Tråd: Art-bubble tegneseriefestival 2012

Seneste nyt om årets festival:

Art bubble skrev:

Art-bubble 6-7 Oktober 2012

Så er det tid at sætte kryds i kalenderen! Art-bubble vender tilbage med tegneserier i stribevis!
Trods mange forhindringer og knap så lang tid at planlægge i, som sidst – så fortsætter vi ufortrødent og afholder festivalen på Industrimuseet i Horsens under temaet ”Stars and strips!”
Vi sigter efter at holde temaet omkring amerikanske serier og der vil igen i år blive en fantastisk udstilling i forbindelse med festivalen.

Festivalen vil være en smule anderledes i år – dels af praktiske hensyn – dels af hensyn til de erfaringer vi har gjort os siden sidst. Vi vil prøve at fremtrylle et par overraskelser og først og fremmest vil vi være Danmarks hyggeligste festival!

Mens vi arbejder videre skal vi bruge en plakat for festivalen! Er der nogen der kunne tænke sig at lave en forrygende plakat?

Navnene på gæsterne kommer efterhånden som vi får svarene og vi skal nok prøve at nå det hele!
Vi har nedprioriteret hjemmesiden – af tidshensyn, men den vil blive opdateret så snart vi har brikkerne på plads. Derefter vil vi jævnligt smide opdateringer på vores Facebook profil – så gå endelig ind på Art-bubble og ”synes godt om”

Vi glæder os, vi ses i Horsens!

fra http://www.facebook.com/permalink.php?s … 8177600573

Sv: Art-bubble tegneseriefestival 2012

Så må vi se om der dukker nogle andetegnere op i år...

Jeg ville gerne tegne en plakat, og det kunne være så super-fedt at komme med!!!

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

JAlbertsen skrev:

Med det tema er Don Rosa og William van Horn nærmest de eneste (af dem jeg kan komme i tanker om).

Ce soir.. en garde!

Hvad med pat block?

The Master of the Mississippi

Arpin Lusene skrev:
JAlbertsen skrev:

Med det tema er Don Rosa og William van Horn nærmest de eneste (af dem jeg kan komme i tanker om).

Ikke glem Rob Klein!

Der er også noel van horn

William van Horn har vist ikke fløjet siden koreakrigen, så ham skal vi nok ikke satse på.

Rob Klein er en super fin fyr, men med mindre han tilfældigvis er i landet alligevel så er han nok for ukendt at spendere en flybillet på.

Pat Block og Noel van Horn kunne det være rigtig sjovt at få til landet. Jeg har aldrig haft fornøjelsen af at møde nogen af dem.

Umiddelbart lød det ikke som om Art-bubble ville invitere Don Rosa fordi han kommer her så ofte. Men hvem ved, måske kan forlaget Afart finde på at invitere ham selv?

Men Noel van Horn er ikke nogen udpræget andetegner.

Ce soir.. en garde!

Han har dog lavet ande serier