1 Senest redigeret af soer5523 (2011-10-22 17:46:44)

Tråd: Mine tegninger.

slettet

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

Sv: Mine tegninger.

Wow, du er god!:) Tegner også selv;)

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

De er meget flotte! smile
Du tegner mindst 100 gange bedre end mig...

Er blevet meget bedre siden sidst. Men mange tak!. Skal nok lægge noget mere ind snarest  smile

soer5523 skrev:

Er blevet meget bedre siden sidst. Men mange tak!. Skal nok lægge noget mere ind snarest  smile

Fedt at høre at du øver dig! Bliv endelig ved med det, hvis du kan lide at tegne.
Glæder mig til at se hvad du lægger ind smile

"The way to get started is to quit talking and begin doing" - Walt Disney

Vanli skrev:
soer5523 skrev:

Fedt at høre at du øver dig! Bliv endelig ved med det, hvis du kan lide at tegne.

Jeg elsker at tegne. Men jeg elsker også at skrive, (altså små romaner og sådan) så det optager en del af min tid. Men jeg skal nok få lagt noget ind på et tidspunkt. Er begyndt at eksperimentere med kuglepenstegninger, da der ingen grænser er for hvad man kan udrette med sådan en fætter. smile

soer5523 skrev:
Vanli skrev:
soer5523 skrev:

Jeg elsker at tegne. Men jeg elsker også at skrive, (altså små romaner og sådan) så det optager en del af min tid.

Interessant! (Jeg elsker også at skrive smile .)
Har du prøvet at blande tegning og skrivning? -Måske supplere nogle af dine historier med tegninger? Det kan ihvertfald være en god måde at finde motiver, hvis man er løbet tør for idéer til hvad man vil tegne smile

"The way to get started is to quit talking and begin doing" - Walt Disney

Vanli skrev:
soer5523 skrev:
Vanli skrev:

Jeg elsker at tegne. Men jeg elsker også at skrive, (altså små romaner og sådan) så det optager en del af min tid.

Interessant! (Jeg elsker også at skrive smile .)
Har du prøvet at blande tegning og skrivning? -Måske supplere nogle af dine historier med tegninger? Det kan ihvertfald være en god måde at finde motiver, hvis man er løbet tør for idéer til hvad man vil tegne smile

Det har jeg faktisk aldrig tænkt på. Super idé Jacob! Det skal afprøves smile

Wow! Du har en god tegnestil!  big_smile

We`re Gonna Hang Out Our Washing On The Siegfried Line

McAnd skrev:

Wow! Du har en god tegnestil!  big_smile

Jeg siger tak, men jeg fortjener ikke alle de rosende ord, for de her sjuske-værker som jeg har lagt ud. Jeg er blevet meget bedre, og jeg arbejder foreløbigt på en tegning af Andeby Park. Og den har jeg også tænkt mig at scanne ind smile