Sv: Don Rosa-pakken

Tak, Stefan! - Og tak for tippet angående Euro - USA-dollars!

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Pakken er idag modtaget, det ser lækkert ud smile

stupid, stupid
rat creatures

Jeg kan kun tilslutte mig DRSV's kommentar.

Troede forøvrigt, at der var en kaffeplet på plakaten, men blev da heldigvis klogere ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

29

Du inviterer bare på besøg, hvis du gerne vil have en kaffeplet på plakaten, Bornholmer wink

Hvis I har nogle kommentarer til et vist efterord, så siger I bare til smile

Ta' endelig ikke fejl, jeg synes det er herligt med en hardback der er værd at købe, jeg synes også bogen er sindsygt flot. Når der så er sagt så virker det som der er et par sproglige brølere smidt ind imellem, ellers nyder jeg bogen smile

Hvis I har nogle kommentarer til et vist efterord, så siger I bare til

Nu skal I ikke råbe i munden på hinanden!  big_smile
Spøg til side, det var ganske udmærket, AC!

Ta' endelig ikke fejl, jeg synes det er herligt med en hardback der er værd at købe, jeg synes også bogen er sindsygt flot. Når der så er sagt så virker det som der er et par sproglige brølere smidt ind imellem, ellers nyder jeg bogen

Kan du give nogle eksempler på de sproglige brølere (jeg har selv fået læst bogen endnu)?

Det eneste jeg savner i bogen, er oplysningerne om i hvilke AA historier diverse plots og ruder er blevet genbrugt. De er alle at finde på forlagets hjemmeside, men jeg synes at de burde have været med i bogen. Nogle af oplysningerne er godt nok nævnt bagerst i bogen i AC´s efterord (tak, AC!), men kun i store træk og slet ikke så detaljeret som på hjemmesiden. Ellers er jeg meget tilfreds med bogen. Den ser flot ud, og især kan jeg godt lide den kraftige papirkvalitet. Det er en udgivelse af høj kvalitet.

AC skrev:

Du inviterer bare på besøg, hvis du gerne vil have en kaffeplet på plakaten, Bornholmer wink

AC, du skal da være så velkommen, men plakaten er gemt væk fra alle kaffekopper og lignende ;-)

Hans skrev:

Ta' endelig ikke fejl, jeg synes det er herligt med en hardback der er værd at købe, jeg synes også bogen er sindsygt flot. Når der så er sagt så virker det som der er et par sproglige brølere smidt ind imellem, ellers nyder jeg bogen

Kan du give nogle eksempler på de sproglige brølere (jeg har selv fået læst bogen endnu)?

Det eneste jeg savner i bogen, er oplysningerne om i hvilke AA historier diverse plots og ruder er blevet genbrugt. De er alle at finde på forlagets hjemmeside, men jeg synes at de burde have været med i bogen. Nogle af oplysningerne er godt nok nævnt bagerst i bogen i AC´s efterord (tak, AC!), men kun i store træk og slet ikke så detaljeret som på hjemmesiden. Ellers er jeg meget tilfreds med bogen. Den ser flot ud, og især kan jeg godt lide den kraftige papirkvalitet. Det er en udgivelse af høj kvalitet.

Altså nu er jeg ikke helt færdig med at læse den, men der var to ting(der har været flere, men kan ikke lige komme i tanke om dem i dette øjeblik) fx så stod der at de skulle ind og "dinnere" altså ind og spise, samt ordet rendezvouspunktet som heller ikke er brugt særlig meget og derfor lyder unaturligt.
Småting smile

Tak for jeres fine kommentarer  smile
Vi er også meget stolt over bogen  smile

DanielB skrev:
Hans skrev:

Altså nu er jeg ikke helt færdig med at læse den, men der var to ting(der har været flere, men kan ikke lige komme i tanke om dem i dette øjeblik) fx så stod der at de skulle ind og "dinnere" altså ind og spise, samt ordet rendezvouspunktet som heller ikke er brugt særlig meget og derfor lyder unaturligt.
Småting smile

