Tråd: Bagside på Rappet 19

Hej,

Jeg har været ved at indeksere Rappet 19 til INDUCKS, og mener at have set en Rosa tegning, der minder en del om den på bagsiden af #19, der er tegnet af Ted Johansson. Jeg har dog ikke kunne finde den i INDUCKS, hvilket irriterer mig en smule. Er der en venlig sjæl, der kan hjælpe mig?

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: Bagside på Rappet 19

Og hvis der er en gavmild sjæl, der vil scanne den, vil jeg blive glad.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Det var allerede scannet, og den tegning, jeg ledte efter var posteren fra US 300.

Mads Jensen

Fra Frasier:

Tak fordi du gad at indeksere det. Lige en enkelt rettelse: Det er ikke mig, men Niels HH, der har skrevet Vicar-nekrologen.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Det er rettet. AC er sat på sagen til at finde resten af referencerne til bagsiden, men andre må selvfølgelig geren byde ind smile

Mads Jensen

Fra Frasier: