Tråd: Sommermøde 2011

Hej alle!

Vi er nu i maj, og har endnu ikke fundet et sted at holde sommermøde i juli!
Vi har fået et fint tilbud fra Bornholm, men da det er pænt langt væk fra alle undtagen værten, så har vi i bestyrelsen valgt at takke pænt nej tak, da det er vores intention at gøre møderne så tilgængelige som muligt for alle.

Dels så er det også jyllands "tur" denne gang.

Så derfor mangler vi et sted at holde mødet i juli, gerne i jylland, så hvis nogen skulle have lyst til at lægge hjem, spejderhytte, fælleshus eller baghus til et møde med en flok rolige og søde nørder, så meld endelig ind!

Her, pr. mail eller pr. tlf smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Sv: Sommermøde 2011

Jeg bor ikke i Jylland, men vi har en have med dejlig meget plads hos mig, plus en gæstekælder og campingvogn, rigeligt med stole borde og et stort havetelt, så jeg tilbyder mig selv hvis ingen jyder har plads/mulighed/lyst/etc., eller hvis mit tilbud er foretrukket.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Og dine forældre er også med på den?
Men det vil da helt sikkert være dejligt at have dig i baghånden, hvis der ikke er nogen jyder der melder sig!

4 Senest redigeret af David F (2011-05-10 14:37:19)

hvis det bliver i Hørsholm, kan jeg måske godt komme, hvis ikke det er i starten af juli (pga. ferie)

Jeg har nemlig længe villet se hvad det nu var for noget med de der møder  wink

Hep!

MVH. David Flyckt

Sommermøderne har som oftest ligget sidste weekend i juli - en enkelt gang en anden weekend i samme måned.

Foreløbigt siger vi tak for Kjartans tilbud - vi kan nok bytte rundt for turene for en gangs skyld - de er jo kun for at det skal være nemt for nogle, nogle gange og for andre andre gange.

Jeg har sat mig for at jeg gerne selv vil lægge hus til et møde engang - men så skal det også være mit eget hus - og foreløbig bor jeg hos mine forældre indtil jeg finder fast arbejde. Hvornår vi holder møde hos mig er altså derfor fuldstændig afhængig af min jobsituation og arbejdsmarkedet i biblioteksvæsenet. Så det venter jeg med at tilbyde mere, til jeg har fast arbejde.

6 Senest redigeret af David F (2011-05-10 15:13:54)

Sidste weekend i juli skulle jeg nu nok kunne klare.

Så jeg er helt på hvis det bliver i Hørsholm  smile (nu gør det ikke noget jeg kun er 12 år vel?)

Hep!

MVH. David Flyckt

Den daværende formand var på din alder da vi stiftede foreningen - foreningen har aldrig haft aldersgrænser, hverken øvre eller nedre.
Du er medlem og derfor fuldt berettiget til at deltage - men lad os lige se om der komme flere tilbud, ellers synes jeg som sagt Kjartans er fint.

Nu er jeg jo ikke den der "stikker" nogen , MEN var der ikke tale om et besøg i et sommerhus
på Djursland, ejet af et medlem fra Odder, (jeg tror ikke "sraL" selv checker DDFR, måske skal AC
ringe til "xxxxmand" og spørge ham")......

Peter: det var på tale, men er aflyst.

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Og dine forældre er også med på den?

Lige i dette øjeblik kan de hverken sige ja eller nej, men når de ikke har så meget arbejde så kan vi sikkert finde et konkret svar

Vi er jo i hvert fald nødt til at vide det, hvis vi skal planlægge noget smile

Så stadig, vi mangler et sted, og gerne i jylland! Og vi er altså ikke vildt kræsne, kan sagtens ligge i telt og den slags, bare der er mulighed for tørvejr i dagtimerne!

Når nu det ikke kan blive Bornholm, så skal der da stadig lyde en stående invitation til at kigge forbi, hvis man alligevel kommer herover.
Der er hurtigt kaffe på kanden, og sikkert også et andeblad til salg ;-)
Slå på tråden i forvejen, så vi er hjemme.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

13 Senest redigeret af sigvald (2011-05-12 11:33:23)

oledamgaard skrev:

Peter: det var på tale, men er aflyst.

