Sv: Rappet 19 deadline

Okay, det lader jeg mig ikke sige to gange! big_smile

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Glæder mig til din tegning Gold Duck wink

I made my money square!

Jeg tror også, jeg vil tegne en sjov tegning. Jeg har nemlig lært mig selv at tegne ænder, så det er perfekt...

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

29 Senest redigeret af mathiasand (2012-03-05 07:16:25)

Fedt alex wink så har jeg 2 tegninger at glæde mig til!

I made my money square!

Vi ble lovet å motta Rappet i løpet av februar. I dag er det 5. mars og fortsatt har ikke Rappet dukket opp. Hva skjer?

Travle (frivillige) bestyrelsesmedlemmer!

Det er sendt i trykken, og jeg er næsten færdig med at noterer indbetalingerne, så det varer ikke længe nu...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Trykkeriet fik de endelige filer d. 1. marts, så de er i gang med at trykke. Jeg har bestilt kuverter, så de er også på vej.

Jeg skal beklage, at det tager længere tid end først antaget, men det er på vej. Det er første gang jeg står for trykkerikontakten, så jeg har også lært lidt i den proces. Desuden var der nogle forskellige ændringer i bladet, der skulle laves, som jeg synes vi har fået et bedre blad ud af. Og som Laila siger, har vi travl - jeg har i hvert fald. Men som sagt er det på vej!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Jeg har i dag modtaget en stor stak kuverter, og jeg har fået at vide fra trykkeriet, at Rappet er færdigtrykt. Så varer det forhåbenligt ikke så længe endnu..!

Jubii smile

Ce soir.. en garde!

Fedt big_smile

Og ja har modtaget Rappet, der nu står i tre store kasser, der fylder i min gang. Og tror mig og NJ blev enige om, at han kommer forbi mig d. 25, og så pakker vi i fællesskab der - så sidste frist, hvis man vil have Rappet samtidig som de andre, nærmer sig, hvis man ikke har betalt endnu smile

Kan man så nå at melde adresseskift?

Det er da utroligt, så travlt i har med arbejde og andre sysler, som tager alt for meget af jeres fritid  wink
Men det er jo altid rart at vente på noget, så længe det er noget godt.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

39 Senest redigeret af mathiasand (2012-03-14 12:32:11)

Alex-And skrev:

Kan man så nå at melde adresseskift?

Ja det vil jeg også gerne vide? smile

I made my money square!

Jo før man skriver (til mig vel og mærke) jo bedre smile

Bornholmer-anden skrev:

Det er da utroligt, så travlt i har med arbejde og andre sysler, som tager alt for meget af jeres fritid  wink

Ja, men ventetiden skyldes jo også, at det hele processen er langsommelig. Ændre filerne hen ad vejen, så alt passer (fx farver, rygbredde osv.), kommunikation med trykkeriet, vente på at de trykker bladene, vente på konvolutter osv. Nu har vi alle ingredienserne til at sende bladene ud, og Laila og jeg har aftalt et tidsunkt, hvor vi begge har tid.

Solens Søn skrev:
Bornholmer-anden skrev:

Ja, men ventetiden skyldes jo også, at det hele processen er langsommelig. Ændre filerne hen ad vejen, så alt passer (fx farver, rygbredde osv.), kommunikation med trykkeriet, vente på at de trykker bladene, vente på konvolutter osv. Nu har vi alle ingredienserne til at sende bladene ud, og Laila og jeg har aftalt et tidsunkt, hvor vi begge har tid.

Jeg betvivler ikke på nogen måde jeres evner, ville bare være lidt morsom på jeres bekostning  big_smile
Som alle andre, sætter jeg stor pris på jeres uselviske arbejde. Kender de kun alt for godt selv.
God arbejdslyst med at kuvertere og frankere.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Det er med glæde, at jeg kan berette, at Rappet 19 nu er sendt ud til alle medlemmerne!

Hurra!!! Jeg får lyst til at hoppe i det 3-graders kolde vand og råbe "JEG ER DONALDISTISK LYKKELIG!!"... eller måske vil jeg bare lave mig en kop kakao  lol

Tak!

Hvis du er så euforisk over, at det er blevet sendt, så vent til du får det i hænderne  cool

Solens Søn skrev:

Hvis du er så euforisk over, at det er blevet sendt, så vent til du får det i hænderne  cool

Ja, så skal du nok falde ned på jorden igen.  lol

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Solens Søn skrev:
Hans skrev:
Solens Søn skrev:

Ja, så skal du nok falde ned på jorden igen.  lol

big_smile

Ja, jeg blev revet med... Men, jeg glæder mig til læsestof!!

Så ankom det til København. Fedt at det er paperback (i modsætning til foldede sider). Og kæmpe ros til bagsiden! Virkelig i Don Rosas ånd, og meget tæt på hans stil.

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:

Så ankom det til København. Fedt at det er paperback (i modsætning til foldede sider). Og kæmpe ros til bagsiden! Virkelig i Don Rosas ånd, og meget tæt på hans stil.

Uh, glæder mig til jeg får mit big_smile

50

Jeg har lige tjekket postkassen. Og mærkede noget tykt paberback-agtigt, men skufffelsen var stor, da jeg kom ind i lyset og så det var Mostrup-vejviseren!! Jeg håber den lander i morgen!!