1

Tråd: Regions- og Jubilæumsmøde 29. december

Jeg vil hermed invitere til den ene del af regions- og jubilæumsmødet den 29. december. Min del foregår i Sønderhå i Thy - jeg udvider mødet til at man også kan overnatte hvis man har lyst.

Det sker i anledning af DDF(R)'s 10 års jubilæum 29.-30. december 2011 - foreningen blev jo stiftet af Søren
Haagerup og undertegnede natten mellem de to datoer i 2001.

Den anden del af mødet, som holder sig til den 29. december, foregår så hos Kjartan i Hørsholm, det er du, Kjartan velkommen til at skrive mere om her.

Praktiske oplysninger fåes ved tilmelding og alle medlemmer er velkomne - dog må der nok være en deltagerbegrænsning i forhold til overnatning.

Planen er i øvrigt at holde kontakt mellem delene af mødet over Skype undervejs - og man er velkommen til at slutte sig til, også vis man som fynbo eller sønderyde ikke vil begive sig til den ene eller anden fysiske mødedel.

Spørgsmål og kommentarer? Skyd løs!

Sv: Regions- og Jubilæumsmøde 29. december

Hvad består kontakten over Skype af? Eller skal den bruges til et bestemt formål? Man kunne fx holde en quiz over Skype med et hold i hver landsdel.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Som officiel Kjartan og kommende A.R.M.A støtter jeg Niels Jakobs idé.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Kära DDF(R)!

Systerföreningen i Sverige framför sina varmaste lyckönskningar på 10-årsjubileumsdagen och utbringar ett Tredubbelt Kvack!!!

big_smile  big_smile  big_smile

NAFS(K):s styrelse
via Greger Nässén