Tråd: Vestforbrændings særnummer 2010

Så har Vestforbrændning lavet et nyt AA&Co.-særnummer. Jeg går ud fra en rimelig interesser for det, eftersom der er rift om de to foregående udgaver i 2005 og 2007. Hvis nogen bor i nærheden af et af stederne, hvor de kan hentes, kunne vi måske arrangere noget fælles. Ellers kan jeg prøve at lokke Søren Skov (ham fyren fra Vestforbrænding, der sendte mig tippet) til at sende en stak.

http://www.vestfor.dk/web/hev/spot?p_p_ … TANCE_dbd7

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Sv: Vestforbrændings særnummer 2010

Solens Søn skrev:

Så har Vestforbrændning lavet et nyt AA&Co.-særnummer. Jeg går ud fra en rimelig interesser for det, eftersom der er rift om de to foregående udgaver i 2005 og 2007. Hvis nogen bor i nærheden af et af stederne, hvor de kan hentes, kunne vi måske arrangere noget fælles. Ellers kan jeg prøve at lokke Søren Skov (ham fyren fra Vestforbrænding, der sendte mig tippet) til at sende en stak.

http://www.vestfor.dk/web/hev/spot?p_p_ … TANCE_dbd7

ved du ca. hvor meget udgaven fra 2007 er værd i mint? for jeg har 7 - 8 ekemplare liggende hvis nogen er intresserede. jeg var selv på tur med klassen på vestforbrændingen, og vi fik et blad hver, men mange ville ikke have deres og så kom jeg jo frem... så ved de alle er fuldstændig mint.

MVH. David Flyckt

Forhåbentlig kan en af forumets medlemmer hjælpe mig med et eksemplar - jeg bor ret langt væk fra alle de danske forbrændingsanstalter.  smile

Jeg er osse interesseret i et eksemplar...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Også interesseret her!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

"Og mig, sagde hunden".
(Det med forbrændingsanstalter minder mig for resten om Toy Story 3. Jeg har stadig sved på panden efter den hæsblæsende finale.)

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

jeg er bestemt også interesseret.

stupid, stupid
rat creatures

Ditto!
Jeg skal nok sige til hvis min søn skal på besøg, og han får tiltusket sig flere end to.
Hvis ikke er jeg også meget interesseret i et!

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

AC, jeg er også interessert.

Jeg er også interesseret.

Også interesseret smile

Citeret fra Hans:
M.E.D.L.E.M.:
       Meget Engageret Donaldist Ligegodt Et Mønster-medlem

Jeg fornemmer en vis interesse. Jeg har skrevet med Søren Skov, og han kan desværre kun sende nogle få eksemplarer til os, da de kun giver til besøgende. Så for at få dækket behover, må vi have nogle til at besøge nogle af uddelingsstederne på deres hjemmeside. Såfremt nogen bor tæt på, burde det være muligt at få skaffet flere eksemplarer.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

13 Senest redigeret af Jernanden (2010-08-30 21:54:48)

Jeg tvivler på de deler det ud, med mindre man kan forklæde sig som en skoleklasse  smile
Jeg tror man skal kende nogen indenfor genbrugsstationerne.

Om det går att få tag på, skulle jag gärna vilja ha ett nummer.

15 Senest redigeret af sigvald (2010-08-31 09:23:06)

Solens Søn skrev:

Jeg har skrevet med Søren Skov, og han kan desværre kun sende nogle få eksemplarer til os, da de kun giver til besøgende.

Det vitner om lite respekt og forståelse for DDF(r). Det er viktigere at disse bladene fordeles til seriøse samlere enn til tilfeldige skolebarn. Jeg foreslår at du får AC til å ta saken. Skov vil nok være mer medgjørlig dersom ACs kontakter i Egmont (som Skov vel er avhengige av for å få utgitt disse bladene) rasler litt med sablene.

Nu er det måske lidt meget at tale om respekt og forståelse...  roll
Det vigtigste er vel at børnene lærer om genbrug (og A.And)
Så må de "voksne" jo bare hoste op, og betale hvad skolebørnene forlanger for deres eksemplar  tongue

Jernanden skrev:

Nu er det måske lidt meget at tale om respekt og forståelse...  roll
Det vigtigste er vel at børnene lærer om genbrug (og A.And). Så må de "voksne" jo bare hoste op, og betale hvad skolebørnene forlanger for deres eksemplar  tongue

For AC er nok medlemmenes interesser og ønsker det viktigste i denne saken - det er tross alt medlemmene som har valgt ham til DDF(r)s formAnd.

18

Hvem har solgt dig det röntgen-apparat der kan se ind i mine tanker, Sigvald? wink

Sigvald har før sat tingene på spidsen med ord som respekt og forståelse. Vestforbrændingen med flere laver jo dette samarbejde med Egmont med henblik på at nå en langt yngre målgruppe end os - det vil jeg da foreslå at Sigvald udviser *respekt og forståelse* overfor! smile

Nu har jeg talt med Søren - og han var meget interesseret i at få os på besøg, og ville kunne indrette besøget på vores interesse for det - det var en medarbejder ved navn Lis der fik idéen til hæftet der kom i 2005, og hun ville sikkert gerne komme og fortælle mere til et arrangement med 5-15 donaldister, der så kunne få blade med til os andre.

Er der nogle interesserede her på forummet - Vestforbrændingen ligger i Glostrup.

Jeg vil gerne med, jeg bor jo tæt på

The Collector

måske os her.. kommer lidt an på hvornår, og om børn også kan komme med. jeg ligger nemlig heller ikk så langt derfra.

MVH. David Flyckt

Jeg vil også meget gerne med smile

Muligvis også jeg, hvis det ikke er i min arbejdstid.

Ellers er der også de jævnlige åbent hus-arrangementer, hvor interesserede kan tage et blad med hjem:
http://www.vestfor.dk/web/kid/aabnebesoegsdage

nielshh skrev:

Muligvis også jeg, hvis det ikke er i min arbejdstid.

Ellers kan du bare sætte en papfigur af dig selv i din stol, og en båndoptager der siger: "vi bliver nødt til at skære ned på næste års budget". Så er der ingen der opdager at du er væk.

oledamgaard skrev:

Ellers kan du bare sætte en papfigur af dig selv i din stol, og en båndoptager der siger: "vi bliver nødt til at skære ned på næste års budget". Så er der ingen der opdager at du er væk.

Du må da have sniffet for meget til dit nye hårblegningsmiddel. Jeg risikerer jo, at de fyrer mig og ansætter papfiguren.

hahaha den var god  lol  lool hvis bare  min lære kunne gøre det, hans liv ville blive fuldent  tongue

MVH. David Flyckt