Tråd: 1001 Comic Books You Must Read Before You Die

Så blev den lavet; den udkom godt nok for omkring tre måneder siden, men jeg fik først øje på den igår i boghandlen. Jeg bladrede den igennem, og der er flere Barks serier, og der var endda mindst en italiensk Mickey Mouse historie med; udover Disney var der flere klassikere med, såsom Maus, Peanuts, Terry and the Pirates. Der ser ud til at være masser inspiration til nye serier at kaste sig over, som måske ikke er så kendte.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: 1001 Comic Books You Must Read Before You Die

Lånte for nylig 500-udgaven med flere andebidrag - bl.a. Lo$ og en af Gemstones Ducktales-TPB med Barks.

Sv: 1001 Comic Books You Must Read Before You Die

Rejsen til Saturn var iøvrigt også med smile Det var vist bygget op som historier, og ikke så meget bøger.

Bøgerne er rigtig fine til inspiration; har da fundet flere film i bogen, som jeg ikke kendte til.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."