Sv: Rappet 19 deadline

Gold Duck skrev:

Fedt big_smile

Nemlig! tongue

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

Gold Duck skrev:
Arpin Lusene skrev:

Så ankom det til København. Fedt at det er paperback (i modsætning til foldede sider). Og kæmpe ros til bagsiden! Virkelig i Don Rosas ånd, og meget tæt på hans stil.

Uh, glæder mig til jeg får mit big_smile

Det gør jeg også!:D

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

KS skrev:

Jeg har lige tjekket postkassen. Og mærkede noget tykt paberback-agtigt, men skufffelsen var stor, da jeg kom ind i lyset og så det var Mostrup-vejviseren!! Jeg håber den lander i morgen!!

Det var da møg-agtigt!!
Jeg tror nok, mit kommer idag

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

I kan godt opleve, at de kommer med 3-4 dages mellemrum, da de er sendt over to omgange (vi havde nemlig nogle frimærker liggende, så dem brugte vi så, og smed i postkassen søndag, og resten blev så smidt i postkassen da der var købt flere frimærker) - og så er PostDK jo også lidt ustabile smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Jeg mener de lover, at det kommer i løbet af 4-5 hverdage, når man sender med B-post, så Jesper (Arpin Lusene) har bare været meget heldig at få det så tidligt.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Og det kom hos mig idag; det ser godt ud smile Glæder mig til at få læst i det.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

I dag kom Rappet til Norge også. Jeg likte at ryggen var limt og ikke stiftet  smile Videre likte jeg Sigvalds artikkel om Don Rosa og også artikkelen om sparebøssene. Jeg har en norsk blå utgave av denne. Skal lese resten i kveld.

Rapper er også landet på klippeøn ;-)

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

59 Senest redigeret af Alex-And (2012-03-28 15:16:10)

Hurra! Jeg fik det lige idag! Sammen med Anders And og Co. ! Donaldistisk post... og hvis i lige vil have mig undskyldt, skal jeg ud i det kolde vand!

Og min artikel var med, sejt at i fandt billeder fra spillene!!! Tusind tak for det, selvom ventetiden var en lille smule for lang. Og fantastisk bagside... og fin forside, hr. redaktør!
big_smile

Fik også Rappet idag + Anders And bladet og den nyeste Jumbobog tongue Du er ikke den eneste der fik donaldistisk post idag, Alex wink

Har allerede læst lidt i den, og jeg har elsket det jeg har læst wink Synes for- og bagside er rigtig gode! big_smile

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Fik AA bladet i går men har endu ikke modtaget Rappet sad

I made my money square!

mathiasand skrev:

Fik AA bladet i går men har endu ikke modtaget Rappet sad

Glæd dig, Mathiasand! Det bliver spæææændene!!!

Ja glæder mig til din artikel!!! (og tegning?)

I made my money square!

64 Senest redigeret af Solens Søn (2012-03-28 19:33:54)

Tak for de pæne ord. Angående spil-artiklen, så se her: http://www.youtube.com/watch?v=Eg6AAXTo … AAAAAAABAA Her omtales flere af spillene i artiklen. Bonusinfo: Cinemassacres youtube-logo er skrevet med Carl Barks Font.

Så er rappet kommet il dobbelt A! Og hold da op hvor er det flot! Jeg synes at der er noget lækkert over at det er med en stiv ryg, klart nok det bedste rappet ang. tryk kvalitet. Men jeg er lidt nysgerrig hvor meget har det kostet ekstra?  Og 21 kr. for at sende et brev hold da op det er er da dyrt! Ja ja håber at økonomien kan holde til det! (Og nu har jeg læst lederen og dejligt med limryg)

Nå ja hmm jeg synes det er et godt nummer, og det er ikke kun fordi at det er så flot trykket, der er gode artikler med. Jeg synes at alt af Ole Henning Brahussel er dejligt at læse. Artikelen: Mickey som menneske var også god! Og Anmeldelsen af HDL Don Rosa var lige spot on. Til sidst, men det vigtigste Andersine hjørne en sand fryd.

Men jeg MENER (Mener er vigtigt da det er et ud trykt for min subjektive holdning) at det her nummer, mangler en virkelig hovedartikel, det der sælger bladet til mig. I nummer 18 var det artiklen, Manuel Gonzales og i nummer 17 var det temaet om religion. Jeg synes at der mangler noget, det her nummer virker lidt anonymt synes jeg. Jeg ser dog frem til det næste nummer, hvor der vil være mere om musikken. Ja det er jo også nemt at give kritik når man ikke selv skriver noget til rappet. Det er et godt nummer og er meget glad for det! big_smile

Lommelygte tyv!

HP35 skrev:

Men jeg MENER (Mener er vigtigt da det er et ud trykt for min subjektive holdning) at det her nummer, mangler en virkelig hovedartikel, det der sælger bladet til mig. I nummer 18 var det artiklen, Manuel Gonzales og i nummer 17 var det temaet om religion. Jeg synes at der mangler noget, det her nummer virker lidt anonymt synes jeg. Jeg ser dog frem til det næste nummer, hvor der vil være mere om musikken. Ja det er jo også nemt at give kritik når man ikke selv skriver noget til rappet. Det er et godt nummer og er meget glad for det! big_smile

HP35, dette blads hovedartikel ser ud til at være Nekrologi over Vicar.

Alex-And skrev:
HP35 skrev:

Betyr dette at min artikkel om Don Rosas 25-årsjubileum er utelatt fra bladet??? I så fall blir jeg svært skuffet Niels Jakob  sad

sigvald skrev:
Alex-And skrev:
HP35 skrev:

Betyr dette at min artikkel om Don Rosas 25-årsjubileum er utelatt fra bladet??? I så fall blir jeg svært skuffet Niels Jakob  sad

Jo, jo! Starten på en karriere er da med!

@HP35: Jeg kan godt se, hvad du mener. Næste nummer planlægges at være et tema om politik i Andeby, så der vil være et hovedtema. Ang. prisen, så troede vi første, at det var billigere end tidligere. Men det viste sig at være lige så dyrt som før. Men jeg kigger på, om der alligevel er noget vi kan spare på til næste gang.

@Sigvald: Nej da, din artikel er skam med. Bingo har allerede rost den i indlæg #57.

Rappet er også dukket op i min postkasse, og det nye hæfteformat med ryg er super lækkert!

Solens Søn skrev:

Ang. prisen, så troede vi første, at det var billigere end tidligere. Men det viste sig at være lige så dyrt som før. Men jeg kigger på, om der alligevel er noget vi kan spare på til næste gang.

Der er i hvert fald lidt at spare ved at dele bladet ud på møderne!

JAlbertsen skrev:

Der er i hvert fald lidt at spare ved at dele bladet ud på møderne!

Ja for søren! Det er faktisk dyrere at sende end at trykke pr. blad med det oplag vi kørte med denne gang. Men jeg snakkede med Laila om at trykke et mindre oplag næste gang - det bliver dyrere pr. blad, men vi ender ikke med at binde så mange penge i et restoplag.

Så kom det endelig også til min postkasse! Så må man håbe at man finder tid i eksamenslæsningen til at læse det. smile Super fed ryg som mange også har udtalt sig om!

Jeg har fået det i dag. Det ser fint ud!

Jeg er lidt forundret over at være krediteret for noget i kolofonen - vil da lige skynde mig at sige at jeg ikke rigtigt har gjort nogetsomhelst denne gang udover at skrive en lillebitte artikel. Men tak for æren alligevel.

Jeg har også fået det!

I made my money square!

Så nåede Rappet osse til min ende af verdenen (der hvor den er forlænget med gulvbrædder)!
Jeg kan rigtigt godt lide den flade ryg og det stive omslag. Det er bare super-duper.
Jeg har ikke fået læst artiklerne endnu, da jeg lige har modtaget bladet i dag, men de ser alle sammen spændende ud (som sædvanlig).
Jeg kunne godt ønske mig at bladet havde lidt flere sider, lige som det havde en overgang, men det kommer vel b.la. an på hvor meget brugbart materiale medlemmerne har sendt til redaktionen.

En nekrolog er næsten aldrig en hovedartikel. En hovedartikel er som regel på en 4-5 sider og opefter, og den er aldrig placeret bagerst i bladet, som Vicar nekrologen er blevet (og med rette, da det jo er ved at være en gammel nyhed).

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"