Tråd: Godt Nytår!

Godt Nytår, allesammen! Og de bedste ønsker for et fantastisk donaldistisk 2012.

http://i230.photobucket.com/albums/ee265/bukfan/happynewyear-woodywoodpecker.jpg

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Sv: Godt Nytår!

Hans skrev:

Godt Nytår, allesammen! Og de bedste ønsker for et fantastisk donaldistisk 2012.

Forutsetningene er i hvert fall de beste.

I henhold til INDUCKS/COA kan vi. bl.a. markere følgende jubileer:

7. april:  25-årsjubileum for Don Rosas "Solens Søn".

Oktober: 70-årsjubileum for Carl Barks' "DD Finds Pirate Gold".

Hadde det ikke vært for påsken kunne AC kanskje invitert til regionmøte lørdag 7. april.

Ja, det er da to vigtige jubilæer! Selvom det er påske, kunne vi vel godt finde ud af et eller andet d. 7. april. Det er jo ikke alle som er optaget i påsken.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

4 Senest redigeret af Bornholmer-anden (2012-01-01 11:44:15)

sigvald skrev:

I henhold til INDUCKS/COA kan vi. bl.a. markere følgende jubileer:

7. april:  25-årsjubileum for Don Rosas "Solens Søn".

Hadde det ikke vært for påsken kunne AC kanskje invitert til regionmøte lørdag 7. april.

Det burde vel være Niels Jakob der afholdt et møde, da det er "Solens søn" der har jublæum  tongue

Og selvfølgelig, godt nytår til alle her fra klippeøen. Håber at se nogen af jer herovre i løbet af 2012.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

5 Senest redigeret af Alex-And (2012-01-01 12:09:21)

Godt nytår her fra Brabrand, som nok hele Århus kunne se i år. Man kunne da ønske sig at Anders holdte en nytårstale på TV, i det mindste af Hendes Mæjstat Dronningen sagde noget om anden.
Håber 2012 bliver et fantastisk donaldistisk år!

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Bornholmer-anden skrev:

Det burde vel være Niels Jakob der afholdt et møde, da det er "Solens søn" der har jublæum  tongue

Godt poeng! Dessuten kan jubileet også feires i juli ettersom bladet med "The Son of the Sun" er datert juli. Kanskje Niels Jakob kan holde en tale på sommermøde i den anledning?

sigvald skrev:
Bornholmer-anden skrev:

Godt poeng! Dessuten kan jubileet også feires i juli ettersom bladet med "The Son of the Sun" er datert juli. Kanskje Niels Jakob kan holde en tale på sommermøde i den anledning?

Nu ved jeg jo ikke om Niels Jakob er et særtilfælde, men studerende plejer sjældent at have så meget plads igen.

Alt hvad der står over denne linje er en aprilsnar!

Nej, mit hjem er ikke voldsomt stort. Jeg har heller ikke noget at sige i en tale, men jeg vil gerne præsentere indholdet af Rappet 20, som udkommer på det tidspunkt. Mit brugernavn er jo blot sådan, fordi jeg skulle finde på et eller andet alias - og Solens Søn er jo en god historie, det lød godt og var ikke brugt i forvejen. Så!

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Nej, mit hjem er ikke voldsomt stort. Jeg har heller ikke noget at sige i en tale, men jeg vil gerne præsentere indholdet af Rappet 20, som udkommer på det tidspunkt. Mit brugernavn er jo blot sådan, fordi jeg skulle finde på et eller andet alias - og Solens Søn er jo en god historie, det lød godt og var ikke brugt i forvejen. Så!

Ja, ja, undskyldninger!! Kom nu, det er jo godt vejr til den tid, så en græsplæne kan vel bruges  tongue

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm