Tråd: Rappet 19 deadline

Deadline for indlevering af materiale til Rappet 19 er

mandag d. 2. januar 2012

Send til

redaktion [snabel-a] ddfr [punktum] dk

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Sv: Rappet 19 deadline

Hvad med en reportage fra Baltic comicart show?

The Master of the Mississippi

"Pothole" McDuck skrev:

Hvad med en reportage fra Baltic comicart show?

God idé. Er det noget, du selv vil skrive?

Jeg er ikke så god til at skrive men jeg vil meget gerne bidrage.

5 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2011-09-25 18:23:26)

Har du fundet andet til nørdehjørnet end det jeg sendte dig? Altså uden at afsløre hvad det er.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

@Pothole: Det skal du ikke tage dig af, det kommer bare gennem en redigering først.
@Kjartan: Nej.

Lars har foreslået et interview med Stefan Diös, den svenske donaldist og oversætter. Så hvis nogen har lyst til det, så er idéen hermed lagt ud til fri afbenyttelse.

Hej, kunne i bruge en lille fortælling om Andeby i computerspil?

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Kjartan fortalte om Epic Mickey i et af de forrige numre af Rappet - men ellers mindes jeg aldrig at have læst om Andeby i computerspil i Rappet - så det ville være særdeles interessant og velkomment!

Selv mindes jeg at som barn spillede Anders And-spil på commodore 64 hos en ven - det var det her spil, hvor Anders kan arbejde 3-4 forskellige steder, og tjene penge som han så kan købe for på den anden side af gaden hos Fedtmule, Mickey og Minnie - og så gå hen på legepladsen, og transmogriffe sig om til en af ungerne som så leger med legepladsredskaberne. Hvilket gameplay! big_smile
Der findes en emuleret udgave til pc på nettet et sted - vi har i hvert fald prøvet det engang i Ballerup.

AC skrev:

Kjartan fortalte om Epic Mickey i et af de forrige numre af Rappet - men ellers mindes jeg aldrig at have læst om Andeby i computerspil i Rappet - så det ville være særdeles interessant og velkomment!

Selv mindes jeg at som barn spillede Anders And-spil på commodore 64 hos en ven - det var det her spil, hvor Anders kan arbejde 3-4 forskellige steder, og tjene penge som han så kan købe for på den anden side af gaden hos Fedtmule, Mickey og Minnie - og så gå hen på legepladsen, og transmogriffe sig om til en af ungerne som så leger med legepladsredskaberne. Hvilket gameplay! big_smile
Der findes en emuleret udgave til pc på nettet et sted - vi har i hvert fald prøvet det engang i Ballerup.

OK, Så vil jeg da lave sådan en hvis jeg kan. Og det spil du omtalte, hed det ikke Donald Duck's Play Ground? Det var et af de første, og også en af de eneste adventurespil af Al Lowe  big_smile

Alex-And skrev:

Kontakt gerne mig hvis du har brug for informationer. Jeg er særdeles engageret i emnet. Mine egne personlige yndlingsandebyspil er Duck Tales til NES og Game Boy samt Kingdom Hearts 1 og 2 til PS2. Det er dem alle vælger, men det er med god grund.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

12 Senest redigeret af Alex-And (2011-12-12 07:04:05)

Tak, Kjartan(d). Jeg har KH2 derhjemme, men jeg har endnu ikke spillet KH1, så jeg tror jeg kontakter dig, når jeg kommer dertil. Ducktales har jeg til GB og jeg har engang prøvet den til NES på spilmuseet. Det er virkelig sjovt! Tak igen.

KjartAn(d) F. Stolberg skrev:
Alex-And skrev:

Kontakt gerne mig hvis du har brug for informationer. Jeg er særdeles engageret i emnet. Mine egne personlige yndlingsandebyspil er Duck Tales til NES og Game Boy samt Kingdom Hearts 1 og 2 til PS2. Det er dem alle vælger, men det er med god grund.

Hej, Jeg er kommet til et punkt i min lille artikel, hvor jeg ikke ved noget. Er Kingdom Hearts noget du kan hjælpe med, Kjartan?
Tak

14 Senest redigeret af Alex-And (2011-12-26 09:04:54)

Så er min artikel færdig. Jeg håber, den kommer med.
NOTE: Det er
ikke alle spilcovers, der er samlet, når jeg taler om serier.

Øh... Niels Jakob? Har I sendt Rappet? Jeg har endnu ikke fået det... Og er min artikel med??

Rappet er lavet færdigt. Der skal blot rettes nogle småfejl før det ryger i trykken. Men der skal også skrives kuverter, og det skal sendes.... jeg har ret mange ting at se til for tiden, så hav tålmodighed. Din artikel er med.

OK! Tak for det, Solens Søn! Jeg glæder mig til spændene læsning

hvis du har brug for hjælp ("Men der skal også skrives kuverter, og det skal sendes") så sæt en kande kaffe over så skal du få hjælp (du /I ) ,(hvis du  ikke har plads så laver jeg gerne kaffen og lægger hus til)

Hey den invitation er jeg da med på smile - da jeg allerede også har meldt mig til at hjælpe og aldrig har set din samling smile Men hvad siger redaktøren?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Jeg hjælper også gerne

Mange tak for opbakningen. Jeg skal flytte i næste weekend, så weekenden efter (25.-26.) måske? Der står jo februar på bladet, så vi når det lige. Jeg sender jeg lige en mail.

kan man bare lave en artikel hvis man har lyst?. I såfald vil jeg gerne prøve at lave en artikel smile men hvem skal jeg kontakte??? cool

I made my money square!

Du kan sende mig en mail, hvis du gerne vil skrive noget for Rappet: redaktion [snabel-a] ddfr [punktum] dk

Jeg skal lige huske at sige, at bladet er lidt forsinket grund forskellige ting og sager. MEN det er på vej!

Kan man også indsende tegninger? For så vil jeg gerne bidrage med en wink

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Gold Duck skrev:

Kan man også indsende tegninger? For så vil jeg gerne bidrage med en wink

Det kan man da - send glad.