26

Sv: Nyt forlag

Jeg vil gerne bestille et eksemplar

Er det for øvrigt en ny bog fra Claes - jeg sidder med hans "Walt Kelly - en seriemonografi" udgivet af Seriefrämjandet og tænker på om det er en dansk oversættelse af den? Bestillingen gælder uanset smile

Det er den samme bog, men nu på dansk, let opdateret, og med større og lidt flere illustrationer i. Format og udstyr som Klump-bogen.

AC skrev:

Er det for øvrigt en ny bog fra Claes - jeg sidder med hans "Walt Kelly - en seriemonografi"

Ahhh, det här glädjer mig! He he! Jag pratar relativt ofta med Claes, men den här danska utgåvan har han inte nämnt! KUL! Den är väl värd pengarna!

germund skrev:

Ahhh, det här glädjer mig! He he!

Det er altid rart når man kan glæde nogen!

Claes ved rigtigt meget om emnet, og Kelly har haft et interessant liv og prøvet mange ting. Så der bliver meget at læse om.

Hvornår forventes bogen at udkomme, sådan circa?

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hans skrev:

Hvornår forventes bogen at udkomme, sådan circa?

Om et par måneder. Der kan lige nå at ske fine ting med forlagets hjemmeside og webbutik. Arbejder på det p.t.

32 Senest redigeret af Hans (2012-02-12 01:27:11)

Det lyder udmærket! Jeg glæder mig til at læse den, og held og lykke med hjemmesiden og webbutikken!
(og tak for et interessant foredrag på vintermødet!)

Hans skrev:

Det lyder udmærket! Jeg glæder mig til at læse den, og held og lykke med hjemmesiden og webbutikken!
(og tak for et interessant foredrag på vintermødet!)

Mange tak.

I øvrigt har jeg brug for at høre hvad I tegneseriefans gerne vil læse mere om, hvis serien af bøger om tegneserier skal fortsætte. Så forslag modtages gerne - enten til udenlandske bøger eller hvis du har lyst til at skrive selv.

oledamgaard skrev:

I øvrigt har jeg brug for at høre hvad I tegneseriefans gerne vil læse mere om, hvis serien af bøger om tegneserier skal fortsætte. Så forslag modtages gerne - enten til udenlandske bøger eller hvis du har lyst til at skrive selv.

Når du nå først er i kontakt med Claes Reimerti synes jeg at det vil være på sin plass å få utgitt hans Don Rosa biografi som ble utgitt i NAFS(k)uriren på 1990-tallet og senere nektet utgitt i Rappet. Videre vil jeg anbefale deg å få AC til å ta kontakt med Don Rosa med sikte på å få inngått en avtale med ham om å få utgitt hans "Selvbiografi" som nå er i ferd med å utgis i andre land som en inegrert del av DRSV, på dansk.

Så fik jeg flikket en lille hjemmeside sammen. Næste skridt er webbutikken.

36 Senest redigeret af sigvald (2012-03-06 08:20:06)

oledamgaard skrev:

Så fik jeg flikket en lille hjemmeside sammen. Næste skridt er webbutikken.

Og hva har bildet med DDF(r)/donaldisme å gjøre? Tegneserier er mer enn Marvell. Hadde det ikke vært bedre og mer representativt å benytte et bilde av Laila der hun leser i DRSV, CBSV eller Hall of Fame?

sigvald skrev:

Og hva har bildet med DDF(r)/donaldisme å gjøre? Tegneserier er mer enn Marvell. Hadde det ikke vært bedre og mer representativt å benytte et bilde av Laila der hun leser i DRSV, CBSV eller Hall of Fame?

Repræsentativt for hvad? Oles forlag har da ikke noget med foreningen at gøre.

38

Sigvald, hvad er det forresten for Marvel du ser på siden? Jeg kan bl.a. spotte Hellboy - og selveste Watchmen - jeg håber du har læst sidstnævnte, ellers er det simpelthen en brist i din opdragelse.

sigvald skrev:

Og hva har bildet med DDF(r)/donaldisme å gjøre?

Ikke noget. Hvorfor?

Åh jeg kan se at du har samme orden som hos "Don" (og det er IKKE Rosa jeg mener)

Jeg tror du har et problem med "cursoren" der står 11 på billedet ?

peter christensen skrev:

Jeg tror du har et problem med "cursoren" der står 11 på billedet ?

Så er det rettet.

Nu kommer jeg til at lyde ret overrasket, men ret pænt billede af dig selv du har fået ind!
Og ellers fin og overskuelig lille side!

Glæde rmig til festligholdelsen omkring udgivelsen af Nørd Nyt 23 smile

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Glæde rmig til festligholdelsen omkring udgivelsen af Nørd Nyt 23 smile

Een gang hvert andet år - det kan vi vist godt lige klare.

Nu kommer jeg til at lyde ret overrasket, men ret pænt billede af dig selv du har fået ind!

Ih tak. Jeg har selv taget det.

45 Senest redigeret af sigvald (2012-07-10 09:01:14)

AC skrev:

Sigvald, hvad er det forresten for Marvel du ser på siden? Jeg kan bl.a. spotte Hellboy - og selveste Watchmen - jeg håber du har læst sidstnævnte, ellers er det simpelthen en brist i din opdragelse.

Alle seriene i hyllene bak piken med boken ser da ut til være Marvel.

Det er da ikke Ole som er avbildet.

sigvald skrev:

Det er da ikke Ole som er avbildet.

http://comicbooks.dk/ole-damgaard/

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

47

sigvald skrev:

Alle seriene i hyllene bak piken med poken ser da ut til være Marvel.

Hvad er en pok?

Ja, hyllene bak Maiken - men det er da de samme seriene på billedet af mig -
http://www.stribeladen.com/andeby.html

(Billederne er for øvrigt taget af Christopher, Hennings såkaldte tvillingebror)

Så kan man betale med Dankort, VISA og kreditkort - i første omgang selvfølgelig kun for den ene titel der p.t. er på lager.

Det er en lidt simpel løsning hvor selve købet foregår på et eksternt site, men det virker og jeg håber det er til at finde ud af.

Bogen om Walt Kelly udkommer 7. maj 2012.
Pressemeddelelse her: http://comicbooks.dk/hent/dps-presse.pdf

Udmærket! Den glæder jeg mig til at læse.