Sv: JBB-Comics
Flad? host host..
Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig.
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » JBB-Comics
Flad? host host..
![]()
...Den sjette:

Haha ![]()
Livet i rampelyset, nå nej, lampelyset, i en nøddeskal ;-)
Hehe ![]()
_______
Den syvende og sidste i denne omgang kalder jeg "Storhedsvanvid":

Er der forresten nogen der kan spotte hvilken disney-tegner, der har inspireret mig til layoutet i tredje rude af At The Lab 8 og i sidste rude af denne stribe?
Er det Don Rosa fra Hollænderens hemmelighed? Jeg synes din rude minder om en rude fra den historie.
Vanli skrev:Er der forresten nogen der kan spotte hvilken disney-tegner, der har inspireret mig til layoutet i tredje rude af At The Lab 8 og i sidste rude af denne stribe?
Er det Don Rosa fra Hollænderens hemmelighed? Jeg synes din rude minder om en rude fra den historie.
Yep det er Don Rosa! ![]()
Dog ikke specielt fra Hollænderens hemmelighed - han laver sådan en/nogle rude/ruder på nærmest alle sine sider... Jeg gad vide hvor han har det fra...?
Solens Søn skrev:Vanli skrev:Er der forresten nogen der kan spotte hvilken disney-tegner, der har inspireret mig til layoutet i tredje rude af At The Lab 8 og i sidste rude af denne stribe?
Yep det er Don Rosa!
Dog ikke specielt fra Hollænderens hemmelighed - han laver sådan en/nogle rude/ruder på nærmest alle sine sider... Jeg gad vide hvor han har det fra...?
Jeg mener der er mange tegnere der gør dette (med den manglende baggrund osv.). Don gør det dog mere end andre.
Vanli skrev:Solens Søn skrev:Er det Don Rosa fra Hollænderens hemmelighed? Jeg synes din rude minder om en rude fra den historie.
Yep det er Don Rosa!
Dog ikke specielt fra Hollænderens hemmelighed - han laver sådan en/nogle rude/ruder på nærmest alle sine sider... Jeg gad vide hvor han har det fra...?Jeg mener der er mange tegnere der gør dette (med den manglende baggrund osv.). Don gør det dog mere end andre.
Okay ![]()
Så er der en ny stribe ![]()

...Og endnu en ![]()

...Den sjette:
Jeg er ret vild med din lampe her. Det er altså super tegnet!
Din tegnestil minger egentlig meget om Franquins. Hvis du en eller anden dag mangler inspiration, ville det være sjovt at sammenligne en Splint, Kvik eller Viggo fra dig med en af mesterens.
Vanli skrev:
...Den sjette:Jeg er ret vild med din lampe her. Det er altså super tegnet!
Tusind tak! Jeg havde også en fin model foran mig ![]()
Din tegnestil minger egentlig meget om Franquins. Hvis du en eller anden dag mangler inspiration, ville det være sjovt at sammenligne en Splint, Kvik eller Viggo fra dig med en af mesterens.
Sjov idé! ![]()
Franquin er den tegner, der har inspireret mig mest, så det glæder mig, at det kan ses i min streg ![]()
Wow. Det er virkelig begyndt at se imponerende ud Jacob. Jeg vil næsten kalde dit tegne arbejde for professionelt ! ![]()
Wow. Det er virkelig begyndt at se imponerende ud Jacob. Jeg vil næsten kalde dit tegne arbejde for professionelt !
Tak tak ![]()
Her er den 17'ende At The Lab stribe ![]()

Den 18'ende
...

Jeg ville sikkert grine af den, hvis det ikke var fordi jeg allerede kendte to gyserfilm om køleskabe, én om en mikrobølgeovn og 8 om døre/skabe.
Jeg ville sikkert grine af den, hvis det ikke var fordi jeg allerede kendte to gyserfilm om køleskabe, én om en mikrobølgeovn og 8 om døre/skabe.
Det lyder godt nok specielt ![]()
Jeg må indrømme at dem om døre/skabe giver mening, for de er relateret til enten en ægte eller psykologisk bømand.
At The Lab 19 bliver dette års HALLOWEEN SPECIAL fra mig ![]()

At The Lab 19 bliver dette års HALLOWEEN SPECIAL fra mig
Til neste år kunne du kanskje lage en humorstripe basert på en dansk tolkning av det norske uttrykket "Knask eller knep"?
Vanli skrev:At The Lab 19 bliver dette års HALLOWEEN SPECIAL fra mig
Til neste år kunne du kanskje lage en humorstripe basert på en dansk tolkning av det norske uttrykket "Knask eller knep"?
Det var dog et uheldigt udtryk! Stakkels den nordmand, der holder halloween i Danmark ![]()
Det er ikke lige min form for humor, men ellers tak for idéen ![]()
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » JBB-Comics
Vi bruger PunBB