Tråd: Ny font?

Er det bare på min PC, eller eksperimenterer ddfr.dk/forum med nye fonter/skrifttyper?
Det ser ikke noe særlig bra ut i alle fall.

PS...
Litt skummelt antall innlegg her på ddr.dk nå...

http://img833.imageshack.us/img833/3459/66666q.jpg

Sv: Ny font?

Hmm - det ser normalt ud på min computer. Det eneste jeg kan se, som er ændret, er, at DDF(R)-sektionen er kommet ned i "Tegneseriedebat for alle", så "Mest for DDF(R)-medlemmer"-delen er strøget.

"Oh, skænk mig en grav ved det isgrønne hav, hvor kun bølgerne hører min gråd!"

http://s17.postimage.org/wdbs6t6xn/Forumfont.jpg

Hurra vi er reddet.

Treentre skrev:

Er det bare på min PC, eller eksperimenterer ddfr.dk/forum med nye fonter/skrifttyper?
Det ser ikke noe særlig bra ut i alle fall.

PS...
Litt skummelt antall innlegg her på ddr.dk nå...

http://img833.imageshack.us/img833/3459/66666q.jpg

Nej, det er ikke bare dig. Jeg ser osse en ny skrifttype som er så markant anderledes (og værre)end den gamle, at jeg ikke kunne undgå at lægge mærke til den.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Samme her... Bruger explore8...

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Det må være et redesign, og jeg var også mere tryg ved den anden font... Det er da mærkeligt, jeg bruger også Explorer 8, er det bare et problem på den browser??

Rap fra Alex-And, en af verdens største Rosa-fans!

Fordelen er da, at hele siden kan være på skærmen i et hug.
Men ellers kunne jeg da også bedre lide den gamle fond.

Og jeg kører også explorer 8.

Storsamler af alt fra Andeby på Bornholm

Bornholmer-anden skrev:

Og jeg kører også explorer 8.

Så må det jo være et problem på den browser...

Jeg køre på Chrome, og der er ikke noget der er an(d)erledes, bortset fra det med forummet.

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

Jeg synes heller ikke godt om den nye font. Men fint, at DDF(R) forummet er flyttet ned i en anden afdeling, og står sammen med de andre.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Jeg bryder mig heller ikke om den, den er ligesom for rystet, så det er ret træls og forvirrende at se på!

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

Bruger Google Chrome - der er alt som sagt ved det gamle.

Jeg bruger også Chrome, men hos mig begyndte den nye font desværre at vise sig i dag.

Jeg bruger Firefox og ser den nye font.
Jeg ser osse at "Donaldisme nu står før "DDF()R". Det plejede at være omvendt (ikke at det gør så meget, men jeg synes at "DDF(R) burde stå øverst).
Jeg har lige prøvet Google Chrome og den viser osse den nye font, og det samme gør Explorer (jeg ved ikke hvilken version jeg har af de to browsere).
Nå, men man kan vel skifte tilbage til den gamle font i forummets software?

Nej, forummets indstillinger tillader ikke, at man ændrer fonten. Det er hele ddfr.dk, der har fået ændret fonten. I skal vist igang med at lynche Ole, hvis fonten skal ændres wink

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

madsj skrev:

Nej, forummets indstillinger tillader ikke, at man ændrer fonten. Det er hele ddfr.dk, der har fået ændret fonten. I skal vist igang med at lynche Ole, hvis fonten skal ændres wink

Kan webmasteren ikke nemt ændre fonten i forummets software?

Nå, så har den omtalte font også sneget sig ind på min computer. Det er ellers en pæn font, men den hører sig ikke hjemme på et forum, så jeg håber den forsvinder igen.

19

For mine gamle øjne, så er den nye font, alt for lille!!! Og jeg har på fornemmelsen, at det nok ikke bliver bedre!!!

Nå, den nye font er altså ikke nået til Linux endnu, hvor jeg har Chromium Web Browser.

Hmmm, nu skiftede fonten også her...det er da lige til at få stress over at se på!  hmm

"Es dauert nur ein p-paar Minuten, dann ist sie wieder ganz wie zuvor. Schauder!"

Først nu kan jeg se den nye front, men nu har jeg også fået ny computer tongue

Gyldne hilsner fra Gold Duck!

DonHelferlein skrev:

Hmmm, nu skiftede fonten også her...det er da lige til at få stress over at se på!  hmm

Ja, den er altfor lille og det er lidt anstrengende for øjnene. Vi må håbe at vi kan få Ole til at skifte tilbage til den gamle font.

Nu ser den ud til at være skiftet tilbage på min pc.

Det må jeg nok sige! Det er den desværre ikke hos mig, men det kan jo være at det kommer. Jeg krydser i hvertfald fingre for det!