1 Senest redigeret af Rune J (2011-02-19 22:32:47)

Tråd: jeg har en blog

Jeg tænkte jeg lige ville dele min blog-side med noget af det jeg laver.  Her er den så. klik her Hvis I har nogle tanker eller mening omkrig mine ting, så vær velkommen til at skrive løs herunder. :-)

Sv: jeg har en blog

Jeg forstår det ikke helt. Er det en blog som udstiller dine tegninger, eller hvad? Hvad er ideen i bloggen ? smile

I øvrigt. Virkeligt flotte tegninger, særligt den nye med uglen !  smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Jeg synes ikke de er særlig gode eller pæne.

Sjovt at se hvad man tegner på en sådan uddannelse, Jeg synes der er flere gode,

@Michael28,
Det var da ikke nogen særlig konstruktiv kritik...

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Pirat temaet er også virkeligt flot! smile

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Lægger folk mærke til, at du går og tager billeder af dem?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Du er sørme en dygtig fotograf. Jeg synes at dine tegninger er fine, men intet specielt. Dine fotografier derimod er ikke blot inspirerede, men de er også inspirerende.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Jeg er faktisk ret imponeret af dine billeder. Folks udtryk virker så utroligt ærlige og naturlige, når der uden varsel tages billeder af dem. Meget i modsætningen til alle de opstillede billeder i familiealbummene, hvor alle siger "smiiiiiil" eller ser stive/unaturlige ud.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Får du lov, eller ved du at du ikke behøver få lov, når det foregår i det offentlige rum? Jeg ville nok passe på ikke at blive slået ned, hvis man nu tager et billede af en på et forkert sted på et forkert tidspunkt..