Sv: Tid og sted for vintermøtet 2012

oledamgaard skrev:

Jeg kommer også. Og jeg har flere muligheder for tegneserierelaterede foredrag hvis det har interesse.

Det lyder rigtigt godt! Det må du meget gerne. Jeg elsker foredrag om tegneserier og relaterede emner.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg kommer. Og det med en seng lyder himmelsk. Hvis det kan materialiseres, vil jeg da overnatte i stedet for at køre hjem og sove.

*) Nævneværdigt Interesseret Elsker af Litteratur i Serieformat

Hans skrev:
oledamgaard skrev:

Jeg kommer også. Og jeg har flere muligheder for tegneserierelaterede foredrag hvis det har interesse.

Det lyder rigtigt godt! Det må du meget gerne. Jeg elsker foredrag om tegneserier og relaterede emner.

Jamen, øh, så skal der bare afsættes en halv til en hel time til det på programmet.

Udmærket, Ole! Så skal vi bare have AC/bestyrelsen til at finde en ledig halv time på programmet. Det skulle vel nok kunne lade sig gøre (i værste fald kunne man jo sløjfe en enkelt af de mange quizzer, så der bliver plads til et foredrag)...

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg forventer også at komme, da en prisuddeling nok ikke ville være så pokkers sjov at se på uden en prisuddeler.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

oledamgaard skrev:

Jeg foreslår at AC holder et JUBILEUMS-foredrag der han omtaler:
a) DDF(r)s 10-årsjubilem (29-30.12.2011).
b) 25-årsjubileet for "The Son of the Sun" (07.04.2011).
c) 20-årsjubileet for HDL (10.08.2012).

32

Er der andre end Laila der har quiz med? For med prisuddeling, Oles foredrag og mine af Sigvald evt. forslåede raplerier får vi da nok at lave på selve mødet :-)

AC skrev:

Er der andre end Laila der har quiz med? For med prisuddeling, Oles foredrag og mine af Sigvald evt. forslåede raplerier får vi da nok at lave på selve mødet :-)

jeg bikser en sammen for tiden.

AC skrev:

Jeg stiller som vanlig med en quiz.

35

1 generalforsamling, 3 quizzer, to foredrag, en prisoverrækkelse og besøg for de der har lyst hos et medlem der sælger originalsider - det bliver et presset program - jeg tvivler på det overhovedet kan nåes.

AC skrev:

1 generalforsamling, 3 quizzer, to foredrag, en prisoverrækkelse og besøg for de der har lyst hos et medlem der sælger originalsider - det bliver et presset program - jeg tvivler på det overhovedet kan nåes.

jeg skal gerne trække min quiz ud. Nu har jeg jo ikke ligefrem været på quizbordet med for store mellemrum.

Jeg hnar da tidligere meldt ind med en lille quiz, men den kan da godt trækkes ud igen.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

38

Jeg tror da evt. vi skal lave en quiz-pulje, så de quizzer der ikke når at blive afholdt til dette møde får første prioritet til næste møde. I betragtning af at quizmastrene Laila, Kjartan og Sigvald næsten er med til hvert møde, og Steffen ikke er så fast inventar, synes jeg næsten det evt. kunne være en af de andre der blev udskudt til næste gang.
Så hvis du vil Bornholmer-And, synes jeg du skal tage din med. Så kan jeg som program-sammensætter skrive nogle evt.-quizzer ude i ydertidspunkterne.

Er det ok med alle 4 quizmastre?

Jamen, så kommer den da med i kufferten  tongue

Jeg vil egentlig gerne vide, om min er bare nogenlunde sikker på at komme med, for ellers er der ingen grund til at Niels Jakob slæber højtalere med...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Ja, kan vi få lavet et mødeprogram?

Min quiz er en "tipskupon"-type.
Den kan udleveres efter generalforsamlingen og afleveres i udfyldt stand inden midnat.
Så retter jeg dem og uddeler gevinst(er) søndag kl. et eller andet jf. AC's plan.

43

Jeg skulle lige hjem fra arbejde først - aftenvagt. Jeg sender et forslag til mødeplan til bestyrelsen i aften - så kan vi sende den ud her og på mail i morgen.

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Jeg vil egentlig gerne vide, om min er bare nogenlunde sikker på at komme med, for ellers er der ingen grund til at Niels Jakob slæber højtalere med...

Vi har masser af højttalere.. det behøver i ikke medbringe

The Collector

45

Det lyder fornemt! smile

De sidste håndtryk er ved at blive lagt på mødeplanen - den bliver sendt ud imorgen her og på mail - og husk nu at sende jeres stemme til vores prisoverrækkelse:
http://ddfr.dk/forum/viewtopic.php?id=5615
(Påmindelse vil også blive givet i mailen smile

Weinberger skrev:

Vi har masser af højttalere.. det behøver i ikke medbringe

Til en computer?

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Til en computer?

Ja....

The Collector

Hvis nogen ellers skal bruge noget, så spørg. Vi har det meste.

The Collector

Har du en million eller to?  big_smile

50

Så er sendt program og dagsorden ud. Hvis du ikke har modtaget den, så lige til på min mail.