Sv: Sommermøde 2011
Kære alle.
På opfordring fra Stefan er det vist på tide, at jeg kommer med et lille bip her. Først og fremmest kan hjemmesiden http://raptus.dk/dagvej/ stadig benyttes, men jeg laver lige nogle opdatering i dag og i morgen. Bus nr. 17 er stadig busSEN ud til Dagvej 12, men alle datoer er selvfølgelig forkerte, og programmet vil også blive ændret. Jeg har ikke hørt noget fra AC vedr. indhold, så slagplanen for dagene vil bare blive en kopi (mere eller mindre) af sidste møde her. Da vi lige har solgt huset, har vi besluttet, at der ikke skal være murmaling (desværre). Dem der flytter ind i huset har små børn, som var ganske begejstret, så det vil vi ikke spolere - med mindre de ærværdige kunstnere har lyst til at trække de eksisterende men lettere støvede tegninger op igen :-)
Det lover jo ikke alt for godt med vejret, så der vil nok være en del mere aktivitet inde i huset. Mange af tingene må vi finde ud af henad vejen - som vi jo også plejer at gøre det. Aftensmad om lørdagen er som altid "på huset".
Hvis I vil have Internet-forbindelse, så send lige jeres MAC-adresser til mig på sko@inducks.org så jeg kan opdatere routeren.
Søren