Sv: Tid og sted for vintermøtet 2012

Solens Søn skrev:
Hans skrev:

...og som i tillegg er medlemmer av Århus Tegneserieloge?

Hvor kommer Århus Tegneserieloge ind i billedet?  Har det betydning for transport af tegneserier?  big_smile

Jeg tror man skal have Logens accept til at transportere tegneserier - ellers får man brækket sine knæskaller.

Ja, det må være det som Sigvald tænker på. Det ligner heller ikke ham at sige noget som ikke er relevant. big_smile

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Er der nogen som vil med en tur i Faraos og Fantask om fredagen?
Så kunne vi jo aftale et tidspunkt hvor vi kunne mødes i en af butikkerne.

78 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2012-02-01 07:29:04)

AC skrev:

Vi bliver nødt til at flytte auktionen til lørdag alligevel - jeg havde misforstået Frans, så besøget hos ham bliver søndag - og der er flere ting, der må flyttes til lørdag.

Kommer der så et nyt program, eller opdaterer vi bare på stedet ved opslag?
Det sidste plejer jo at virke, så for min skyld ingen grund til mere mail og papir end højest nødvendigt  tongue

Og så skal jeg nok loade være med at skifte taske  cool

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Hans skrev:

Ja, det må være det som Sigvald tænker på. Det ligner heller ikke ham at sige noget som ikke er relevant. big_smile

Jeg tenkte bare at kjøperen sikkert er med i losjen siden vedkommende både er interessert i tegneserier og bor i Århus-området. Dermed ville det være lett for Lars eller Jesper å levere bladene/bøkene på neste møte i losjen.

80

Hans skrev:

Det vil jeg gerne - har en indkøbsliste med for Lars Skovmand også.

Måske vi kan lokke Sigvald med også. Hvis han lover ikke at skræmme ekspedienterne i Fantask fra vid og sans denne gang?

81 Senest redigeret af KjartAn(d) F. Stolberg (2012-02-01 20:32:38)

Hvornår vil det så være? Overvejer om jeg skal tage bussen eller vente på, at min far kan køre mig sammen med bagagen.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

AC skrev:
Hans skrev:

Måske vi kan lokke Sigvald med også. Hvis han lover ikke at skræmme ekspedienterne i Fantask fra vid og sans denne gang?

Det lyder godt, AC! Ja, Sigvald må love på sin grønspætteære ikke at råbe og skrige inde i Fantask lissom sidste gang. Vi skulle jo nødigt smides ud. big_smile
Du kan bare sige til når du har fundet et tidspunkt som passer jer.

Hans skrev:
AC skrev:
Hans skrev:

Det lyder godt, AC! Ja, Sigvald må love på sin grønspætteære ikke at råbe og skrige inde i Fantask lissom sidste gang. Vi skulle jo nødigt smides ud. big_smile

Det er et farligt projekt I vover jer ud i. Næsten som to pædagoger med en hel børnehave. God fornøjelse, vi ses lørdag, hvis sneen holder sig inden for fremkommelige mængder ;-)

Bornholmer-anden skrev:
Hans skrev:
AC skrev:

Det er et farligt projekt I vover jer ud i. Næsten som to pædagoger med en hel børnehave. God fornøjelse, vi ses lørdag, hvis sneen holder sig inden for fremkommelige mængder ;-)

Ja, man risikerer jo at sætte resterne af ens gode navn og rygte overstyr, men på den anden side, man gør jo blot sit arbejde som støttepædagog.  big_smile
Vi ses lørdag. Jeg håber ikke at det bliver snevejr. Det er slemt nok med alt det frostvejr vi har.

85 Senest redigeret af sigvald (2012-02-02 14:27:43)

AC skrev:
Hans skrev:

Jeg blir gjerne med. Det har selvsagt aldri vært meningen å skremme noen i Fantask eller andre steder. Dersom jeg har hevet røsten en smule kan det skyldes at jeg har hatt behov bor din eller andres oppmerksomhet. Ellers kunne vår venn Hans med stor fordel formulert seg litt mer diplomatisk. Hadde jeg ikke kjent ham så godt som jeg gjør, kunne jeg misforstått og trodd at han hadde vært ute etter å ta meg eller noe.

sigvald skrev:
AC skrev:
Hans skrev:

Jeg blir gjerne med. Det har selvsagt aldri vært meningen å skremme noen i Fantask eller andre steder. Dersom jeg har hevet røsten en smule kan det skyldes at jeg har hatt behov bor din eller andres oppmerksomhet. Ellers kunne vår venn Hans med stor fordel formulert seg litt mer diplomatisk. Hadde jeg ikke kjent ham så godt som jeg gjør, kunne jeg misforstått og trodd at han hadde vært ute etter å ta meg eller noe.

