1 Senest redigeret af Solens Søn (2012-04-28 22:21:34)

Tråd: Rappet 20

Deadline for aflevering af materiale til Rappet 20 er fastsat til

fredag d. 1. juni 2012

Vær med til at præge dit medlemsblad! Skriv til

redaktion [snabel-a] ddfr [punktum] dk

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

Sv: Rappet 20

Vil bare fortælle, at jeg netop har sat sidste frimærke på de 100 kuverter, som skal sendes ud med Rappet 20 i!

Jeg smider dem i postkassen i morgen tidlig, de bliver sendt med b-post, så om nogle dage vil de nok dumpe ned i postkassen til de første!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

...og det dumpede ind i min postkasse idag.
Meget flot blad, er især glad for Adriens undergrunds forside og serie, men også fine informative artikler. Som gammel genealoginørd faldt jeg over Simones artikel om Bogey McDivot, og jeg vil lige nævne, at slægtskabet allerede blev påpeget af Gilles Maurice på hans stamtavle i 2009, dog havde han ikke Quagmire som Bogeys bedstefar  hmm

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk

Jeg ser, at han nævnes her: http://goofy313g.free.fr/calisota_onlin … index.html , og en vis hr. Søand konstaterede slægtskabet i 2007 (http://donaldisme.dk/flintesten.htm) dog uden at uddybe det på nogen måde.

Men genealogerne er åbenbart ikke enige, men det er også vanskeligt at fastslå noget med sikkerhed, når informationen om slægtskabet er så sparsom i historien.

Har også lige modtaget det, meget godt blad, men forstår ikke hvorfor at jeg(andre) fik medlemslisten fra 2010 med?

Venlig Hilsen fra Emil Hansen

Fik det også idag big_smile Et godt blad og dejligt at se sin egen tegning i bladet big_smile
Jeg lagde også mærke til at medlemslisten der kom med i var fornyet, kunne i ikke ha' fornyet den inden i sendte den afsted? tongue

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Jer, der har fået medlemslisten, har fået den fordi I ikke havde fået den før - det er den nyeste vi har. Forslag til den næste medlemsliste modtages gerne - forsidemotiv osv.

Meget flot blad, er især glad for Adriens undergrunds forside og serie...

Ja, Adriens tegninger er bare sjove, og jeg kan rigtig godt lide hans tegnestil. For min skyld måtte han gerne blive fast forsidetegner på Rappet. Ideen er hermed givet videre til redaktøren.  wink

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Jeg må tjekke min postkasse! Det lyder nemlig som et rigtig godt blad!  smile

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

AC skrev:

Jer, der har fået medlemslisten, har fået den fordi I ikke havde fået den før - det er den nyeste vi har. Forslag til den næste medlemsliste modtages gerne - forsidemotiv osv.

Jeg har både skrevet en artikel og tegnet en tegning jeg gerne vil have med i Rappet nr. 21. Hvordan kan jeg få det med?

Jeg vil gerne tegne en forside til en ny medlemsliste, hvis det skal være. Har allerede skitseret et par ideer! wink

Er det noget for jer?

Emil Hansen skrev:

Jeg har både skrevet en artikel og tegnet en tegning jeg gerne vil have med i Rappet nr. 21. Hvordan kan jeg få det med?

Jeg vil gerne tegne en forside til en ny medlemsliste, hvis det skal være. Har allerede skitseret et par ideer! wink

Er det noget for jer?

Prøv at læse første indlæg i tråden her omhyggeligt. Der står hvordan man kommer i kontakt med redaktionen.

Bornholm blev også ramt af rappet i går.
Spændende læsning.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

JAlbertsen skrev:
Emil Hansen skrev:

Er det noget for jer?

Prøv at læse første indlæg i tråden her omhyggeligt. Der står hvordan man kommer i kontakt med redaktionen.

Jeg er ikke dum.

Emil Hansen skrev:

Jeg er ikke dum.

Det regnede jeg sandelig heller ikke med. Men du spurgte hvordan du kunne få din tegning og artikel i bladet så jeg henledte din opmærksomhed på at redaktørens mailadresse var angivet først i denne tråd.

Det er ikke dumt at sende tingene til ham...

Jeg tjekkede min postkasse, og det lå der! Tusind tak, det ser ud til at være et fantastisk blad! Forsiden og undergrunds-tegneserien var rigtig gode!

AC skrev:

Forsidemotiv skal da være nogle billeder fra møderne igen, det er så hyggeligt at se på big_smile

Godt at høre, at det kommer frem til folket smile Og at folk er tilfredse!

Og ja, medlemslisten sendte vi netop med ud til jer, der ikke var medlemmer på daværende tidspunkt, fordi I ikke havde fået det - og vi havde en lille bunke tilovers smile Vi kan jo lige så godt bruge dem fornuftigt!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Hans skrev:

Ja, Adriens tegninger er bare sjove, og jeg kan rigtig godt lide hans tegnestil. For min skyld måtte han gerne blive fast forsidetegner på Rappet. Ideen er hermed givet videre til redaktøren.  wink

Det er han jo næsten allerede: I min tid som redaktør har han tegnet forsiden på 4 ud af 6 blade, hvis man tæller jubilæumsnummeret med. Men jeg synes ikke, han skal tegne forsiden til alle numrene, for så mister man måske lidt idéen med, at alle kan bidrage.

Emil Hansen skrev:

Er det noget for jer?

Send det ind, så kigger jeg på det!

Det er han jo næsten allerede: I min tid som redaktør har han tegnet forsiden på 4 ud af 6 blade, hvis man tæller jubilæumsnummeret med. Men jeg synes ikke, han skal tegne forsiden til alle numrene, for så mister man måske lidt idéen med, at alle kan bidrage.

Både ja og nej, for der ville jo stadigvæk være bagsiden og nogle af siderne inde i bladet tilbage til de andre tegnere, men 4 ud af 6 forsider er skam osse helt fint!
Han er i hvertfald lidt af et "fund" for Rappet, hvilket hans tegningers popularitet osse er udtryk for.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hvis der på et tidspunkt mangler en tegner, står jeg nu også klar wink

Også mig!

Er jeg blevet glemt?

"Es dauert nur ein p-paar Minuten, dann ist sie wieder ganz wie zuvor. Schauder!"

Solens Søn skrev:
Hans skrev:

Emil Hansen skrev:

Er det noget for jer?

Send det ind, så kigger jeg på det!

Har sendt det ind nu! smile

Er det en fejl, at jeg ikke har modtaget mit?

"Es dauert nur ein p-paar Minuten, dann ist sie wieder ganz wie zuvor. Schauder!"

DonHelferlein skrev:

Er det en fejl, at jeg ikke har modtaget mit?

Jeg har lige kigget på medlemslisten, og der står, at du har betalt. Så måske er det forsinket i posten, bortkommet i posten eller også er det sket en såkaldt menneskelig fejl i udsendelsesproceduren. Men vi plejer at dobbelttjekke, at alle betalende medlemmer får tilsendt bladet.