26 Senest redigeret af sigvald (2012-08-08 08:44:21)

Sv: Return To Duckburg Place - originalsider til salg

Arpin Lusene skrev:

Indtil videre er vi 5, så mangler vi interesse fra 4 andre.

Jeg er selvsagt også med - det burde Laila husket når hun likevel nevnte AC. Da er vi 9 potensielle kjøpere - en kjøper per side.
- Jesper Sichlau
- Jborella
- Laila
- Hans
- Bingo
- Alicce
- Pothole
- AC
- Sigvald

I motsetning til Laila kan jeg godt tenke meg side 1.

Det må du undskylde Sigvald smile Jeg regnede bare med, at du selv kunne sige til, mens jeg vidste, at AC ikke var på nettet og derfor kunne have brug for en stemme herinde wink

Aldeles Nævneværdig Dame med Elegant Rang af Super Intelligens og Nyttige Evner

*Fantastisk Og Rødhåret Mirakel og Absolut Nørdernes Dronning

28 Senest redigeret af Arpin Lusene (2012-08-08 13:51:45)

sigvald skrev:

Jeg kunne også godt tænke mig den første side, så den vil ikke blive svær at afsætte.

Men er folk villige til at give 1100 dkk. for en side?

Ce soir.. en garde!

1100 DKK for en side er OK for meg.

Jeg kunne også godt være interesseret i en side.

Hvorfor i alverden skulle disse sider sælges for sølle 1000 kr? Plejer tilfældige sider fra hans Disney produktion ikke let at løbe op i 5000+ kr.?

Rosas aller første sider med ænder kan da vist ikke sammenlignes med Phalanx striberne.

JAlbertsen skrev:

Jeg kunne også godt være interesseret i en side.

Hvorfor i alverden skulle disse sider sælges for sølle 1000 kr? Plejer tilfældige sider fra hans Disney produktion ikke let at løbe op i 5000+ kr.?

Rosas aller første sider med ænder kan da vist ikke sammenlignes med Phalanx striberne.

Nåh jo, du har jo formegentlig ret, men det er nok mere konstruktivt at lægge ud med et 1000 kronerbeløb fremfor at starte på 5000, som der nok ikke er så mange der er villige til at betale.

Ce soir.. en garde!

1100 per side er ok med mig. Jeg kan også strække mig lidt længere hvis det er, men står klart af hvis vi skal op i 5000. Der er trods alt stadig tale om fanzine stof - i modsætning til de Disney godkendte sider. Det må trække ned. Det afhænger selvfølgelig helt af sælgers realitetssans, samt hvad andre vil byde.

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Det passer fint med mig. Hvis vi nu skulle være så heldig at købet går igennem så burde der vel være lodtrækning om siderne.
Er der nogen som har sendt en mail?

The Master of the Mississippi

Arpin Lusene skrev:

Nåh jo, du har jo formegentlig ret, men det er nok mere konstruktivt at lægge ud med et 1000 kronerbeløb fremfor at starte på 5000, som der nok ikke er så mange der er villige til at betale.

Det kommer an på hvordan handelen foregår. Hvis de øvrige købere kommer med deres bud på messen så risikerer vi vel at handelen bliver afsluttet uden at vi får mulighed for at afgive et højere bud, og det ville da være ærgeligt, for det er da nogle helt unikke sider.

Under alle omstændigheder må vi finde ud af hvad folk maksimalt vil give. For mit vedkommende er det vel et sted mellem 1500-2000 kr.

Ce soir.. en garde!

Arpin Lusene skrev:
sigvald skrev:

Jeg kunne også godt tænke mig den første side, så den vil ikke blive svær at afsætte.

Ofte er en tittelside/"splash page"-forside mere verdt enn de påfølgende sidene.

JAlbertsen skrev:

De originale sidene til "Last Sled to Dawson" ble solgt for $22,705 i fjor.
Det er 28 sider, ca. $800 dollar pr. side.
Men en komplett "Last Sled to Dawson"-historie er jo mye mere interessant enn historien det er snakk om her.

