Tråd: Min tegning!

Jeg tegner meget anders And og synes lige jeg ville vise jer mit seneste mester værk!
http://i52.tinypic.com/21cazdj.jpg
Jeg lavet den som en hyldest tegning til Don Rosas 60 års fødselsdag! I kan måske se hvor tingene i baggrunden kommer fra, for det er fra forskellige historier som Rosa har lavet, de fleste er fra "Her er dit liv, Joakim" serien:)

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Sv: Min tegning!

Fantastisk tegnet! big_smile
Denne tegning er helt klart en af dine bedste tegninger...
Denne tegning er endnu et bevis på, at du er den bedste tegner på www.andeby.dk! big_smile

Hvis du ikke har kigget efter en plakat så er det skisme flot!

16 årig dreng med mange forskellige interesser :-)

soer5523 skrev:

Det ser desværre ud til mest af alt at være en collage af Rosa-eftertegninger - flotte eftertegninger dog. Men prøv at tegne noget originalt.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
soer5523 skrev:

Det ser desværre ud til mest af alt at være en collage af Rosa-eftertegninger - flotte eftertegninger dog. Men prøv at tegne noget originalt.

Jep, det er nok en god idé. Det her er lidt off topic, men alligevel.. - Kjartan, hvad blev der af din ven Erik, som absolut havde talent, når det kom til at tegne. ?  smile

soer5523 skrev:
soer5523 skrev:

Jep, det er nok en god idé. Det her er lidt off topic, men alligevel.. - Kjartan, hvad blev der af din ven Erik, som absolut havde talent, når det kom til at tegne. ?  smile

Han tegner stadig, han havde lavet en superflot tegning af Jack Sparrow sidst jeg så ham. Har ikke set ham siden sommerferien og han er stort set aldrig på Skype, men jeg vil prøve at ringe til ham - men jeg skal på sommerlejr i en uge først.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

soer5523 skrev:

Han tegner stadig, han havde lavet en superflot tegning af Jack Sparrow sidst jeg så ham. Har ikke set ham siden sommerferien og han er stort set aldrig på Skype, men jeg vil prøve at ringe til ham - men jeg skal på sommerlejr i en uge først.

Det kunne være du kunne overtale ham, til at smide en tegning eller to ind? Du skal ihvertfald hilse fra mig, og sige at han har talent, og han burde smide en tegning her ind på DDFR smile

Og nu må vi vidst hellere komme tilbage til det oprindelige emne smile

Tak allesammen:D
Lidt af det har jeg kigget efter, for at få den så præcis med de små billeder, men jeg har ikke kigget efter en helt stor plakat, kun nogle af de små ting bag Joakim;D

Gold Duck skrev:

Tak allesammen:D
Lidt af det har jeg kigget efter, for at få den så præcis med de små billeder, men jeg har ikke kigget efter en helt stor plakat, kun nogle af de små ting bag Joakim;D

Selv om jeg kigger på noget, kan jeg langt fra tegne så godt som dig...
Du tegner fantastisk godt, synes jeg! :-D

10 Senest redigeret af McAnd (2011-07-09 06:20:42)

Fin tegning... big_smile Men prøv som jeg plejer og sige at lade være med at tegne efter og prøv at tegne med skitser big_smile
Tilgengæld er dine detaljer på Sol-templet rigtig gode.  smile

We`re Gonna Hang Out Our Washing On The Siegfried Line

11 Senest redigeret af Gold Duck (2011-07-09 18:39:33)

Tak:D
Har faktisk tegnet med skitser!;)
Hvis i vil se flere af mine tegninger(Og nogen jeg selv har fundet på) så kig ind på min nye hjemmeside: http://www.freewebsite-service.com/gold … orside.php

vildt flot  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile  big_smile

Mvh Basimfan, som er den samme som Basim fra Andeby.dk (-:-)

Jeg synes du tegner helt vildt godt! forsøger også at tegne nogen Don Rosa billeder men går ikke så godt endu wink. Har liket Gold drawings på facebook. Hvor gammel er du og hvor lang tid har du tegnet???

I made my money square!

Fedt, tak ;D
Er 14 år nu og har tegnet Anders And i 3 år, men tegne har jeg gjort siden jeg kunne tongue

15 Senest redigeret af Nina Nielsand (2012-03-05 14:45:15)

Du skiver at du ikke har tegnet den store Joakim efter noget, men den ligner meget den Joakim på forsiden af HOF DR 1  big_smile
- Men ellers mega flot, med alle de dér bitte, bitte små detaljer i baggrunden  tongue

Rappe Hilsner,
Nina Nielsand*
*Næbbet Idiotsikker og Næsegrus Arbejdssky Nøjsom Intergalaktisk Efternøler Lattervækkende Snaphane og  Andemadisk Nappende Don Rosa Fan (En meget, meget stor en endda!) big_smile

Hvis han har (hvilket jeg ikke tror) Så vil han sige det wink . Men uan(d)set om han har eller ej er det en flot tegning!

I made my money square!

Gold Duck det sværd Joakim har i hånden er det fra "Den nye slotherre"? big_smile

I made my money square!

mathiasand skrev:

Hvis han har (hvilket jeg ikke tror) Så vil han sige det wink . Men uan(d)set om han har eller ej er det en flot tegning!

Prøv lige at kigge på forsiden af HOF DR 1, og prøv så at sammenligne det, det ligner ret meget hinanden big_smile

Rappe Hilsner,
Nina Nielsand*
*Næbbet Idiotsikker og Næsegrus Arbejdssky Nøjsom Intergalaktisk Efternøler Lattervækkende Snaphane og  Andemadisk Nappende Don Rosa Fan (En meget, meget stor en endda!) big_smile

Nina: Ja, kroppen tegnet jeg faktisk efter den forside, da jeg rigtig godt kunne lide den måde han stod på, selvom jeg selv synes jeg lavede den lidt om XD
Mathiasand: Ja, den er fra den nye slotherre! big_smile Dejligt at du kan se det wink

Kunne godt se det! big_smile
- Og ja, jeg er enig med dig i at det er en fed stilling big_smile

Rappe Hilsner,
Nina Nielsand*

Tak Gold Duck  wink

I made my money square!

Har lige siddet og kigget lidt på denneher tegning, og lagde lige mærke til at skyggestregerne på Joakims venstre hånd (hans venstre, ikke vores!) er ret mislykkedes, ærgerligt nok  hmm

Rappe Hilsner,
Nina Nielsand*

Sådan gjorde jeg dengang tongue

Gold Duck/Emil kan du ikke snart ligge en tegning ud? spændt på se de nyeste tegninger! har lige tegnet grønspætternes hyldest tegning wink

I made my money square!

Gold Duck skrev:

Sådan gjorde jeg dengang tongue

Nåmen, okay! tongue

Rappe Hilsner,
Nina Nielsand*