Sv: JBB-Comics
Det er jeg rigtig glad for at høre
Truemax har også hjulpet mig en del ![]()
Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig.
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » JBB-Comics
Truemax har også hjulpet mig en del ![]()
Truemax har også hjulpet mig en del
Truemax ? Was ist das ?
Så svært er det ikke soer.
Genialt link, anden ![]()
Hehe... sjovt anden ![]()
Anyway - det er helt præcist, det her jeg går til: http://www.truemax.com/tegneserie_ws.aspx ![]()
Ej hvor fedt ! Er du så igang med en tegneserie vanli ? Hvor langt er du henne i kurset ? Hvis du er igang med en tegneserie, vil du så vise os den når kurset er færdigt. ![]()
På tirsdag er det femte gang (ud af ti) ![]()
Tjaa... Nogle af opgaverne går ud på at vi skal lave nogle små halvfærdige 4-siders tegneserier, så dem har jeg da lavet nogle stykker af
Og i.flg. det der står på nettet afslutter vi jo også med et færdigt projekt, men det er vi ikke nået til endnu...
Men som sagt, så laver jeg en 2-siders "Blueberries Halloween special" med nogle af de fif's jeg har fået på truemax.
Jeg har også tænkt på at lave en længere tegneserie, med nogle figurer, som jeg bare ikke har lavet endnu ![]()
Truemax kan, btw, absolut anbafales hvis man er interesseret i enten tegning eller 3d-animation ![]()
Så er der (langt om længe) en ny tegneserie
Og på søndag kommer "The Blueberries Halloween special" ![]()
Enjoy ![]()

Haha!
Elsker den!!
(Random text so I can post smiley) ![]()
I stedet for at rose dig til skyerne ved hverenste stribe eller side du lægger ind, vil jeg prøve at komme med lidt konstruktivt kretik. Før det første synes jeg du er begyndt at gøre dine vittigheder for lange, eks. den du lige har lagt ind, ikke at vitsen ikke er godt fundet på eller noget, men når du laver den så lang er det mister vittigheden sin glans. Hvis jeg var dig ville jeg prøve at køre vittighederne lidt mere '' lige på og hårdt '' istedet for at pakke dem så meget ind.. ![]()
Jeg er rigtig glad for at du kommer med konstruktiv kritik. Det kan jeg virkelig bruge ![]()
Og ja, du har nok ret... Det vil jeg helt sikkert tænke over og sørge for at få med i mine kommende striber. Tak for det ![]()
"The Blueberries Halloween special" presenteret i fire halvsider.
Enjoy ![]()

Endnu en "Ask Doctor Literally" ![]()
Enjoy...

Han er jo ondskaben selv.
Vildt fede !! Specielt halloween special ! Tegningerne er super og du kører totalt lige på og hårdt som jeg kan lide det !! ![]()
Anden: Yep, hehe ![]()
Soer5523: Ja sådan lidt mere "SLABLAM!" agtigt ![]()
Det var godt at du fortalte mig det og jeg er glad for at det lykkedes ![]()
Var det ikke sjovere om han hed Dr. Lit E. Rally eller noget i den stil? Man behøver jo ikke være akademiker for at udlede det er et "akronym" for Literally...
Kanon gode tegninger i øvrigt.
Var det ikke sjovere om han hed Dr. Lit E. Rally eller noget i den stil? Man behøver jo ikke være akademiker for at udlede det er et "akronym" for Literally...
Kanon gode tegninger i øvrigt.
God idé
Jeg skal tænke over det.
(Tak i øvrigt
)
Enjoy ![]()

Umådeligt påståelig ! Du er virkeligt begyndt at blive god vanli !!!
Tak ![]()
Er forresten begyndt at tænke over nogle andre figure, som jeg kan bruge i 10-30 siders historier. Det eneste problem er bare at jeg for nylig har læst nogle Splint & Co. historier og jeg ender hele tiden med at "genopfinde" Splint, Kvik og Champignac, hehe ![]()
Hej igen,
I de sidste par måneder har jeg arbejdet på nogle figurer og et 62 siders tegneseriealbum.
Resultatet er efter min mening blevet nogenlunde, og nu overvejer jeg, om jeg vil færdiggøre historien eller skrive en ny og bedre en helt fra bunden.
Derfor har jeg ikke lavet striber i et stykke tid, men nu er der endelig en splinterny en klar ![]()
Jeg håber i kan lide den - enjoy ![]()

Det ser rigtig godt ud - sjove figurer. Klø på! ![]()
Rigtig flot !
Det eneste der irreterer mig, er det faktum at du skriver historierne på engelsk. Men det bestemmer du jo selvfølgelig selv ![]()
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » JBB-Comics
Vi bruger PunBB