Sv: Et spil, jeg er ved at udvikle.
Jeg ved endnu ikke hvor langt det bliver, men jeg vil skyde på 10-15 timer langt...
Du er ikke logget ind. Log ind eller registrer dig.
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » Et spil, jeg er ved at udvikle.
Sider Foregående 1 2 3
Jeg ved endnu ikke hvor langt det bliver, men jeg vil skyde på 10-15 timer langt...
Det er langt! ![]()
Egentlig er det en normal længde for et indie-spil.
Det lyder da fedt! Men med gamemaker... Har du så GameMaker pro? Så er der ihvertfald større chance for, at det bliver et godt spil
Men er det 3d, eller 2d baseret? Og er det lavet sådan, at der er et skill system, så man kan udvikle sine færdigheder?
Men er det et spil, du vil have ind på Andeby.dk, eller hvad?
Jeg har ikke GMpro, det er 2D-basseret, og som med hvert andet RPG (næsten), kan man få levelups, men jeg lod mig ikke inspirere af WRPG-spil, men JRPG-spil (for det har altid været min ynglings subgenre), så man kan ikke redigere rundt med sine EXP-point efter et levelup. Og jeg tror ikke det kan komme ind på Andeby.dk.
Jeg vil prøve at se om jeg kan spare op til GMpro, men som det ser ud nu... så har jeg ikke brug for det! ![]()
Jeg ville personligt prøve at kontakte andeby.dk, og se om du kan få dem til at udgive dit download. Hvis ikke, så kan man altid spørge foreningen, om de gider udgive det her.
Jeg ville personligt prøve at kontakte andeby.dk, og se om du kan få dem til at udgive dit download. Hvis ikke, så kan man altid spørge foreningen, om de gider udgive det her.
Det kunne være fedt!
Er selv meget aktiv derpå!
Enlig tror jeg godt man kan, bare de får en masse information om spillet og dig selv...
KjartAn(d) F. Stolberg skrev:Jeg ville personligt prøve at kontakte andeby.dk, og se om du kan få dem til at udgive dit download. Hvis ikke, så kan man altid spørge foreningen, om de gider udgive det her.
Det kunne være fedt!
Er selv meget aktiv derpå!
Enlig tror jeg godt man kan, bare de får en masse information om spillet og dig selv...
Meget muligt, Anton331
....
Men jeg tror ikke de vil lægge det op sådan, at man skal downloade det, for at kunne spille det.
Når man programmerer i game maker, kan man ikke lave streame det som et browserspil. Det kan man med f.eks. flash eller java, men med game maker bliver det nødt til at være et download.
Når man programmerer i game maker, kan man ikke lave streame det som et browserspil. Det kan man med f.eks. flash eller java, men med game maker bliver det nødt til at være et download.
Ja, det er rigtigt.
Men man kan måske ikke ligefrem sige at "programmere" i gamemaker, da det jo egentligt er en "drag & drop" editor. Selvfølgelig kan man også kode i det, men hvis man er god til kode, er det vel at foretrække, at kode det i et andet program...
Sider Foregående 1 2 3
DDF(R) forum » Læsernes egne tegneserier » Et spil, jeg er ved at udvikle.
Vi bruger PunBB