1 Senest redigeret af sigvald (2011-10-25 07:47:42)

Tråd: Tid og sted for vintermøtet 2012

Da fristen for kjøp av de billigste flybillettene til Danmark til vinteren går ut i dag må jeg be om en umiddelbar avklaring på hvor og når vintermøtet 2012 skal foregå. Det er på Sjæland (3-5. februar) ikke sant?

Sv: Tid og sted for vintermøtet 2012

Der sker ting og folk arbejder på at arrangere det møde, ved jeg. Bare så du eller andre ikke tror det er blevet glemt.

Sæt kryds i kalenderen ud for første weekend i februar - 4.-5. februar altså. Praktisk info og invitation kommer på mail i starten af den kommende uge! smile

Med spænding jeg venter og venter, men intet jeg hører????

Undskyld forsinkelsen - der var lige nogle tidspunkter der skulle koordineres og stavefejl der skulle rettes. Mailen kommer imorgen.

Så er der udsendt tredobbelt invitation. Har du som medlem ikke modtaget denne, er du ikke på vores nyhedsmail-liste - hvis det er tilfældet så send lige en mail, så får vi dig på.

Jeg kunne godt tænke mig nogle tilmeldinger. Det skal da nødig ende i "Kjartan og Hans' kaffekomsammen".

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

I Sønderhå bliver vi 8 medlemmer - Jeg håber da alle har fået invitationen til jubilæumsmøderne og vintermødet?

Kjartan: Jeg vil gerne deltage i "kaffekomsammen" hos dig d. 29.  smile

MVH. David Flyckt

10 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2011-12-25 19:48:44)

Jeg er bange for at jeg bliver nødt til at aflyse arrangementet. Jeg synes at det ikke er det værd, når vi højst ender med at være 4 personer (undertegnede, Finn, David, Hans). Jeg ringer rundt til dem der ellers ville komme, og fortæller dem om det.

Og ja, Sigvald, jeg har spurgt både, Mads, Jesper, Niels, Frank og Jonas om godkendt fravær.

Men vær velkommen til at deltage på skypemødet kl. 9. Tilføj enten donaldismus eller donaldistac på skype, og send en af os en meddelelse om at du vil deltage. Sæt endelig dit webcam til, hvis du har et (jeg downloader premium-demo tidligere samme dag, så vi kan være flere personer men stadig med video).

Synes da det er ærgerligt hvis det sjællandske mode aflyses. Tidligere har vi da haft regionsmøde med ret få deltagere, og det har da været hyggeligt alligevel!

Øv  sad  Har allerede plaget mine forældre om jeg kan tage toget til jylland,  men nej, det måtte jeg ikke  neutral  Men jeg deltager selvfølgelig non-stop på skype fra kl. 16 af ;-)

MVH. David Flyckt

Kommer der mødeorden/dagsorden inden vintermødet/generalforsamlingen i Ballerup?

Har forøvrigt meldt mig til hos formAnden.
Spændt på at se, hvor mange vi bliver til genralforsamlingen.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

14

Det gør der - og det skal der. Men i mellemtiden er jeg blevet bedt om lige at gentage de praktiske
oplysninger.

Dem gentager jeg her fra invitationen:

3. invitation er til Vintermødet med indlagt generalforsamling (Dagsorden hertil udsendes senere).
Det finder sted i Ungdomshuset Vognporten, hvor daglig leder Frank Weinberger har meldt sig som
mødevært. Det er 3. gang Frank gør dette, så det er vi meget taknmemmelige over.
Mødet starter lørdag den 4. februar kl. 12 - og slutter søndag eftermiddag, den 5. februar.
Her er adressen Reehs Baggård - Sct. Jacobsvej 1 - 2750 Ballerup

Jeg påregner at medbringe en lille, alternativ quiz (med præmier).

Guud ja, jeg skal jo finde på nogle præmier til min quiz smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Er din blotte tilstedeværelse ikke præmie nok ?  tongue

Bornholmer-anden skrev:
A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Er din blotte tilstedeværelse ikke præmie nok ?  tongue

jo, men den kan man jo ikke tage fra taberne big_smile

Jo, det kan man godt, hvis vinderen får Andersine med hjem.  big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Så så drenge, "down boy, down" wink

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

AC: har ikke fået nogen kvittering på min mail - vil bare lige være sikker på jeg er tilmeldt?

MVH. David Flyckt

Jeg har brug for at vide antallet af overnattende gæster, så vil vi denne gang have senge til alle..

The Collector

23

Indtil videre har jeg 7 tilmeldinger inkl. mig selv - der er flere jeg regner med at høre fra - og så plus bestyrelsen også, det er 4 udover de 7.

Må jeg evt. opfordre til at man lige sender mig en mail med tilmelding - også selvom man regner med at man er fast inventar wink

Jeg kommer også. Og jeg har flere muligheder for tegneserierelaterede foredrag hvis det har interesse.

Jeg vil godt have en seng  lol  På forhånd tak.