Sv: Don Rosa-pakken

Arpin Lusene skrev:

Kaptajn Kentucky-bogen når desværre ikke at udkomme til festivalen...

Men så er der konkrete planer om, at den udkommer til efteråret eller vinteren?

Så meget ved jeg ikke.

Ce soir.. en garde!

Men din egen bog må du da kunne fortælle lidt mere om?

54 Senest redigeret af Arpin Lusene (2011-09-10 11:22:35)

Vent og se wink

Du kommer vel til Baltic-festivalen?

For at være ærlig, så ved jeg ikke hvor meget jeg må og bør sige om den. Jeg er tilfreds med resultatet og glæder mig til at stå med den endelige bog i hånden, for den er særdeles læseværdig og anbefalelsesværdig.

Ce soir.. en garde!

Jep, det gør jeg da.

56 Senest redigeret af Arpin Lusene (2011-09-11 13:44:05)

Nåh men så lad os da løfte lidt af sløret...

Den bliver som sagt i hardback i farver, i et format der minder om B5. Sideantallet kommer op på 182 sider fordelt over 11 kapitler i en lækker papirkvalitet. Bogen vil være proppet med omkring 100 lækre illustrationer/billeder. Deriblandt illustrationer som aldrig tidligere har været vist, og tegninger som kun har været udgivet i stærkt begrænset omfang.

Bogen gennemgår de første 60 år i Rosas liv, og der vil være nye spændende afsløringer, samt en grundig gennemgang af Barks/Rosa perioden, bl.a. med gengivelse af en meget omtalt fax...

Ce soir.. en garde!

Det lyder rigtig godt smile

The Master of the Mississippi

Arpin Lusene skrev:

Det er korrekt hvad Johannes skriver. Biografien er i hardback og farver og koster 320 kr.

Det lyder da som et norsk prisnivå? Blir du rik av dette?

AC og Laila? Har dere fremforhandlet medlemsrabatt til DDF(r)-medlemmer?

sigvald skrev:

Ja, meget. Målet er 27 fantasillioner, 12 multiplioner, 11 trillioner, 27 milliarder, 19 millioner kroner og 25 øre.

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:
sigvald skrev:

Ja, meget. Målet er 27 fantasillioner, 12 multiplioner, 11 trillioner, 27 milliarder, 19 millioner kroner og 25 øre.

Haha :-) Jeg tror næppe, at folk begynder at skrive bøger for at tjene mange penge. Jeg går udfra, at Jesper bare har haft det som et hobbyprojekt over nogle år?

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Nemlig.

Ce soir.. en garde!

Endelig kan jeg komme på igen! Jeg ville have svaret tidligere, men har ikke kunnet komme på  mad

Jeg anser mig selv som lidt af en Rosa-ekspert, men jeg har erfaret nye ting om Rosa, som jeg ikke vidste. Jespers bog er virkelig en guldgrube af oplysninger og illustrationer (og det siger jeg ikke bare, fordi vi udgiver den  tongue  ).
Så glæd jer!

Jeg gleder meg!!!

Så glæd jer!

Det kan du tro at vi gør! Det er jo ikke hver dag at der kommer en dansk Don Rosa biografi. Jeg håber at den med tiden osse udkommer i andre lande, b.la. i de nordiske.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Selv på verdensplan er Jespers biografi faktisk ganske enestående. Dette er den mest omfattende biografi om Rosa nogensinde!

Thomas Schrøder skrev:

Selv på verdensplan er Jespers biografi faktisk ganske enestående. Dette er den mest omfattende biografi om Rosa nogensinde!

Hvornår bliver den udgivet?

67 Senest redigeret af Arpin Lusene (2011-09-25 14:24:06)

Moraboy skrev:

Lørdag den 1. oktober på Baltic Comic Art Show.

Ce soir.. en garde!

Moraboy skrev:

1/10 på festivallen.

JAlbertsen skrev:
Moraboy skrev:

1/10 på festivallen.

Det forholder sig desværre sådan, at jeg ikke kan komme til festivallen. Er det muligt at få den på en anden måde efter den er blevet udgivet?

Ja. Du kan enten bestille den via bestil@forlaget-afart.dk eller købe den i tegneserieforretninger, boghandlere eller netboghandlere.

Thomas Schrøder skrev:

Ja. Du kan enten bestille den via bestil@forlaget-afart.dk eller købe den i tegneserieforretninger, boghandlere eller netboghandlere.

Kan jeg bestille den på bestil@forlaget-afart.dk allerede nu? Altså pre-order den?

Boken ser så langt dessverre ikke ut til å slå like bra an i Norge som i Danmark:
http://www.andebyonline.com/forum/3486/

Olaf foretrekker kanskje biografier som han selv har vært med og skrevet?
http://www.kelpie.no/?page_id=348

Sigvald...

Fordi én person sier at han ikke er interessert i at AC (Har du spurt AC om dette?) og du skal forsøke å skaffe et eksemplar, så sier det ingenting om interessen for boka i Norge.

Moraboy skrev:
Thomas Schrøder skrev:

Kan jeg bestille den på bestil@forlaget-afart.dk allerede nu? Altså pre-order den?

Ja, sagtens. Bogen kommer som sagt til at koste 320,- kr, og så skal du lægge portoen oven i.
Vi regner med at præsentere den på vores hjemmeside i løbet af de næste par dage.

75 Senest redigeret af sigvald (2011-09-26 08:24:50)

Treentre skrev:

Sigvald...

Fordi én person sier at han ikke er interessert i at AC (Har du spurt AC om dette?) og du skal forsøke å skaffe et eksemplar, så sier det ingenting om interessen for boka i Norge.

Olavs kommentar er så kort at det er umulig å vite om det er selve boken eller eventuelt DDF(r)s tjenester han ikke er interessert i. Jeg ser at vi to har tolket det litt ulikt. Jeg er selvsagt den aller første til å beklage dersom jeg har misforstått Olafs usedvanlig korte svar.

Man kommer nok ikke utenom at våre danske venner vil sammenlikne den norske responsen i forhold til Jespers bok, med sin egen respons på Olafs og Tommys bok:
http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=1159
Jeg skal i hvert fall gjøre mitt for at de ikke skal bli skuffet.