Tråd: Tegneserie-marked ?

Jeg går og pusler med en ide om at "lave" et tegneserie-marked (1 lørdag i løbet af sommeren)

Jeg har adgang til at kunne låne en fabriks-hal (i Hammel ved Århus)

Ideen er så, at der er åbent for ALLE der vil købe / sælge tegneserier og tegneserie relateret ting.

Er der interesse for en sådan dag ?

Sv: Tegneserie-marked ?

Jep, helt sikkert herfra.

Andeby-centrum.dk

Også her fra smile

Det lyder som god idé

The Master of the Mississippi

God idé smile

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Det vil jeg i hvert fald gerne komme til. Men spørgsmålet er vel også snarere om der  kommer ANDRE end de nærboende donaldister...

Jeg kunne *måske* også, afhængigt af hvilken dato det er. Jeg har da lidt forskellige ting at sælge. Men du skal nok i gang med at bimle med den store sociale-medier-klokke, hvis du skal have andre end os i nærheden til at dukke op, som Johannes siger.

Jeg kunne osse godt tænke mig at komme hvis jeg kan finde en overnatningsmulighed i nærheden.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Kunne bestemt være interessant.

Ok jeg går vidre med ideeen.

Tak for responsen. Peter

11 Senest redigeret af Asger And (2012-04-28 08:10:03)

Jeg har haft rimeligt held med at komme i de lokale aviser med Willy på eventyr-albummet ved at skrive et stykke og sende nogle billeder. De gratis ugeaviser er specielt glade for, at man selv gør arbejdet. Husk det skal ikke være det samme i de forskellige aviser.

Og ordlyde som: "Gratis adgang" og "en gratis pose Anders And-blade til børnene" vil sikkert kunne trække folk til (til det sidste: Vi har vel alle en papkasse med blade, som er sorteret fra samlingen; usjældne dubletter, let nussede, uden bagklap å så'n. Jeg har ikke! Jeg har 10 banankasser fulde wink ).

Don't take life serious, it ain't nohow permanent.
                                                   Pogo
www.willy-centret.dk