jeg. Sigvald plejer jo

Nå-eh, men så er der jo allerede rigeligt. Så vil jeg ikke komme med quiz også.

Stefan skrev:

Jag kommer alla tre dagarna, men det vet ni säkert redan. Hur tar man sig enklast från Huvudbangården till Vognmagergade?

Der er alt for langt at gå med en kuffert.
Tag 1 stop videre med toget til Nørreport Station og gå derfra (500 m):
http://map.krak.dk/query?what=map&m … de=1024080

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

11

Går toget til og fra Køge til og fra både Nørreport og Hovedbanen? For jeg tænker på at de der ikke kender Kbh. så godt evt. kunne følges ad fra et af de steder? Så kunne man mødes noget tid før og så gå sammen?

Ole, jeg husker dig ang. quiz til næste gang! smile

S-toget kører fra Køge og holder både på Hovedbanegården og Nørreport.
Metroen holder også på Nørreport.
Selv Kystbanetoget (og vist nok også InterCity-togene) holder på Nørreport.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

13

Medlemmer kan i øvrigt stadig nå at tilmelde sig besøget hos Egmont Serieforlaget - Max-deltager-antallet er ikke nået endnu. Min mail er acs snabel-a ddfr punktum dk smile

Jeg kommer til rundvisningen på Egmont
Glæder mig til at se alle jer der kommer! :-)

Bornholmer-anden skrev:

S-toget kører fra Køge og holder både på Hovedbanegården og Nørreport.
Metroen holder også på Nørreport.
Selv Kystbanetoget (og vist nok også InterCity-togene) holder på Nørreport.

X2000 verkar dock hoppa över Nørreport, så jag får byta tåg.

16

Jeg vil da lige nævne at der er meldt 23 til Egmont-delen af mødet (lidt færre tager med videre til Køge) -
Og det bliver internationalt igen i år - danske deltagere samt 1 norsk, 1 svensk og 1 hollandsk/nederlandsk deltager.

Glæder mig til at se/gense jer alle.

Stefan skrev:

X2000 verkar dock hoppa över Nørreport, så jag får byta tåg.

X2000 kører kun til Hovedbanegården.
Tag det første S-tog på spor 9 eller 10. De stopper alle på Nørreport.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

18

Eller følges med os andre - efter nærmere eftertanke, og pga. alt det togskifteri er vi en lille flok der snakker om at mødes på kbh. kl. 11.19 den fredag - og så gå derfra til Egmont. så kan man jo leje en bagageboks til bagegen.

AC skrev:

Eller følges med os andre - efter nærmere eftertanke, og pga. alt det togskifteri er vi en lille flok der snakker om at mødes på kbh. kl. 11.19 den fredag - og så gå derfra til Egmont. så kan man jo leje en bagageboks til bagegen.

Det låter bra. Jag kommer dock först till Köpenhamn H kl. 11:33. Tåget stannar även vid Kastrup (11:19) samt Østerport (11:52), men jag antar att det är bäst att stiga av vid Köpenhamn H.

Vedr. Egmont-rundvisningen.
Hvor lang tid kommer det cirka til at tage? :-)

21

Det ved jeg rent ud sagt ikke - regner da ikke med at vi bliver verfet ud før kl. 15 i hvert fald - men finder lige nærmere ud af det, når nu jeg giver Martin det endelige deltagerantal imorgen aften. Køgedelen af mødet kan man stadig nå at tilmelde sig, men fristen for Egmont er altså imorgen.

er det muligt at læsse af ved Niels Jakob og så tage toget til egmont ?
det lyder som det nemmeste da parkering i København jo ikke er så nemt

jeps jeg var der

23

DJT, jeg sætter i hvert fald også bilen i Køge. kører kun i indre Kbh, hvis det er strengt nødvendigt.

Nu er der lukket for tilmeldinger til Egmont-besøget, men man kan stadig nå at melde sig til mødet i Køge. smile

Jeg køber billet i morgen. Kommer til Køge lørdag formiddag. Sover i Avedøre og kommer tilbage til Køge søndag formiddag.
Er det nemmest at stå af på Ølby eller på Køge station?
Og så det mest praktiske? Er det Solen selv, der laver maden, eller skal vi ud i byen og spise?

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Bornholmer-anden skrev:

Jeg køber billet i morgen. Kommer til Køge lørdag formiddag. Sover i Avedøre og kommer tilbage til Køge søndag formiddag. Er det nemmest at stå af på Ølby eller på Køge station?

Er Ølby en dansk by som er kjent for sitt lokale øl?