Meget uheldig med tanke at vi som reiser langt er avhengig av en viss grad av forutsigbarhet. Ettersom årets sommermøte har vært berammet til Jylland har jeg f.eks. ikke tenkt på å reservere rimelig flybilett til Kastrup. Mitt forslag er derfor å legge møtet hos AC i Vildbjerg, eller hos Mathias i Brønderslev.

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Vi har fået et fint tilbud fra Bornholm, men da det er pænt langt væk fra alle undtagen værten, så har vi i bestyrelsen valgt at takke pænt nej tak, da det er vores intention at gøre møderne så tilgængelige som muligt for alle.

Vad då, en resa från Stockholm till Bornholm tar väl inte längre tid än en resa till Fyn? För att inte tänka på hur lång tid det skulle ta att åka till Färöarna eller Grönland... roll

sigvald skrev:

Meget uheldig med tanke at vi som reiser langt er avhengig av en viss grad av forutsigbarhet. Ettersom årets sommermøte har vært berammet til Jylland har jeg f.eks. ikke tenkt på å reservere rimelig flybilett til Kastrup.

Samma här: tågbiljetter Stockholm-danska gränsen (Malmö/Köpenhamn) brukar vara mycket billigare om de köps långt i förväg.

15 Senest redigeret af AC (2011-05-24 03:55:33)

Jævnfør invitation udsendt pr. mail og på forsiden af DDF(R)'s side her, så har vi fundet mødested for sommermødet 2011 - Monica og Søren har meldt sig og det foregår 29.-31. juli. Glæder mig til mødet og til at se se jer allesammen.

(Har du ikke fået invitationen pr. mail - så giv mig et praj på acs-adressen.

SJ verkar ha börjat med ankistisk prissättning av tågbiljetter inför mötet:

Plats i liggvagnskupé      313 SEK
Kan inte ombokas     Ingår
Summa     313 SEK

Rygter siger at Kjartan medbringer en quiz.

Det vil være herligt at det er jylland, så skal man ikke rejse så langt;)

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

19

Gold Duck, det er jo netop derfor møderne skifter mellem landsdelene :-) Når der er langt for dig den ene gang, skulle der gerne være kortere den næste. Vil du med - for så ser jeg frem til en tilmelding :-)

Jeg vil rigtig gerne, men jeg ved ikke om jeg må endnu, jeg kontakter dig hvis jeg kan!;)

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Den unge samler skrev:

Så jeg er helt på hvis det bliver i Hørsholm  smile (nu gør det ikke noget jeg kun er 12 år vel?)

Hep!

det gør bestemt ikke noget for jeg er kun 9 år  tongue  lol  big_smile  smile  hmm  wink  yikes  big_smile

don rosa fan

Andersbigfan skrev:
Den unge samler skrev:

Hep!

det gør bestemt ikke noget for jeg er kun 9 år  tongue  lol  big_smile  smile  hmm  wink  yikes  big_smile

Jeg tror han mener om alderen er et problem i forhold til at være med til mødet. Og der her vi da vist haft 12-årige med før. Om det går godt afhænger vist mere af hvordan de er som person end alderen. Jeg ved ikke om der er 9-årige det har deltaget tidligere, men det vil da i hvert fald kræve en del modenhed at kunne tilbringe en weekend med 15 fremmede "voksne".

23 Senest redigeret af David F (2011-06-28 16:18:16)

Jeg skal nu nok kunne klare det, det er jo trodsalt en fælles interesse for alle :-)  og så lære jeg jo også 3 andre at kende på vej der hen, som jeg køre med fra Sjælland af   smile  i øvrigt sendte jeg min tilmelding her i går, så nu glæder jeg mig bare super duper meget til at se jer alle i Juli :-) i øvrigt sidder jeg nede i Italien nu og daser i solen... Ahhh  wink rettet: wow man skriver fuldstændig ud i luften når man skriver fra en IPod..  big_smile

MVH. David Flyckt

JAlbertsen skrev:

det vil da i hvert fald kræve en del modenhed at kunne tilbringe en weekend med 15 fremmede "voksne".

Jeg kan godt lide dine anførselstegn omkring ordet voksne.

Gäller vägbeskrivningen fortfarande?