Sv: Tid og sted for vintermøtet 2012

AC skrev:

Så er sendt program og dagsorden ud. Hvis du ikke har modtaget den, så lige til på min mail.

Det hele ser meget bra ut. Det eneste jeg savner er en eller annen form for offisiell markering av foreningens 10-årsjubileum. Hva med å innlede generalforsamlingen med servering av Champagne?

52 Senest redigeret af Weinberger (2012-01-25 21:11:56)

sigvald skrev:
AC skrev:

Så er sendt program og dagsorden ud. Hvis du ikke har modtaget den, så lige til på min mail.

Det hele ser meget bra ut. Det eneste jeg savner er en eller annen form for offisiell markering av foreningens 10-årsjubileum. Hva med å innlede generalforsamlingen med servering av Champagne?

Ballerup lokale myndigheten har utstedt et forbud mot nordmenn som drikker alkohol, har vi altfor vond opplevelse med denne

The Collector

Vi kan jo altid udbringe en skål for 10-års jubilæet ved middagen - altså minus Sigvald, da Ballerup Kommune jo har udstedt forbud mod at nordmænd indtager alkohol i kommunen, men han kan da få lov til at skåle med i sodavand.  big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

54 Senest redigeret af sigvald (2012-01-26 15:33:47)

Hans skrev:

Vi kan jo altid udbringe en skål for 10-års jubilæet ved middagen - altså minus Sigvald, da Ballerup Kommune jo har udstedt forbud mod at nordmænd indtager alkohol i kommunen, men han kan da få lov til at skåle med i sodavand.  big_smile

Jeg foretrekker skikkelige saker, takk!

Forøvrig:
AC, du tar vel med deg din norske boks 1 av DRSV slik at Laila, Kjartan og andre interesserte får se verket?

55

Jeg vil da langt hellere tage den tyske boks med hvis det er - der er mange til der er rettet til det bedre deri. Men Laila har nu allerede den norske boks.

Jeg kan desværre ikke komme til mødet. Selvom det lyder superspændene, vil min pokkers mor ikke give mig lov, fordi "det er for langt væk...."!

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Alex-And skrev:

Jeg kan desværre ikke komme til mødet. Selvom det lyder superspændene, vil min pokkers mor ikke give mig lov, fordi "det er for langt væk...."!

Så spør din far da  wink

58

Det er netop derfor vi fordeler møderne mellem landsdelene - der bliver et møde i Jylland der er nærmere hvor du bor. smile

Nå... Tak for det  wink

Er der nogen der kommer til mødet fra Århus og omegn, og gider tage nogen blade med hjem?
En kasse til Strandparken, Århus C
100,- kroner til den der gider :-)

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Det skulle jeg nok kunne klare, også uden kontant belønning smile

Send mig en mail med info!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

62 Senest redigeret af sigvald (2012-01-31 12:50:34)

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Er det ikke mer naturlig å overlate det til Lars (Skovmand) eller Jesper (Ilum) som er hjemmehørende i området og som i tillegg er medlemmer av Århus Tegneserieloge?

sigvald skrev:

Er det ikke mer naturlig å overlate det til Lars (Skovmand) eller Jesper (Ilum) som er hjemmehørende i området og som i tillegg er medlemmer av Århus Tegneserieloge?

Jeg ved, at Laila både er hjemmevandt i Århus og medlem af Århus Tegneserielogen, så tror du ikke lige hun kan magte opgaven?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Nejnej, vi ved da alle at hun er jyde wink

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Send mig en mail med info!

Super Andersine!
Jeg sender dig en mail, kan jeg evt. tage noget kage med til mødet eller lign. istedet for?
Ellers kan de bare ryge i foreningskassen... :-)

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Jeg ser til min skræk, at der "kun" er auktion søndag kl. 13.00.
Da jeg allerede har pakket kufferten fuld af (synes jeg selv) spændende ting til en auktion, men desværre er nødt til at gå ca. kl. 13 om søndagen, kan jeg jo nøjes med en mindre taske.
Med mindre der kan puttes en ekstra auktion ind et eller andet sted.
Der plejer da at være mere end 2 timers auktion på de møder, som jeg har deltaget i, eller husker jeg bare ikke så godt længere ?

Og en anden, lidt mere jordnær ting, (måske mere til Frank): Hvad står arrangementet i, rent økonomisk, pr. næse (eks. drikkevarer)? Og spiser vi ude lørdag aften, lige som sidste gang?

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

sigvald skrev:

Er det ikke mer naturlig å overlate det til Lars (Skovmand) eller Jesper (Ilum) som er hjemmehørende i området

De to bor hhv. 20 og 30 km væk fra Aarhus C. Og Jesper kommer ikke til vintermødet.

Jeg ligger lokaler til.. men hvis man ønsker noget billig fælles madlavning er det da klart en mulighed. vi har køkken. Og et supermarked lige ved siden af.. kaffe og the er gratis hele weekenden..
Jeg vil donere nogle kasser sodavand og en masse slik.

Min egen deltagelse vil begrænse sig til følgende :
lørdag fra start til kl 17.15
søndag fra start til 12.45

AC bliver udstyret med nøgle til huset.. (AC.. vi skal lige have lavet en aftale angående nøgle til om fredagen)

Praktisk info :
Der er ikke bad, men etagevask.
Der er senge til dem der har bedt om det (Niels, Peter, Steffen, Sigvald, AC) + en ekstra samt 4 sofaer.

Jeg har også nogle ting der gerne må komme på auktion, men er der ikke selv.. er det et problem ? eller kan det komme med alligevel.

The Collector

Weinberger skrev:

Der er senge til dem der har bedt om det

Uh, seng! Kan man nå at være med der?

Og til alle: husk jeres mangellister. Jeg tager mega-mange tegneserier med.

...og som i tillegg er medlemmer av Århus Tegneserieloge?

Hvor kommer Århus Tegneserieloge ind i billedet?  Har det betydning for transport af tegneserier?  big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Hvor kommer Århus Tegneserieloge ind i billedet?  Har det betydning for transport af tegneserier?  big_smile

Jeg tror man skal have Logens accept til at transportere tegneserier - ellers får man brækket sine knæskaller.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Kunne man måske udvide referatet, sådan at man får vinderne af Den Gyldne And og Det Rådne æg at vide??

Solens Søn skrev:
Hans skrev:

Jeg tror man skal have Logens accept til at transportere tegneserier - ellers får man brækket sine knæskaller.

smile  smile

The Master of the Mississippi

Alex-And skrev:

Kunne man måske udvide referatet, sådan at man får vinderne af Den Gyldne And og Det Rådne æg at vide??

Jeg oplyser dem, som sidste år, også på vores forum og ComicWiki.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

75 Senest redigeret af AC (2012-01-31 19:35:46)

Vi bliver nødt til at flytte auktionen til lørdag alligevel - jeg havde misforstået Frans, så besøget hos ham bliver søndag - og der er flere ting, der må flyttes til lørdag.

Frank jeg er i København fra på fredag ved 11-tiden, så kan kigge ud forbi der og hente nøgle hvis det er?  smile