Tråd: Klassiske avisstriber

Der er en større samling af klassiske avisstriber, hvis man har interesse for den slags. Det er vist mest gag-a-day.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Sv: Klassiske avisstriber

Tak, Mads! Sikke mange titler, selvom det kun er få af dem som jeg genkender.
Hvis du skulle falde over et link til klassiske striber som f.eks. Dick Tracy og Li´l Abner, så må du gerne sige til.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

Hvis du ser på datoerne, så er det med stor sandsynlighed materiale, der ikke længere er copyright på. Det samme gælder med garanti ikke tilfældet for de to striber, du nævner.

Jeg fandt dog et scan af et hæfte med en Wash Tubbs episode.

Mads Jensen

Fra Frasier:
Niles: "I have to go, I'm conducting a seminar in multiple personality disorders, and it takes me forever to fill out the nametags."

Det har du ret i! Jeg fandt nemlig engang en hjemmeside med historier fra de to nævnte serier, plus en masse andre, og den er desværre sidenhen forsvundet, utvivlsomt p.g.a. copyright problemer.
Tak for Wash Tubbs linket!

Der er mere guld at finde i denne blog. Man kan bruge Googles "søgeord site:url" metode til at finde specifikt materiale, da der ikke er nogen søgefunktion direkte på siden.

Mads Jensen

Fra Frasier:

Tak, Mads! Der er nogle sjove serier imellem, som f.eks. Don Martin.

Og der er ret store mængder interessante ting her:
The Fabuleous Fifties

Jeg har linket til et enkelt indlæg fra samme blog med en Mickey Mouse historie i donaldisme-forummet.

Et godt tip er at gå videre til nogle af de blogs, han linker til i højre side. Der er også vældig meget interessant materiale på dem.

Mads Jensen

Fra Frasier:

Udmærket link! Takker...