Tråd: Blah-blah og blokere folk

Endnu en fake oprettelse! Underligt så mange gider spilde tid på at oprette en tråd stille et spørgsmål og aldrig svare mere  hmm

Sv: Blah-blah og blokere folk

ØH hvor fake er det når jeg har køb og modtaget bladet.....

Håper du ga personen en god pris...

1200 kr

peter christensen skrev:

ØH hvor fake er det når jeg har køb og modtaget bladet.....

Det er jo naturligt at tro det er fake når man ikke hører mere til det.
Forresten, hvad stand var bladet i? 'Good', 'Very Good', eller hvad?
Jeg går ud fra at at det har et reklame omslag uden på det egentlige blad?
Det har jeg aldrig set før, så der har du fået en god ting til samlingen! Tillykke!
Hvis du kommer til vintermødet, må du gerne tage det med, for jeg kunne godt tænke mig at se det.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Ja, Peter, du kunne jo også bare putte nogle billeder ind her, så vi andre også kan se det.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Peter vrøvler- han har ikke købt bladet- det var bare en for tidlig aprilsnar tongue

SIF2 : Så kom der nok svar på tiltalen hva, du kan bare komme ud og se bladet.

Ok tongue

Peter har ikk købt bladet- der er altså ikke noget blad- kun en vildand der manglede opmærksomhed!

siff 2 skrev:

Peter har ikk købt bladet- der er altså ikke noget blad- kun en vildand der manglede opmærksomhed!

Ja, jeg skal da love for at Peter fik givet den opmærksomhed!  big_smile

12 Senest redigeret af peter christensen (2012-01-17 18:08:22)

Jamen nu ved vi da, hvem der postede den "fake" mail ..................hvem ellers kunne vide, at jeg ikke havde købt det.

peter christensen skrev:

Jamen nu ved vi da, hvem der postede den "fake" mail ..................hvem ellers kunne vide, at jeg ikke havde købt det.

Javel, på den måde! Så det var siff 2 selv som lavede indlægget? Nu forstår jeg hvorfor sælgeren hed 'Vildanden', men jeg forstår bare ikke hvorfor siff 2 gjorde det? Keder han sig virkeligt så meget at han er nødt til at lave falske annoncer for at få lidt morskab i tilværelsen på vores bekostning? Det minder mig om det gamle ordsprog/sætning, "Små hjerner, små fornøjelser."  wink

Jeg har fulgt lidt med i denne mærkelig debat, og jeg sidder også tilbage med et: Men hvorfor?!?

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Solens Søn skrev:

Jeg har fulgt lidt med i denne mærkelig debat, og jeg sidder også tilbage med et: Men hvorfor?!?

Det er du bestemt ikke den eneste der gør!
I nogle fora ville det medføre karantæne eller bortvisning hvis man lavede den slags numre. Det er trods alt kun første april én gang om året.

Øh jeg er netop træt af de falske indlæg - så hvorfor jeg pludselig er mistænkt for at skulle have lavet det forstår jeg så ikke?  hmm

siff 2 skrev:

Øh jeg er netop træt af de falske indlæg - så hvorfor jeg pludselig er mistænkt for at skulle have lavet det forstår jeg så ikke?  hmm

Det var mest oplagt, at det var dig, eftersom du "vidste" at Peter ikke havde købt bladet. Men jeg kan se, at dig og Vildanden bruger to forskellige IP-adresser. Så forstår jeg bare ikke, at du skrev:

siff 2 skrev:

Peter vrøvler- han har ikke købt bladet- det var bare en for tidlig aprilsnar

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Peter havde bildt mig ind han havde købt det- derfor skrev jeg det da jeg ikk troede på Peter - men det var kun et gæt- som viste sig at være rigtigt smile  smile

Hvis man "logger" ip-adresserne hvorfor lukker man så ikke "sælger" ned ?

(Kan man se hvor i landet sælger kommer fra ?)

Ja, den IP adresse burde forhindres i at få adgang til forummet i fremtiden, og det burde man gøre hver gang ved sådanne hændelser. Det ville minimere dem, idet at besøgende som gerne vil kunne læse forummet, så ville afholde sig fra den slags "morsomheder".

21 Senest redigeret af deferimus (2012-01-21 07:18:44)

Hans skrev:

Ja, den IP adresse burde forhindres i at få adgang til forummet i fremtiden, og det burde man gøre hver gang ved sådanne hændelser. Det ville minimere dem, idet at besøgende som gerne vil kunne læse forummet, så ville afholde sig fra den slags "morsomheder".

Men det der kan ske ved at lukke en IP adresse ned er, at de boligforeninger som kører på et fællesnet får blokeret adgangen til forummet for alle i det område. Det har jeg f.eks været ude for på wikipedia, hvor nogen med samme IP havde gjort noget... (ved ikke hvad) - Det betød så, at de blokerede IP adressen til 5000 husstande. Så det kan ikke altid være en fordel at blokere en IP adresse.