Tråd: Don Rosa-pakken

Så har vi endnu en overraskelse. Vi har sammensat en eksklusiv Don Rosa pakke. Pakken består af "Pertwillaby-fortællingerne" (http://forlaget-afart.dk/tegneserier/pertwillaby-papers), dvd'en "The life and times of Don Rosa" (http://forlaget-afart.dk/life-and-times-of-don-rosa) og den officielle filmplakat. Denne eksklusive pakke koster 500,- kr. (+ porto). Den kan bestilles via bestil@forlaget-afart.dk

Sv: Don Rosa-pakken

Kunne det tænkes at i ville lave en lidt større pakke, med Captain Kentucky og Jesper Biografi inklusiv?

Måske  smile  Men det afgør vi først, når vi når derhen, hvor de to udgivelser skal komme. Det kan jo være, at vi løber tør for filmplakater inden. Det kan også være, at vi måske finder vi på et par helt andre overraskelser for at hædre Don Rosa  wink

Wow. Det lyder meget tiltalende!

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Lav meget gerne en større pakke med Captain Kentucky + Jespers biografi big_smile Filmplakaten lyder spændende, for så vidt jeg kan se koster dvd'en og Pertwillaby tilsammen 480 kr.

Hvornår er udgivelsen af C. Kentucky og biografien planlagt til?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Vi arbejder på et par datoer, men vil først afsløre det, når vi har det fuldstændig på plads  smile

Bare for at være lige så fesen-hemmelighedsfuld som Thomas og AC plejer at være, så ved jeg tilfældigvis, at der er mere Don Rosa-gejl på vej fra anden kant... på udenlandsk. Uha!

oledamgaard skrev:

Bare for at være lige så fesen-hemmelighedsfuld som Thomas og AC plejer at være, så ved jeg tilfældigvis, at der er mere Don Rosa-gejl på vej fra anden kant... på udenlandsk. Uha!

Thomas sørger i det mindste for ikke at trække spændingen mere end 10 min.

Hvis jeg siger hvad det er, risikerer jeg at vågne op og finde et afsavet hestehoved i min seng.

Er det Frank Stajanos bog?

Ce soir.. en garde!

oledamgaard skrev:

Hvis jeg siger hvad det er, risikerer jeg at vågne op og finde et afsavet hestehoved i min seng.

Så længe det ikke er et andehoved, så går det nok.  big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Arpin Lusene skrev:

Er det Frank Stajanos bog?

Næ.

HA! Jeg ved det bare også  tongue

Og vent bare til Art Bubble, Ole. Der findes jo heste i Jylland  lol

14

Hestehovedet er på vej, Ole wink Og I må altså lære lidt tålmodighed. Det er ikke Stajanos bog, nej.

Nu vil jeg så drage til London indtil på tirsdag - og så må vi se om der er heste derovre.

Kan der ikke laves en pakke til os, som allerede har betalt for dvd'en... og som kommer til Art Bubble? smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Kan man bestille pakken og så betale og få den til Art Bubble?

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Kan der ikke laves en pakke til os, som allerede har betalt for dvd'en... og som kommer til Art Bubble? smile

Det kan vi nok finde ud af   smile
Den tager vi til Art Bubble, Laila  smile

DanielB skrev:

Kan man bestille pakken og så betale og få den til Art Bubble?

Sagtens. Den aftale har vi allerede lavet med flere, DanielB  smile

19 Senest redigeret af sigvald (2011-04-05 09:38:44)

Thomas Schrøder skrev:

Så har vi endnu en overraskelse. Vi har sammensat en eksklusiv Don Rosa pakke. Pakken består af "Pertwillaby-fortællingerne" (http://forlaget-afart.dk/tegneserier/pertwillaby-papers), dvd'en "The life and times of Don Rosa" (http://forlaget-afart.dk/life-and-times-of-don-rosa) og den officielle filmplakat. Denne eksklusive pakke koster 500,- kr. (+ porto). Den kan bestilles via bestil@forlaget-afart.dk

Denne meldingen ble også lagt ut i AOL-forumet, men har blitt slettet fordi Olaf har kommet frem til at det er "reklame" og IKKE "eit kort og sakleg innlegg [...] med link til kvar ein finner meir informasjon". Jeg ønsker ikke å ta standpunkt i forhold til om overstående tekst bør sees som "reklame" eller "kort og saklig innlegg", men jeg håper for den vanlige AOL-brukers del at dere finner ut av dette slik at norske Rosa fans ikke går glipp at disse nye interessante Don Rosa relaterte utgivelsene.

20 Senest redigeret af Treentre (2011-04-05 09:51:07)

sigvald skrev:

[..., men jeg håper for den vanlige AOL-brukers del at dere finner ut av dette slik at norske Rosa fans ikke går glipp at disse nye interessante Don Rosa relaterte utgivelsene.

Dette er neppe et problem.
Det finnes to tråder som omhandler begge utgivelsene på AOL:

Don Rosas Pertwillaby-fortællingerne
Don Rosa-dokumentaren

At redaktøren for AOL sletter en tredje og fjerde ("Life and Times of Don Rosa" på DVD) tråd om det samme synes derfor ikke merkelig.

21

Hesten er ankommet - jvf. ovenfor... til gengæld kan jeg ikke finde min oprindelige hemmelighedsfuldhed igen.

Don Rosa har vundet papersera-prisen 2011 - og der er udkommet en bog i samme anledning. Tror jeg kender et antal Rosa-fans der har bidraget - og holdt tand for tunge - tak skal I have for det.

http://www.papersera.net/papersera/evDonRapallo2011.php

Don Rosa har vundet papersera-prisen 2011 - og der er udkommet en bog i samme anledning. Tror jeg kender et antal Rosa-fans der har bidraget - og holdt tand for tunge - tak skal I have for det.

Var det en bog med hyldest artikler fra Rosa fans (inklusiv dig selv, vel sagtens)?
Er den på italiensk eller engelsk, og kan man købe den?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Forhåbentlig er den på engelsk, ellers er der ikke meget idé i at lave den til Rosa.

Ce soir.. en garde!

24 Senest redigeret af Treentre (2011-04-06 06:18:39)

Det står her at artiklene er både på engelsk og italiensk.

Arpin Lusene skrev:

Forhåbentlig er den på engelsk, ellers er der ikke meget idé i at lave den til Rosa.

Han ville vel satt pris på en utgave likevel, tror jeg.
Han har jo allerede huset fullt av forskjellige utenlandske utgaver av historiene sine.

Hans skrev:

Er den på italiensk eller engelsk, og kan man købe den?

De tidigare Papersera-böckerna finns på www.lulu.com, men Don Rosa-boken verkar inte finnas där ännu. Jag antar att den dyker upp där senare.

Om någon bestämmer sig för att beställa något från www.lulu.com, tänk i så fall på att gå ner längst ner på sidan och ändra valuta från euro till USA-dollar, så blir alla böcker omkring 10% billigare.