Tråd: The Spirit #30 (Don Rosa artwork)

Nu når jeg er i gang med at bestille hjem.
Er der så nogen som er der er intresseret i dette blad?

http://img146.imageshack.us/img146/5624/1251372988.jpg

Book Description: Kitchen Sink Enterprises / Krupp Comic Works Pub, Princeton, Wisconsin, USA, 1981. Soft Cover. Book Condition: Very Good to Fine. Will Eisner, Frank MILLER, Fred Hembeck, Michael T Gilbert, Trina Robbin, Alan Weiss, Marshall Rogers, Joe Staton, Terry Austin, Harvey Kurtzman, Brent Anderson, Ken Steacy, Don Rosa, Brian Bolland, Bill Sienkiewicz, John BYRNE, Richard Corben; (illustrator). First Collected Comics Edition Thus. 4to - over 9¾" - 12" tall. Will Eisner's The SPIRIT #30(July1981); ** (Kitchen Sink Enterprises/Krupp Comic Works; Vintage Original B&W Comics Magazine); Special All-New 36 Page SPIRIT JAM story with 50 Contributors; All-New Wraparound Cover by Eisner; >>>>> Stories Include; (1) Army Operas No. 1; (2) Beagle's Second Chance; (3) Special All-New 36 Page SPIRIT JAM story; ***** Featuring appearances of; Ebony; Dolan, P'Gell, Klink, Irish Linen; Candy Cotton, Plastic Man, Woozy Winks, Gerhard Shnobble, Satin; Blues Ree, Carrion; Nylon Rose, Octopus, Dolan; Ellen; Klink; Dick Duck; Bullet Crow; Boris Badenov; ***** Scripts & ART by; Will Eisner-s/a, Denis Kitchen-s/a; Cat Yronwode-s, Fred Hembeck-s/a, Peter Poplaski-s/a, Michael T Gilbert-s/a, Trina Robbins-s/a, Alan Weiss-a, Marshall Rogers-a, Mike Barr-s, Joe Staton-a, Denny O'Neil-s, Frank MILLER-a, Terry Austin-a, Alan Kupperberg-s/a, Harvey Kurtzman-s/a, Howard Cruse-s/a, Len Wein-s, Ernie Colon-a, Brent Anderson-a, Max Allan Collins-s, Ken Steacy-s/a, Dean Motter-s/a, Roger Stern-s, Don Rosa-a, Chris Claremont-s, Brian Bolland-a, Bill Sienkiewicz-a, John BYRNE-a, Richard Corben-s/a;

Så sig til. Det kan godt nå at blive bestilt hjem sammen med kalendrene.

The Master of the Mississippi

Sv: The Spirit #30 (Don Rosa artwork)

Til! Hvad bliver det oveni?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Det bliver 60 kr oven i.

også mig...

"Jeg har lært at værdsætte det, der har personlig værdi for mig og ikke for andre!"

5 Senest redigeret af "Pothole" McDuck (2011-07-23 20:11:55)

Listen her er:

AC
Peytz
A.n.d.e.r.s.i.n.e.

Har det selv...Og det er så kun for real hardcore Rosa-komplettister. I credits står der: Inks page 56 panel 1, og det er, hvad der er - men så rigtig nok inket i den rigtige Pertwillaby-stil.
Der er så også 3 sider af Michael T. Gilbert, kendt andemand.

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Har du husket at bestille en for Sigvald? wink

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:

Har du husket at bestille en for Sigvald? wink

Nej jeg går ud fra at han selv melder sig under fanerne hvis det er.

Så er bestilling sendt af sted.