Sigvald, vi ved godt at det der skete I fantask ikke var med vilje, og du må undskylde hvis du synes at mine jokes her, gik lidt for vidt. Det var ikke ondt ment!

87 Senest redigeret af David F (2012-02-05 16:42:32)

Tusind tak for et fantastisk vintermøde, og også stor tak til Frank, for at have lagt lokaler til. Jeg fik da en del fine ting med hjem  smile Og så kom AC og Sigvald jo også forbi mig, og fik set min samling. Det var også rigtig hyggeligt, og første gang nogen fra foreningen faktisk ser den smile

Jeg glæder mig til at se vi ses igen.

MVH. David Flyckt

David F skrev:

Tusind tak for et fantastisk vintermøde, og også stor tak til Frank, for at have lagt lokaler til. Jeg fik da en del fine ting med hjem  smile Og så kom AC og Sigvald jo også forbi mig, og fik set min samling. Det var også rigtig hyggeligt, og første gang nogen fra foreningen faktisk ser den smile

Jeg glæder mig til at se vi ses igen.

Hvad fik du? Dukkede Peter op?  smile

89 Senest redigeret af David F (2012-02-05 17:09:50)

Jeg fik bl.a. årgangsbogen 1949, og en masse Anders And blade, jeg på forhånd havde købt af Ole. Derudover har jeg købt en masse div. Disney effekter, som
Mickey Mouse vækker ur, radio mm.

Hmmm.. Er stadig ikke kendt med alle navnene... I andre, Var Jesper der?  big_smile (Og hvem er de hehe)

MVH. David Flyckt

90 Senest redigeret af peter christensen (2012-02-05 18:18:42)

JA selvf. ALLE var der......Tak for et godt arrangement, sjove quizzer, der jo som sædvanlig var pænt forskellige, ikke
at jeg havde en change i nogen af dem, MEN Lailas musik quiz og den "autisme" (læses som positiv viden) er dog fantastisk, blot få toner af en film-melodi, og filmens titel samt TITLEN på musiken var gættet.........

(David, det var mig der ville hjælpe dig, hvis du ikke kunne betale for maden...........GNÆK,GNÆK)

Nej Jesper var der ikke pga søsters fødselsdag (jo han havde vist prøvet på, at flytte den til en anden dag)

Nå det var dig  big_smile hahaha....

Nå ja kom til at skrive Jesper i stedet for Peter  wink

MVH. David Flyckt

Også en stor tak her fra klippeøen.
Rygterne om snestorm var stærkt overdrevet, så bilen holder i garagen natten over.

Jeg kørte fra Falster til Hammel (ligger ved Århus) og sparrede 15 min. på den tid som GPSen fortalte, så der var heller ingen problem mod Jylland....

Johannes og jeg oplevede også snefri motorveje med meget lidt trafik hele vejen til Århus.

Tak for et hyggeligt møde!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Ja tak for et hyggeligt møde, første gang jeg var med, men følte mig meget velkommen med det samme! :-)

Samler af ande-blade, ande-bøger og nullermænd...
Fejl og Varianter: http://www.ottes.dk/AA/fejl.php

Osse tak for et hyggeligt møde herfra!  Desværre kunne jeg ikke tage med ud til Frantz om Søndagen da AC syntes at det sneede for meget til at lægge vejen forbi mig i bilen som vi ellers havde aftalt, men jeg synes at vi havde et rigtigt godt møde om lørdagen, og jeg fik mig da osse lidt nyt til samlingen.  smile

Tak til Frank for gæstfriheden og til jer alle for endnu et godt møde!

Det var også godt vi trodsede snevejret og kom ind til Franz. Han havde lavet en udfordrende quiz med rig mulighed for at se på fine sager. Og præmierne (til både vindere og tabere) bliver meget svære at matche for kommende quizmastere!

98 Senest redigeret af sigvald (2012-02-06 12:11:05)

Jeg vil også takke for nok et vellykket møte! Hjemreisen gikk bra til tross for vinter både i København og i Stavanger.

David F skrev:

Og så kom AC og Sigvald jo også forbi mig, og fik set min samling. Det var også rigtig hyggeligt, og første gang nogen fra foreningen faktisk ser den smile

Det var riktig hyggelig at vi fikk komme!

99

Også tak herfra for et godt møde med gode quizzer, auktion og foredrag. Tak for genvalget og tilliden smile

Sigvald, kan man sige tak for at vi fik lov at komme - for så ville det passe fint på begge sprog. "måtte" duede ikke i den sammenhæng.

Også tak for endnu et fantastisk møde fra mig og selvfølgelig især til frank for den store gæstfrihed! Og til frans for gæstfrihed og fede præmier smile
Og til alle jer der tålmodigt deltog i min quiz, også jeg var ret så imponeret over (de flestes wink ) kæmpe viden om disneymelodier smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning