1 Senest redigeret af A. And (2010-09-14 21:36:55)

Tråd: Vurdering af Don Rosa tegning

.

Don Rosa sell-out. Sorry :-(

Sv: Vurdering af Don Rosa tegning

Hvis jeg gav en Rosa-tegning til min nevø, ville jeg blive skidetosset, hvis han solgte den!

smile han skriver jo dog heller ikke at han vil sælge den, men vil have den vuderet

MVH. David Flyckt

øhmmm - har han ikke lige solgt en anden tegning?

det ved jeg godt, men  jeg skriver bare at han ikke skrev noget om at sælge. men ja det er rimelig sansyneligt han vil det, men det kan ingen af os da vide noget om?

MVH. David Flyckt

Den der vil jeg sige er 500-800 værd..

Den er et dejligt minde fra ens faster værd  roll

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Igen ville jeg prøve ebay - hvis altså den skal sælges. For det er der den slags går for det højeste.

Har fået at vide at en tegning som f. eks. Foreningens Rosa-tegning mest har affektionsværdi for medlemmerne - så hvis foreningen engang går i opløsning ville den nok skulle sælges internt - hvis altså den situation skulle opstå.

Tror det samme gælder her - den tegning har, eller burde have affektionsværdi for dig, fordi du har fået den af din tante, som interviewede Rosa i Århus i 2004.

Jan-Erik, hvis jeg gav en tegning til min nevø i fødselsdagsgave ville jeg også blive skidetosset hvis han solgte den - og gøre vedkommende arveløs.

Jeg skal måske af med den. Hvis den skulle på eBay ville jeg dog gerne gøre det med en mindstepris, så er vurdering er nødvendig :-)

Mon ikke den vil ligge på ca 100$ på eBay

The Master of the Mississippi

WOW! Du er godt nok heldig, jeg ville gøre næsten hvad som helst for sådan en tegning!

Ville eBay klart indbringe mere end QXL?

Ja det tror jeg, men lige netop det er ikk hvad jeg ved mest om  smile

MVH. David Flyckt

14

det er mit indtryk at de mest købestærke fans er i USA. - og særligt det at den indeholder et æg fra en af Barks's mest berømte historier gør nok også en forskel.

AC skrev:

det er mit indtryk at de mest købestærke fans er i USA. - og særligt det at den indeholder et æg fra en af Barks's mest berømte historier gør nok også en forskel.

Det lyder meget rigtigt

Så hvad er en realistisk pris? $100?

Ja det er ikke helt ved siden af