Tråd: særnummer 2007

hej.

jeg sætter lige et særnummer om miljø og affald fra vestforbrændingen 2007 til salg

der er ingen start pris, og i kan byde på det til på lørdag kl. 15:00. - dog vog venligst give et seriøst bud når du byder.

det er i "tip top mint" som jeg kalder det  smile  jeg fik dem selv da jeg var med klassen på vestforbrændingen. så jeg ved med sikkerhed at det er mint  smile

- så byd byd byd!  big_smile

MVH. David Flyckt

Sv: særnummer 2007

1 Kr. er budt

10 kr

Så nu er der under 22 timer igen, og ti kroner er budt  smile

Vil bare for en sikkerheds skyld sige, at køber betaler porto, så det lige er på det rene wink

så Byd byd byd alt hvad i kan i 22 timer  big_smile

MVH. David Flyckt

2½  time igen  smile  10 kr. er budt for dette flotte blad  big_smile

MVH. David Flyckt

6 Senest redigeret af meh (2010-09-04 14:44:37)

12 kr.
Eller for nemhedskyld 20 kr. inklusiv fragt.

så er bladet solgt for 20 kr. til meh  smile  du nåede  det lige  wink  sender dig lige en mail...

MVH. David Flyckt

8 Senest redigeret af meh (2010-09-04 21:18:22)

Ved jeg ikke lige om du har skrevet i nu (har ihvertfald ikke modtaget noget i nu...)

Men du kan bare skrive på:

mulle_1987 [snabel-a] hotmail [dot]  com (denne er brugt på forummet)
eller
mulle87 [snabel-a] gmail [dot]  com

Nogle oplever som tid problemer med en, men her er begge mails som jeg tjekker dagligt.

@ meh

Må jeg foreslå dig altid at skrive din mail i kode form på nettet? altså sådan hed fx mulle87 [snabel-a] gmail [dot] com. Så undgår du den bliver opsnappet af ondsindede bots der overspammer din indbakke :-)

meh skrev:

Ved jeg ikke lige om du har skrevet i nu (har ihvertfald ikke modtaget noget i nu...)

jeg skrev til dig i går kl. 17:00. Via forummet...

MVH. David Flyckt