Tråd: Store hvide originale Anders And-bøger

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe  smile
Jeg har 8 stk store hvide orginale Anders and bøger.

Og jeg vil gerne sælge dem, vil høre om der er nogen her inde der har forstand på havd de kan være værd??
Der et par stykker hvor der gulnet uden på , og et par stykker der er slidt i hjørnet forneden, ellers er de ok.

Sv: Store hvide originale Anders And-bøger

Hej og velkommen til forummet smile

Det første eksperterne vil bede dig om er nok at sætte sætte billeder ind.
(Hvis du ikke ved hvordan, kan du læse det her: http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=1999)

Så kan de give dig en langt mere præcis vurdering smile

"The way to get started is to quit talking and begin doing" - Walt Disney

srfr skrev:

Hej

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe  smile
Jeg har 8 stk store hvide orginale Anders and bøger.

Og jeg vil gerne sælge dem, vil høre om der er nogen her inde der har forstand på havd de kan være værd??
Der et par stykker hvor der gulnet uden på , og et par stykker der er slidt i hjørnet forneden, ellers er de ok.

Nu er der stor forskel på hvor meget de enkelte bøger er værd; er du i besiddelse af Den Store Anders And fra 1974 er det, der er mest værd (er den pæn, kan den godt være et par tusinde kroner værd). Ellers gætter jeg på, at de andre ligger omkring de 200-300 kr., men som nævnt ville titler (og årstal, da nogle er trykt i flere oplag, som selvsagt er mindre værd end første oplaget), og billeder nok gøre det lettere for folk at bedømme hvad du kan forvente af priser.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Tror du skal ligge billeder ind for at få nærmere vuderinger men eller så vil jeg saige det samme som madsj  smile

Det er også en faktor om kassen er med, og om den er pæn.