Så er der sendt en mail.

"Pothole" McDuck skrev:

Så er der sendt en mail.

Super. Godt du tog teten Rasmus.

Ce soir.. en garde!

Det var mest for at vise vores interesse inden de bliver solgt for næsen af os.

Jeg vil osse gerne betale 1100, men jeg synes ikke at vi skal starte med at byde mere end højst nødvendigt. Så kan vi altid byde mere hvis vores første bud ikke er nok.

Hvad værdien af siderne angår, så kan man selvfølgelig ikke sammenligne værdien af nogle fansider med værdien af sider fra Disney historier. Det er to helt forskellige ting, også hvad værdien angår.

Hvis vi nu skulle være så heldig at købet går igennem så burde der vel være lodtrækning om siderne.

Ja, det bør vi nok, især hvis der er flere som gerne vil have de samme sider.

Det kunne jeg også godt tænke mig! smile

Så er der sendt en mail.

Fint! Hvad lagde du ud med at byde for siderne? Eller det er måske noget du hellere burde fortælle os via email i fald en eller anden "investor" ser vores bud for der efter at overbyde os.

"Life is but a gamble! Let Flipism chart your ramble!"

A.N.D.E.R.S.I.N.E. skrev:

Alt efter hvad de skal have for det, så kunne jeg godt være interesseret i to sider... og jeg er forøvrigt interesseret i alle siderne med undtagelse af side 1 og 2.

Side 2 vil jeg gerne eje! :-)

Jeg har ikke budt noget endnu. Jeg har vist vores interesse og lagt en føler ud.

Jeg kunne egentlig hellere tænke mig side 6.

Ce soir.. en garde!

Jeg vil ha side 7

Hvis det overhovedet bliver aktuelt, hvad er så tidligere erfaringer med fordeling af sider? Hvis alle vil have forskellige sider er det jo nemt, ellers er jeg mest stemt for lodtrækning eller at man giver lidt forskelligt efter hvad siden skønnes at være værd. Personligt synes jeg side 7 og 9 er spændende. Heldigvis er der ænder på alle siderne, så der er ingen der ender med Sorteper (no pun intended).

"Why trust people who sell you a pill that promises immortality? It would have taken eternity to test it anyway." (Albert Einstein)

Er der et sted på nettet hvor man kan se de ni sider?
Jeg er ikke den lykkelige ejer af en udgivelse neutral
Tænkte på om også jeg kunne udpege min personlige favorit smile

47 Senest redigeret af Treentre (2012-08-09 02:41:39)

sigvald skrev:

Jeg er selvsagt også med - det burde Laila husket når hun likevel nevnte AC.

Dette er jo en form av netthandel.
Kanskje hun trodde at du ikke var interessert i slik...
Skal ikke forundre meg om Basement Comics vil ha betaling over PayPal også. Det er deres preferred betalingsmetode på Ebay lol

sigvald skrev:

...viser det jo bare hvor skummelt og risikofylt netthandel er.

"Pothole" McDuck skrev:

Jeg har ikke budt noget endnu. Jeg har vist vores interesse og lagt en føler ud.

Udmærket! Så håber jeg at de svarer dig og fortæller lidt om hvordan og hvorledes auktionen skal foregå rent praktisk..

De har jo ikke skrevet at det blir en auksjon?
"Will be offered for sale" står det.
Betyr det da at den kan bli solgt når messen åpner..? Den startet i går 9. august. (Eller i dag, Chicago tid.)

Treentre skrev:

De har jo ikke skrevet at det blir en auksjon?
"Will be offered for sale" står det.
Betyr det da at den kan bli solgt når messen åpner..? Den startet i går 9. august. (Eller i dag, Chicago tid.)

Så har jeg misforstået det. Man skal måske bare give et bud og så håbe på at de ikke har modtaget et højere bud?