Sv: Min mangelliste

Den unge samler skrev:

Self. har jeg ikke dem  big_smile  Men vi har ikke abbonement mere, så jeg ved ikke hvilke numre vi er ved.. så jeg har bare skrevet hele årgangen på.. Men måske giver min far lov til at få abbonement igen :-)

Det er netop det jeg påpeger: de nævnte blade er ikke på listen.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

det det er lidt underlidt, for på min mangelliste i word er de derf, og når jeg går ind for at  rete i det, så er de der, men forsvinder når jeg trykker HEP!  big_smile

MVH. David Flyckt

Så vil jeg i morgen opdatere listen.. Reduceret med 216 blade  big_smile  er bare vildt glad i dag, for jeg har fået lukket så mange huller, hehe weeee big_smile

MVH. David Flyckt

Så er listen opdateret  smile

MVH. David Flyckt

Så er der penge i AA kassen igen.. så der er åbent for køb af blade.. køber gerne en hel samling blade, hvis det bedst betaler sig :-)

Mht. bladene jeg mangler fra 49 - 56, køber jeg helst kun i "tagpapsudgaver" (Søren, jeg har fået udtrykket på hjernen!  big_smile ) og gerne en hel del af gangen... da jeg ellers får brugt for mange penge.. Det er jo en dyrer hobby det her, end jeg nogensinde havde regnet med!  big_smile

MVH. David Flyckt

hej jeg ligger inde med dem du mangler fra 97 nr 4-18-39-44-47-48 og dem fra 98 nr 1-6-28-51 og dem du mangler fra 2002 nummer 1-5 kan ikke finde ud af at ligge billeder ind men sender dig gerne billeder hvis du vil af med din mail adresse ps jeg bor i vestjylland

Listen er opdateret  smile

Tulle har skrevet en mail til dig...

Og til andres info, bor jeg på Nordsjælland, så hvis du bor i f. eks. jylland eller fyn, skal der være en god stak blade, da jeg helst ikke betaler porto for måske 20 blade... men hvis du bor inden for 1-2 timers afstand fra københavn, så send da en mail :-) det er bare så dem der er længere væk ikke bruger sin tid på mig..  big_smile

MVH. David Flyckt

Jeg har nok en nogle af de 90'er-blade, du søger. Jeg tjekker efter hurtigst muligt. Jeg bor i Køge (Sjælland).

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Opdateret.. Ikke bare opdateret men helt ny mangelliste, lavet fra bunden  smile   smile

MVH. David Flyckt

35 Senest redigeret af alicce (2011-10-18 08:52:30)

Årgang 1956 slutter med nr 26
Årgang 1957 slutter med nr 27
Hm... oplever lige et dejavu
Du skriver at du foretrækker pæne blade, men det er mit indtryk (ud fra sidst vi var i dialog) at du ikke er meget for at give ret meget for dem hmm
Jeg kan lukke mange af dine huller for syntes jeg selv billige penge.
Har du f.eks. lyst og mulighed for at købe 100 kr. kan jeg se hvad jeg kan tilbyde dig.
Har du selv en idé om hvad du vil give for bladene i de forskellige årtier?

1950 - 55 ca. 20 - 40/max 50 kr. stykket

55-60 ca. 10 - 30 kr. stykket...

MVH. David Flyckt

37 Senest redigeret af alicce (2011-07-29 12:20:29)

Den unge samler skrev:

1950 - 55 ca. 20 - 40/max 50 kr. stykket

55-60 ca. 10 - 30 kr. stykket...

Helt i orden - jeg kigger på det snarest og tager billeder. smile
Det vil være en god idé hvis jeg får et ca. beløb at 'handle ind' for.
Hvis du f.eks. først har penge til jul, så behøver jeg ikke stå på hovedet allerede i aften. wink

Du behøver ikke kigge på det endnu... Er oå vej til aaæborg nu, og ved iklejvor mange penge jg får.brugt der. Så du behøver ikke kigge endnu...

MVH. David Flyckt

Den unge samler skrev:

Du behøver ikke kigge på det endnu... Er oå vej til aaæborg nu, og ved iklejvor mange penge jg får.brugt der. Så du behøver ikke kigge endnu...

Det er helt i orden.

Jeg vil skrive en mail til dig når jeg har penge i kassen igen... Det bliver nok ikke i denne omgang.

MVH. David Flyckt

Så fik jeg også lige sat min AA ekstra liste på... Men der er desværre lukket for indkøb pt, pga. pengemangel...

MVH. David Flyckt

Hej jeg har dem du mangler fra årgang 89. Ser lige om jeg har flere af dem du mangler. Mvh Pia

Har også nr. 14 og nr. 36 fra årgang 88

Hej jeg har flg af årgang 91:

1,2,12,15,20,23,26,30,31,34,36,37,38,,40,42,48.

Jeg har også flg. blade årgang  92

12,14,21,,49,51.

46 Senest redigeret af David F (2011-08-21 21:27:06)

Det lyder da dejligt smile VI tager den videre på mail...

MVH. David Flyckt

Så nu skal der købes ind igen.. Nu går jeg igang med de ældre blade... altså helst mellem 1950 og 1965... Selvfølgelig hvis man har en masse blade, kan man også skrive  smile  Men går primært efter de ældre blade nu.. Og forresten.. De må ikke være for slidt..  smile

MVH. David Flyckt

Jeg søger igen alle blade på listen :-)

MVH. David Flyckt

49 Senest redigeret af sigvald (2011-10-14 16:39:49)

David F skrev:

Så nu skal der købes ind igen.. Nu går jeg igang med de ældre blade... altså helst mellem 1950 og 1965... Selvfølgelig hvis man har en masse blade, kan man også skrive  smile  Men går primært efter de ældre blade nu.. Og forresten.. De må ikke være for slidt..  smile

De aller fleste av disse årgangene finner du i serien
Anders And & Co. – Den komplette årgang:
http://coa.inducks.org/publication.php?c=dk/DKA
Den enkleste og billigste måten å samle disse bladene på er nok å kjøpe disse bøkene.

selvfølgelig, men jeg skal jo have selve bladene  big_smile  bøgerne kan jeg måske købe senere...

MVH. David Flyckt