Hej DanielB

Du har helt ret i, at de ord ikke bliver brugt særlig meget og derfor lyder unaturligt – men det er også meningen.
Lance har en lidt særpræget måde at snakke på såsom at bruge "gammeldags" og "højkulturelle" ord. Foruden at være denne superintelligente (men naive) fyr, så er det også hans sproglige vendinger, der adskiller ham fra resten af persongalleriet (som i sig selv også er temmelig særprægede). Bare vent, til du kommer til hans videnskabelige forklaringer  lol

Jeg har lige hentet pakken på posthuset. Lidt speciel facon må man sige: En stor firkantet kasse med et plakatrør klistret fast på med gaffa-tape (I må bruge mere gaffa-tape næste gang, den var ved at falde af wink )

Bogen ser virkelig flot ud, så jeg glæder mig helt klart til at gå i gang. Jeg blev imponeret over teksningen, der ligner de originale tekster. Det må jeg sige, det er bedre en uoriginal computerteksning smile

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Jeg har lige hentet pakken på posthuset. Lidt speciel facon må man sige: En stor firkantet kasse med et plakatrør klistret fast på med gaffa-tape (I må bruge mere gaffa-tape næste gang, den var ved at falde af wink )

Bogen ser virkelig flot ud, så jeg glæder mig helt klart til at gå i gang. Jeg blev imponeret over teksningen, der ligner de originale tekster. Det må jeg sige, det er bedre en uoriginal computerteksning smile

Det var den bedste pakkeløsning, vi kunne finde på, så alle 3 ting når frem ubeskadiget  big_smile
Og tak for tippet med gaffaen – den får dobbelt fremover  lol

Også tak for de pæne ord. Vi endte med at skabe 3 fonte lavet direkte over Rosas egen tekstning, da han ændrede sin stil så meget i løbet af de år.

38 Senest redigeret af benadikt (2011-05-03 07:52:04)

Don Rosa-pakken er også nået herop til Færøerne i god behold. Toldvæsenet fik forsinket den over weekenden, ellers havde jeg fået den i fredags.

Bogen er meget flot, og jeg glæder mig til at Kaptajn Kentucky udkommer i samme udstyr.

Måske skulle forlaget også gå i gang med Barks' Bruno Bjørn og venner, den har danske Egmont vist ikke rettighederne til?

(skrivefejl rettet)

Måske skulle forlaget også gå i Barks' Bruno Bjørn og venner, den har danske Egmont vist ikke rettighederne til?

God idé, Benadikt! Det ville bare være fedt.

Vil gerne have pakken, men det vil måske være lidt spild når man allerede havde DVD'en;)

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Gold Duck skrev:

Vil gerne have pakken, men det vil måske være lidt spild når man allerede havde DVD'en;)

Hej Gold Duck

Bare fordi du allerede har købt dvd'en, skal du da ikke snydes for pakketilbuddet – du har bare købt pakken i et par omgange  wink

Send din bestilning på bestil@forlaget-afart.dk (og skriv lige, at du er Gold Duck), så skal jeg nok sørge for, at du får resten af pakken til pakketilbuddet  wink

42

Var der nogen der sagde fleksibilitet og kundepleje? smile

Okay, fedt:D Men måske skulle jeg lige se på sparegrisen først... Det havde jeg vist ikke tænkt på...

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Både Pertwillay Papers- og The Life and Times og DR-udgivelserne kommenteres i Troldspejlet:

http://www.dr.dk/dr1/troldspejlet (Klik på Tegneserienyt juni 2011, det er andet indslag efter Felix)

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Er der noget nyt om Don Rosa-biografien og evt. planer med Kaptajn Kentucky?

Nu ved vi jo, at de begge skulle udkomme d. 1., når vi (næsten) alle er samlet i København.
Men hvad bliver prisen?
Nu er det jo uden porto, så det må man vel benytte sig af.

På Facebook skrev Thomas Schrøder at biografien er i hardback og koster 320 kr.

Kaptajn Kentucky-bogen når desværre ikke at udkomme til festivalen.

Det er korrekt hvad Johannes skriver. Biografien er i hardback og farver og koster 320 kr.

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:

Det er korrekt hvad Johannes skriver. Biografien er i hardback og farver og koster 320 kr.

Kan du give nogle flere detaljer om bogen? Indhold, illustrationer, sidetal, osv.

320 kr. er nok lidt mere end jeg havde ventet, så jeg er da nysgerrig efter hvad man får for pengene.

Den er rigt illustreret.

Ce soir.. en garde!