Tråd: Goddins bøger

Hej,

Er der nogen, der ved om der er udkommet et nyt oplag af Goddins bog #2, altså "Herges Liv og Værk"? Det så ud til, at der er lavet en trykfejl, da der 16 sider, der er på fransk i den, da jeg bladrede den igennem idag på biblioteket.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

2 Senest redigeret af mathiasand (2012-04-28 13:43:03)

Sv: Goddins bøger

det tror jeg ikke men det kunne være super fedt! og jeg bladrede også igennem "Herges Liv og Værk" idag men så ikke noget, det var bog 2 1937-194?. Men det var da ellers lidt af en fejl med så mange sider fransk!

I made my money square!

Det er siderne 81-88, der er franske. Og ja, jeg nævnte bog 2, så det er bogen med ting fra 1937-1949.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg bladrede bogen igennem hos Faraos Cigarer for et par dage siden, og det ser ud til, at Carlsen har fået rettet fejlen.

Mads Jensen

Fra Frasier:

Ingen fransk i min bog...